جنگل های رشت با مناظر سرسبز و بسیار دیدنی

جنگل های رشت با مناظر سرسبز و بسیار دیدنی


منبع: آرگا

10

1401/11/14

23:41


جنگل های رشت از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار هستند. این منطقه دارای انبوهی از جنگل های توسکانی است که تنوع زیادی دارند. از مهم ترین این جنگل ها می توان به جنگل گیسوم اشاره کرد.

رشت، سرزمین زیبایی ها و مهد جاذبه های بکر ایران است. شهری که با وجود سرسبزترین جاذبه ها شناخته شده و در این بخش نیز با مهم ترین دیدنی های جنگل های رشت آشنا خواهد شد. این جنگل ها ویژگی های گردشگری متعددی دارند.

مهم ترین جنگل های رشت

شاید تا به حال نام منطقه جنگلی رودبار را شنیده باشید. این نواحی دارای جاذبه های بسیار بکری بوده و تنوع گردشگری مناسبی برای علاقه مندان دارند. شما عزیزان می توانید در سفر به این نواحی تجربه های بکر و جذابی داشته باشید. این نواحی از دیدنی های رشت می باشند و شما در این بخش امکان آشنایی با دیدنی های رشت را خواهید داشت.

زیبایی جنگل رشت

پارک جنگلی سراوان:

یکی از دیدنی های مهم در نزدیکی شهر رشت پارک جنگلی سراوان می باشد که از چشم انداز بی نظیری برخوردار است و از قدیمی ترین پارک جنگلی ها در نزدیکی این شهر محسوب می شود.

مکان های جنگلی رشت

مساحت این جنگل حدود  ۱۴۸۷ هکتار می باشد که سالانه مسافران زیادی از سراسر کشور به آن سفر می کنند. اگر قصد سفر به استان گیلان را دارید این پارک می تواند گزینه مناسبی برای تفریح و سرگرمی باشد. این پارک برای مردم رشت از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند هر گردشگری را مجذوب خود نماید.

جاذبه های رشت

جنگل گیسوم:

این جنگل از معروف ترین جنگل ها در نزدیکی این شهر است که با درختان سر به فلک کشیده خود می تواند، هر شخصی را مجذوب زیبایی و چشم انداز خود نماید. در بخش های مختلف این جنگل ویلاهای زیادی وجود دارد که مسافران می توانند در طول سفر خود در آن ها اقامت داشته باشند.

دیدنی های رشت

روستای گیسوم یکی از بهترین دیدنی ها در استان گیلان است و به عنوان یکی از مهم ترین جنگل های رشت شناخته می شود. این روستا در غرب استان گیلان واقع شده است و در ۱۸ کیلومتری جاده تالش به انزلی قرار دارد. اگر می خواهید چند روز سفر خود را لذت ببرید پیشنهاد می کنیم حتما به این جنگل بی نظیر سفر نمایید.

پارک جنگلی کیاشهر:

فاصله این جاذبه تا شهر رشت حدود ۴۸ کیلومتر می باشد و به عنوان پارک های زیبای شهر شناخته می شود. درختان توسکای جنگلی در این نواحی چشم اندازهای بسیار زیبایی دارند. رودخانه سپیدرود نیز از دیگر چشم اندازهای جنگلی در این ناحیه است.

جنگل های بکر رشت

پارک جنگلی صفرابسته:

این نواحی در واقع شامل روستایی ۱۵۰۰ ساله می شوند که دارای جاده های تونلی و سرپوشیده هستند. این نواحی نیز دارای انواعی از درختان توسکای بوده و جذابیت های زیادی دارد. فضای بی نظیر این تونل از یک سو و از سوی دیگر مناظر دلپذیر آن موجب شده اند، جذابیت های زیادی برای گردشگران داشته باشد.

جنگل های رشت را بشناسید

در این بخش به معرفی مکان های دیدنی رشت پرداختیم که شما علاقه مندان می توانید از زیبایی های آن دیدن کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو