بازیگر نقش بیل در سریال لست آف آس ۲۵ سال است که هیچ بازی را تجربه نکرده است

منبع: زومجی

3

1401/11/15

00:18


بازیگر نقش بیل در سریال لست آف آس ۲۵ سال است که هیچ بازی را تجربه نکرده است

نیک آفرمن در جدیدترین قسمت از تاک‌ شو تلویزیونی جیمی کیمل درباره عملکرد خود در اپیزود سوم سریال The Last of Us گفت‌وگو کرده است. کیمل با اشاره به اینکه این سریال با نام مجموعه بازی‌های منبع اقتباس خود نام‌گذاری شده از آفرمن سؤال کرده که آن در زندگی شخصی خود بازی ویدیویی انجام می‌دهد یا خیر. آفرمن نیز در پاسخ می‌گوید «نه، آخرین بازی که تجربه کردم به ۲۵ سال قبل برمی‌گردد.»

او در ادامه توضیح داده که «من در کل آدم خیلی خوش اخلاقی هستم. اما سال‌ها پیش چند هفته‌ای درگیر یک بازی ویدیویی به نام Banjo-Kazooie شده بودم و بعد از گذشت دو هفته تجربه‌ی پرتنش و مضطرب کننده‌ای برای من داشت. بعد از آن تمام می‌شود و با خود می‌گویید که «بله من بردم» بعد بلافاصله به خودتان می‌آیید و می‌گویید که «با زندگی خودم چکار کردم».

بعد از آن تصمیم گرفتم که هیچ وقت این کار را نکنم و حالا خوشبختانه بازی‌هایی مانند The Last of Us آنقدر خوب شدند که فکر می‌کنم می‌توانم در یک زیرزمین بمانم و حتی برای تست بازیگری در چنین سریال‌هایی هم از خانه خارج نشوم.»

کاراکترهای بازی کلاسیک Banjo-Kazooie

آفرمن در ادامه گفته که اگر به خاطر همسرش نبود، شاید اصلاً این نقش را در سریال Last of Us نمی‌پذیرفت.

«کریگ مازین فیلمنامه را برای من ارسال کرد و من اصلاً در تقویم وقتی برای پذیرفتن این کار نداشتم. بعد همسرم بی‌نظیرم آن را خوانده بود و به من گفت که «تو به کلگری خواهی رفت رفیق.» خوش بگذره. باید این کار را بپذیری.»

آفرمن نقش مهمی در اپیزود سوم سریال داشته و نقش آفرینی او مورد تحسین قرار گرفته است. در این قسمت بیل و فرانک معرفی می‌شوند که به‌عنوان دو نفر از بازماندگان پاندمی در شهر قرنطینه شده‌ی خود زندگی می‌کنند.

آفرمن تنها بازیگر این سریال نیست که تاکنون The Last of Us را بازی نکرده است. پدرو پاسکال و بلا رمزی بازیگران اصلی این سریال نیز در زمان آمادگی برای این اثر، بازی منبع اقتباس آن را تجربه نکرده بودند.


نظرات


تصویری


ویدئو