بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر + [خلاصه داستان و زمان پخش]

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر + [خلاصه داستان و زمان پخش]


منبع: فیگار

4

1401/11/15

01:00


برای آشنایی بیشتر با هنرمندانی که در سریال معمایی پوست شیر به ایفای نقش پرداخته‌اند، در نوشتار بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر همراه ما باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر + [خلاصه داستان و زمان پخش]

برای آشنایی بیشتر با هنرمندانی که در سریال معمایی پوست شیر به ایفای نقش پرداخته‌اند، در نوشتار بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر همراه ما باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

سریال پوست شیر در ژانر جنایی، درام و اجتماعی به کارگردانی جمشید محمودی است که از مهرماه 1401 به نمایش درآمد. هر چهارشنبه قسمت‌های جدید این سریال از پلتفرم منتشر می‌شود.
شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی، بانیپال شومون،مهرداد صدیقیان، نیلوفر کوخانی، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، احسان امانی و بهزاد خلج از بازیگران “پوست شیر” هستند.

زمان پخش سریال پوست شیر : هر چهارشنبه از پلتفرم خانگی

زمان پخش سریال پوست شیر فصل دوم

خلاصه داستان: پوست شیر داستان افرادی است که روزگار آن‌ها را شیر نشان می‌دهد اما واقعیت امر این است که آن‌ها موش هستند و در بزنگاه‌های اصلی زندگی و در موقعیت‌های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، دست روی دست گذاشته و هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهند. نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان سریال پوست شیر فصل 1 و 2 + [از قسمت 1 تا 15]

سریال پوست شیر چند قسمت است ؟ + [دزد و قاتل ساحل کیست؟]

نیم نگاهی به داستان سریال پوست شیر ؛ بهترین سریال ژانر جنایی ساخت ایران

شهاب حسینی

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. او در سال ۱۳۹۸ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را کسب کرد. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال جیران + [زمان پخش از فیلیمو]

او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نیز با ایفای نقش در فیلم فروشنده توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

پردیس احمدیه

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

پردیس احمدیه (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۷۱) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده، لاک قرمز است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌است.

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم ؛ جدیدترین درام رازآلود پلتفرم نماوا

او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

هادی حجازی‌ فر

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

هادی حجازی‌فر (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. وی دانش‌آموخته رشته کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است. هادی بازیگری را در دوره دانشجویی و با بازی در مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرد و از فیلم‌های بعدی‌اش می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و موقعیت مهدی ،دوزیست اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه ؛ جدیدترین درام رازآلود نماوا

حجازی‌فر نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال ۱۴۰۰ ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد. وی در جشن خانهٔ تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برندهٔ جایزه و در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است.

پانته‌ آ بهرام

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۵ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برنده جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد.

او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. بهرام غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.

بیوگرافی بازیگران سریال بیگناه ؛ درام جدید شبکه نمایش خانگی

پانته‌آ دانش‌آموخته مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی است. در ۱۳۶۶ گرایش بازیگری خود را به صورت آکادمیک با ورود به مدرسه صدا و سیما و آموختن در رشته بازیگری آغاز کرد. نخستین حضور جدی در تئاتر را در ۱۳۶۷ با بازی در مقابل تماشاگر در تالار هنر و قصه شبنم تجربه کرد. در ۱۳۷۱ با تحصیل در رشته ادبیات نمایشی گام تازه‌ای در یادگیری دانش آکادمیک در زمینهٔ هنرهای نمایشی برداشت.

بابک کریمی

بازیگر سریال پوست شیر

بازیگر سریال پوست شیر

بابک کریمی (متولد ۲ فروردین ۱۳۳۹ در پراگ) بازیگر و تدوین‌گر ایرانی است. کریمی فرزند نصرت کریمی بازیگر پیشکسوت تئاتر ایران است. وی پس از سپری کردن دوران دبستان در تهران به ایتالیا رفت و پس از تحصیل در زمینه هنر، در دانشگاه سینمایی چنترواسپریمنتاله در شهر رم به تدریس سینما پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا ؛ با حضور حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی

کریمی فارغ‌التحصیل از انستیتو روسلینی رم است. او علاوه بر حضور در پروژه‌های مستند به عنوان کارگردان، فیلم‌بردار و تدوینگر در کشورهای مختلف، تدوین فیلم‌های سینمایی پلاچیروریتسوتو، مارکیز و رأی مخفی را بر عهده داشته‌است. اصغر فرهادی با دیدن فیلم بلیت‌ها ساخته عباس کیارستمی، وی را برای حضور در فیلم جدایی نادر از سیمین در نقش قاضی انتخاب کرد. کریمی در دو اثر دیگر اصغر فرهادی یعنی گذشته و فروشنده نیز بازی کرده‌است.

بانیپال شومون

بازیگر سریال پوست شیر

بازیگر سریال پوست شیر

بانیپال شومون (زادهٔ ۳۰ آذر ۱۳۵۷ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران و آشوری است. بانیپال مدرک مهندسی عمران دارد. او دوره بازیگری را در مدرسه سینما تئاتر کارنامه گذرانده‌است. شومون، فعالیت حرفه‌ای خود را با انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»(The Last Fiction) به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر آغاز کرد.

او در این انیمیشن، صداپیشگی نقش «روزبه» را به عهده داشت و تجربه حضور درکنار ستارگانی چون پرویز پرستویی، حامد بهداد و لیلا حاتمی را کسب کرد. انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» با برداشتی آزاد از شاهنامه به روایت قصه ضحاک ماردوش، فریدون و کاوه آهنگر می‌پردازد. وی بعد از حضور در انیمیشن «آخرین داستان» در فصل اول سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در نقش «رئیس آذر گل‌دره‌ای» بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان + [زمان پخش و خلاصه داستان]

سال ۱۳۹۶، یک سال پرکار برای بانیپال شومون بود. او در ۴ فیلم سینمایی «خجالت نکش» ساخته رضا مقصودی، «جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت، «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی، «لس آنجلس-تهران» به کارگردانی تینا پاکروان، دو فیلم کوتاه «تاریکی» و «اینترنت نامحدود» و دو تئاتر «تنهایی پرهیاهو» به کارگردانی امیر کاوه آهنین جان و «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان بازی کرد. در این سال دو فیلم «خجالت نکش» و «تنگه ابوقریب» با بازی او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران شدند.

مهرداد صدیقیان

بازیگر سریال پوست شیر

بازیگر سریال پوست شیر

مهرداد صدیقیان (زاده ۳۰ بهمن ۱۳۶۷) بازیگر ایرانی است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با فیلم عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب (۱۳۸۵) و ماجرای نیمروز (۱۳۹۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال اکتور + [لینک دانلود، زمان پخش]

وی در یک خانواده ی ۴ نفره متولد شد و یک برادر به نام مهدیار دارد. مهرداد تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. سونامی،‌ سمفونی هفتم و ایده اصلی از جمله‌ فیلم‌های سینمایی هستند که صدیقیان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

نیلوفر کوخانی

بازیگر سریال پوست شیر

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

نیلوفر کوخانی متولد 2 شهریور 1370 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی و دانش آموخته طراحی لباس و دیزان از مجتمع فنی تهران می باشد که تجربه دستیاری و برنامه ریزی را هم دارد.

کلاس‌های بازیگری را زیر نظر فریدون جیرانی گذراند تا اینکه سال 1391 وقتی 22 ساله بود با فصل دوم سریال «ستایش» نقش کوتاهی را ایفا کرد. بعد از چند تجربه کوتاه دستیاری ، برای دومین بار تابستان 1395 با سریال «چرخ و فلک» در ایپزود نوری دوباره تجربه موفقی را در قاب تلویزیون تجربه کرد.

علی اوسیوند

نقش علی اوسیوند در سریال پوست شیر

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

علی اوسیوند در پوست شیر چه کاراکتری را ایفا می‌کند؟

اوسیوند (زاده ۱ آذر ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون می‌باشد که در زمینه دوبله و نمایش‌های سینمایی نیز فعالیت داشته‌است. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران دارد.

وی همچنین همسر حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. اوسیوند دارای مدرک لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس است.

علی اوسیوند فعالیت هنری‌اش را در زمینه بازیگری، دستیار تهیه و دستیار کارگردان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شروع نموده؛ و بازیگری را با بازی در فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۲ آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو