معرفی ۸ مدل از پرفروش ترین پرده پذیرایی

معرفی ۸ مدل از پرفروش ترین پرده پذیرایی


منبع: تاپ ناز

3

1401/11/15

03:01


وقتی در یک مکان صحبت از خرید پرده می‌شود افراد به دنبال پرفروش ترین مدل های پرده پذیرایی یا هر محیط دیگری می روند. برای اینکه بدانید کدام مدل ها پرفروش هستند باید کمی تحقیق کنید. به این صورت که به بازار پرده فروش های تهران مراجعه کنید و با مشاهده ویترین فروشگاه ها به نتیجه برسید.

راه دیگر اینکه بدانید کدام مدل ها پرفروش هستند این است که این مطلب را مطالعه کنید. گروه ما با تحقیق و پرس و جو از فروشگاه ها، طراحان داخلی، خریداران و …  به این مهم دست پیدا کرده است.

8  مدل پرفروش پرده پذیرایی

مشخصات یک پرده پذیرایی خوب و پر فروش در مدل دوخت، مدل پارچه و سبک آن پرده است.

1-  مدل پرده پانچ

اولین مدل و پرفروش ترین پرده در این گروه ده تایی، مدل دوخت پانچ می باشد که این روز ها در تمامی ویترین های فروشگاه ها به چشم میخورد. مدل پرده پانچ به دلیل راحتی در نصب و جابجایی روی ریل بسیار مورد تقاضا بوده و مشتریان بسیاری از این مدل در تمامی محیط های خانه استفاده می‌کنند.

پرده پانچ

سبک طراحی این مدل با توجه به ساده و شیک بودن و عمل‌گرایی آن مدرن می‌باشد. پانچ را با هر مدل پارچه ای می‌توان دوخت، اما بهتر است بر روی پارچه های ضخیم اجرا شود تا چین منظم و تمیزی به ما بدهد.

2- مدل پرده رومن

دومین مدل پرفروش در پرده های پذیرایی مدل پرده رومی و یا همان رومن می باشد. پرده رومن به دلیل مکانیزم حرکتی و جا گیر نبودن بسیار مورد پسند مشتریان خانه دار می باشد. مکانیزم حرکتی این پرده افقی بوده و در بالای چنجره جمع می شود به همین دلیل دست و پا گیر نبوده و این یکی از مهمترین ارکان برای اغلب مشتریان می باشد.

پرده رومن

3- پرده زبرا

یکی دیگر از پرفروش ترین مدل پرده های موجود در بازار که بر گرفته شده از نام گورخر می باشد پرده زبرا است. در اصل به پرده های گورخری یا همان راه راه، زبرا گفته می شود اما در بازار ایران به پرده های کرکره ای راه راه، پرده زبرا میگویند. این پرده ها مانند رومن در بالای پنجره قرار میگیرند اما تفاوت جمع شدن زبرا با رومن در این است که زبرا داخل یک کانال جمع می شود ولی رومن خیر.

پرده زبرا

4- پرده پلیسه

پلیسه به مدل دوختی است که پارچه را به صورت چین دار و آماده نصب بدوزند. این مدل دوخت یکی از پر استفاده ترین مدل دوخت ها در بین پرده فروش ها می باشد. دلیل عرضه این دوخت راحتی در نصب ان می باشد. به این صورت که شما برای نصب آن فقط احتیاج به گیره و هوکس خواهید داشت. گیره ها را داخل ریل پرده ریخته و هوکس را به نوار پرده وصل کنید در انتها گیره و هوکس را به هم متصل کنید.

5- پرده سلطنتی

سلطنتی یا همان کلاسیک امروزی به سبک چیدمان پرده ها میگویند. به این صورت که برای داشتن این مدل پرده شما احتیاج به سه یا چهار لایه پرده خواهید داشت. لایه بیرونی که همان آستر یا زیر پرده می باشد، لایه میانی که همان حریر یا تور زمینه است. و لایه ی بیرونی که دکوری های روی پرده است. در انتخاب سک کلاسیک سلطنتی باید دقت شود که پارچه ها نیز کلاسیک باشند در غیر اینصورت پرده شما ظاهر سلطنتی خود را از دست میدهد.

پرده پذیرایی سلطنتی

6- پرده مدرن

پرده مدرن مانند پرده سلطنتی به سبک چیدمان گفته می شود. اما بر خلاف سبک سلطنتی که تجملاتی و لوکس است ظاهری ساده و شیک دارد. این سبک بیشتر جنبه ی تجملاتی دارد و در آن سعی می شود از کمترین و ساده ترین پارچه استفاده شود.

پرده مدرن

7- پرده شید رول

یکی دیگر از پرده هایی که مکانیزمی مانند کرکره دارند و به صورت افقی به بالای پنجره جمع میشوند پرده شید رول می باشد. این پرده از یک اسلاید یک دست و صاف تشکیل شده که به یک کانال متصل است.

پرده شید رول

8- پرده تراک پنل

تراک پنل پرده ای است که پارچه ای مانند شید رول دارد اما مکانیزم حرکتی آن مانند شید نیست و به سمت چپ یا راست جمع میشود.

برای مشاهده بیشتر مدل ها به سایت پرده ادریس مراجعه کنید. در ضمن شما می‌توانید جهت سفارش هر نوع پرده از ساده تا سلطنتی مناسب برای هر محیط را با شماره‌های 02155882770 یا 09123035178 تماس حاصل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو