گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023


منبع: تالاب

3

1401/11/15

07:48


گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

ما فهرستی از 10 گران ترین تلویزیون را کـه می توان با پول خرید را در آن قست از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز آماده کرده ایم.

 

تلویزیون چیزی اسـت کـه ما همیشه آنرا تماشا می کنیم. این یقیناً یکی از بزرگ ترین اشکال سرگرمی، آموزش، اخبار و سیاست اسـت. اگر از مردم در مورد وسایلی کـه در خانه‌شان گم نمیشوند بپرسید، طبق معمولً تلویزیون اسـت، درست اسـت؟ این یکی از اقلامی اسـت کـه در هر خانه یکی از هدایایی اسـت.

 

وقتی نوبت بـه خرید یک تلویزیون جدید می رسد، اکثر ما تا جایی کـه میتوانیم هزینه می کنیم. با این حال، تعداد کمی از ما احتمالاً فکر می کنیم کـه کسی نیاز دارد خیلی بیشتر از چند هزار خرج کند.

 

عده اي از تلویزیون ها بزرگ هستند و برخی زشت هستند. هر چه فکر می‌کنید، آن ها عده اي از گران ترین تلویزیون هایي هستند کـه تا کنون ساخته شده اند. چشمانت را جشن بگیر اگر فکر میکنید وقت آن رسیده اسـت کـه تلویزیون خودرا ارتقا دهید، مطمئن شوید کـه تلویزیون مناسب را تهیه کرده اید.

 

آیا بـه دنبال تلویزیونی هستید کـه مطابق با سلیقه شـما باشد؟ دیگه نگو در زیر، لیستی از 10 تلویزیون گرانقیمت در سطح جهان را داریم. 

 

گران ترین تلویزیون های دنیا کدامند؟

تلویزیون همیشه روشن اسـت و بـه معنای واقعی کلمه در همه ی جا وجوددارد. اجازه دهید صادقانه باشد. وقتی همیشه میخواهیم آخرین اخبار یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌مان نتفلیکس را تماشا کنیم، جدا کردن تلویزیون‌هایمان سخت اسـت.

 

فناوری عصر جدیدی اسـت و قبل از این کـه گوشی‌هاي‌ هوشمند داشته باشیم، در طول روز هر لحظه یک جریان ثابت از برنامه‌ها در انتظارمان بود.

 

تلویزیون از انتقال اطلاعات بـه یکی از بزرگ ترین اشکال سرگرمی تبدیل شده اسـت. از کمدی هاي‌ کمدی گرفته تا فیلم ها و رسانه هاي‌ خبری کـه رویداد های زنده را بـه صورت شبانه روزی پخش میکنند، تلویزیون یکی از بهترین فناوری هایي اسـت کـه تا کنون ساخته شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: معرفی 5 برند ایرانی و خارجی تلویزیون در بازار خرید ایران

 

10 گرانترین تلویزیون جهان

10. بیویژن 4-103 – 140000 دلار

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

Beovision 4-103 یکی از بزرگ ترین تلویزیون هاي‌ صفحه تخت موجود در جهان با صفحه نمایش 103 اینچی اسـت. این تلویزیون دارای طراحی زیبا و مینیمال اسـت. قیمت آن 140000 دلار اسـت. این تلویزیون دارای یک پایه موتوری پیشرفته و منحصر بـه فرد اسـت کـه با قابلیت هاي‌ خود شـما را مبهوت می کند.

 

حرکات این صفحه نمایش و اسپیکر شتاب و کاهش می‌یابد. زمان بلند شدن صفحه نمایش با راه اندازی BeoSystem اسـت.

 

شرکت دانمارکی Bang & Olufsen تصویر و صدای تلویزیون را ایجاد می کند و آن رابا دو بلندگو جفت می کند. این تلویزیون یکی از بزرگ ترین تلویزیون هاي‌ حال حاضر بازار اسـت. این تنها پایه‌اي اسـت کـه می تواند صفحه را کج یا بلند کند. این بدان معناست کـه دارندگان میتوانند تنها با لمس یک دکمه بـه بهترین موقعیت دید دست پیدا کنند.

 

9. سامسونگ UN110S9VFXZA – صد و پنجاه هزار دلار

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

این مدل ارزان‌تر سامسونگ در فهرست اسـت. با این حال، این یک تلویزیون 4K UHD اسـت و با وضوح چشمگیر 3840 پیکسل در 2160 پیکسل و نرخ تجدید 240 هرتز برای صفحه نمایش عظیم 110 اینچی خود ارائه می‌شود. همچنین شامل تعداد زیادی از پورت هاي‌ USB و HDMI اسـت. این تلویزیون بزرگ مطمئنا صاحبان بعدی خودرا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

درسال 2011 نسخه سه بعدی این تلویزیون عرضه شد. این تلویزیون درسال 2009 یکی از بزرگ ترین تلویزیون هاي‌ جهان بود. وزن کل این سامسونگ UN110S0VFZZA 265 کیلو گرم اسـت!

 

Samsung Un110S9VFZZA نور محیط را جذب کرده و بازتاب را کاهش می‌دهد. سیاهی عمیق تر و کنتراست را برای شفافیت کریستالی حفظ می کند. میتوانید بـه وضوح ببینید و از جزئیات بیشتر لذت ببرید. این تلویزیون از نرخ رفرش فریم، سرعت پردازشگر تصویر و نور پس‌زمینه برای اندازه‌گیری عملکرد ضربه‌اي با تمام جزئیات فیلم‌ها و سریال‌ها استفاده میکند.

 

8. Samsung UA11059 – صد و پنجاه و دو هزار دلار

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

Samsung UA11050 یکیدیگر از تلویزیون هاي‌ UHD سامسونگ اسـت کـه قیمت آن 152000 دلار اسـت. با همان اندازه عظیم و ویژگی هاي‌ شگفت انگیز مشابه، ممکن اسـت بپرسید تفاوت چیست. این تلویزیون درسال 2014 در معرض عموم قرار گرفت و راه را برای نوع جدیدی از دستگاه ها با هدف بازاری مرفه تر هموار می کند.

 

7. شارپ LB-1085 – صد و شصت هزار دلار

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

درسال 2008 شارپ LB-1085 راه اندازی شد. این تلویزیون برای استفاده 24 ساعته طراحی شده اسـت ودر فضاهای تجاری با شرایط کار می کند. صفحه نمایش باکیفیت Full HD ارائه میشود تا در هر شرایط نوری تصویری عالی ارائه دهد.

 

زاویه دید 176 درجه اسـت. این قطعا تضمین می کند کـه عکسهای را می توان بـه وضوح از هر زاویه دید. این تلویزیون دارای یک پالت رنگ گسترده 758 میلیون رنگ اسـت. آیا میتوانید آنرا باور کنید؟ این پانل را قادر می سازد تا عکسهای طبیعی با مقیاس رنگی دقیق و صاف تولید کند.

 

حسگر روشنایی با تنظیم روشنایی نور پس زمینه برای تکمیل سطوح روشنایی اطراف، دید واضح را تضمین می کند. در مناطق تاریک، روشنایی نور پس زمینه بـه طور خودکار کاهش مییابد. با عملکرد کنتراست فعال، عکسهای نمایش داده شده دراین تلویزیون برای ارائه سطوح بهینه روشنایی و کنتراست برای هر صحنه تجزیه و تحلیل می شوند.

 

6. Samsung UN105S9B – دویست و شصت هزار دلار

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

این تلویزیون باورنکردنی گران ترین تلویزیون سامسونگ اسـت. با قیمت 260000 دلار عرضه می‌شود. با رنگ استثنایی و جلوه پانوراما شـما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این تلویزیون دارای UHD Upscaling، UHD dimming، تقویت کننده عمق خودکار، و Precision Local Black Local Dimming می‌باشد.

 

این بـه معنای تصویر شفاف، رنگ‌هاي‌ طبیعی و عملکرد بهینه تصویر اسـت. باور نکردنی ترین ویژگی خم شدن آن اسـت. صفحه نمایش می تواند بـه معنای واقعی کلمه با فشار دادن یک دکمه بـه خمیده یا مسطح تبدیل شود! این صفحه نمایش 105 اینچی اسـت.

 

دو عامل اصلی تلویزیون اندازه و وضوح اسـت. فناوری جدید ما، مانند Ultra High 4K، واقعاً پیشرفت چندانی نسبت بـه HD 1080p ندارد.

 

اگر می خواهید پیشرفته‌ترین و شگفت‌انگیزترین تجربه را داشته باشید، احتمالاً این تلویزیون را میخواهید. همانگونه کـه در بالا ذکر شد، خم شدنی اسـت. چقدر جالب اسـت کـه تلویزیون خودرا بسته بـه تجربه تماشای مورد نظر از تخت بـه خمیده تغییر دهید؟

 

تنها نقطه ضعف این تلویزیون این اسـت کـه برای پرداختن بـه این زیبایی بـه پول زیادی نیاز دارید. سامسونگ UN105S9B در رتبه ششم فهرست گرانقیمت ترین تلویزیون هاي‌ ما قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید: با ستاره های تلویزیون بیشتر آشنا شوید !+ عکس

 

5. Panasonic TH-152UX1 – پانصد هزار دلار

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

Panasonic TH-152UX1 با صفحه نمایش بزرگ 152 اینچی عرضه می‌شود. این تلویزیون پاناسونیک تجربه شگفت انگیزی رابا ویژگی هاي‌ خیره کننده ارائه میدهد کـه می تواند هر سینمایی را شکست دهد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش پلاسمای سه بعدی 4K اسـت کـه رنگ هاي‌ زنده و صاف را ارائه می‌دهد.

 

در سراسر صفحه نمایش، ما می‌توانیم بافت هاي‌ غنی و فناوری جدید توسعه یافته را ببینیم. این تلویزیون دارای ترازو و پایه دیواری اختیاری اسـت. اگر می خواهید این تلویزیون عظیم را بـه دیوار آویزان کنید، باید مطمئن شوید کـه بـه اندازه کافی از پشتیبانی قوی برخوردار هستید. این تلویزیون حدود 1300 پوند وزن دارد.

 

Panasonic TH-152UX1 یک هیولا اسـت، و از آنجایی کـه بسیار بزرگ اسـت، واقعاً بـه محیطی کـه آنرا در آن نصب کرده اید و این کـه چقدر در اتاق بـه نظر میرسد بستگی دارد. از آنجایی کـه این تلویزیون بزرگ اسـت، بهتر اسـت آنرا دریک سالن اجتماعات بزرگ یا سالن تئاتر کوچک قرار دهید.

 

این بدان معناست کـه میتوانید فیلم هاي‌ مورد علاقه خودرا با رنگ هاي‌ اصلی تماشا کنید. این یک تلویزیون بسیار سنگین هم برای اتاق نشیمن و هم برای جیب شـما اسـت. TH-152UX1 وضوح 4K را ارائه می‌دهد، اما باید بـه خاطر داشته باشید کـه در حال حاضر پخش باکیفیت 4K غیرمعمول اسـت. ویژگی هاي‌ سه بعدی تلویزیون در سطح بالایی قراردارند.

 

4. C SEED 201 – ششصد و هشتاد هزار دلار

این تلویزیون تقریبا یک و نیم تن وزن دارد. C SEED دارای صفحه نمایش 201 اینچی LED رتینا با وضوح بالا اسـت.

 

این برای کسانی طراحی شده اسـت کـه میخواهند سینمای فضای باز داشته باشند. این تلویزیون همچنین دارای یک ایستگاه ذخیره سازی خیره کننده اسـت. می تواند بـه 7 پنل LED بزرگ باز شود. می تواند بـه یکی از بزرگ ترین تلویزیون هاي‌ فضای باز تبدیل شود.

 

صفحه نمایش در داخل یک محفظه داخلی پنهان شده اسـت. این ویژگی عالی توسط استودیوی طراحی پورشه با همکاری Lighthouse Technologies طراحی شده اسـت. صفحه نمایش با قدرت پیکسل برای عکسهای با وضوح فوق العاده بالا فعال می‌شود.

 

هیچ فناوری دیگری چنین طیف رنگی قابل توجهی را بادقت و استحکام نزدیک تولید نمی‌کند. اگر 780000 ال اي دی، 12 بلندگوی باند پهن و ووفرهای 3 ساب را اضافه کنید، قطعا بهترین نتیجه را از این تلویزیون خواهید گرفت. قیمت این تلویزیون حدود 680000 دلار اسـت. C SEED 201 در فهرست گرانقیمت ترین تلویزیون هاي‌ جهان در رتبه چهارم قرار دارد.

 

3. Stuart Hughes Prestige HD Supreme Edition – یک و نیم میلیون دلار

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

Stuart Hughes Prestige HD Supreme Edition سومین تلویزیون در فهرست استوارت هیوز طراح معروف بریتانیایی اسـت. این تلویزیون با نمایشگر 55 اینچی خود بـه بزرگی سایر رقبا نیست. بـه عنوان تلویزیون هاي‌ چشمگیرتر، همه ی زنگ ها را ندارد. با این حال، این تلویزیون با الماس، سنگ هاي‌ قیمتی و پوست کروکوديل پوشیده شده اسـت.

 

این تلویزیون بی شک برای هر اتاق نشیمن مناسب اسـت. نمایش هاي‌ روی صفحه یا الماس هاي‌ روی آن همه ی لوکس اسـت. قیمت این تلویزیون 1.5 میلیون دلار اسـت.

 

2. تیتان زئوس – 1.6 میلیون دلار

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

این تلویزیون قطعا چیزی اسـت کـه باید بـه خاطر بسپارید زیرا در حال حاضر بزرگ ترین تلویزیون در جهان اسـت. اندازه صفحه نمایش 370 اینچ اسـت کـه بـه این معنی اسـت کـه ممکن اسـت برای لذت بردن کامل از این صفحه نمایش عظیم نیاز داشته باشید خانه خودرا تا دورتر گسترش دهید.

 

Titan Zeus دارای ویژگی هایي مانند آکواریوم CGI پویا اسـت کـه می تواند بـه یک مخزن ماهی تبدیل شود. همچنین دارای فناوری ردیابی حرکت و لمس اسـت.

 

Titan این غول را درست قبل از جام جهانی فوتبال درسال 2014 راه اندازی کرد. واقعیت جالب این اسـت کـه اگر گاهی اوقات در آینده نزدیک در کن حضور دارید، میتوانید این تلویزیون را در یکی از هتل هاي‌ کنار دریا بررسی کنید.

 

اگر دریک عمارت با 20 عضو خانواده یا دوستان زندگی میکنید، این تلویزیون برای شـما مناسب اسـت. چه در داخل خانه یا خارج از منزل، این تلویزیون را راه اندازی کنید و میتوانید هم زمان بیست کانال را تماشا کنید.

 

65 میلیارد رنگ دراین پسر بد نشان داده شده اسـت. این تلویزیون نه تنها عظیم اسـت، بلکه این برند راه حل هایي را نیز ارائه می‌دهد کـه برای شـما مناسب اسـت

 

تنظیمات tdoor این تلویزیون شگفت‌انگیز بـه اندازه‌اي روشن اسـت کـه در زیر نور مستقیم خورشید کاملاً شفاف ظاهر شود. اگر بیرون از خانه بودید و بـه طور تصادفی آب روی آن پاشیدید، تلویزیون تاثیر گذار و کاربردی باقی می‌ماند.

 

1. Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition – دو و بیست و شش میلیون دلار

گران ترین تلویزیون های دنیا در سال 2023

Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition محصولی فوق العاده مجلل اسـت. این تلویزیون با 28 کیلو گرم طلا و رزگلد 18 عیار پوشیده شده اسـت. رز ادیشن با قیمتی ترین سنگ هایي کـه تا بـه حال میتوانید تصور کنید، مانند سان استون و آمتیست ارائه می‌شود. همچنین با پوست کروکوديل عرضه می‌شود.

 

دارای 72 الماس برش گرد اسـت و چیزی کـه این تلویزیون را متمایز می کند این اسـت کـه پوست کروکوديل با دست روی لایه داخلی صفحه دوخته شده اسـت.

 

یک واقعیت جالب این اسـت کـه استوارت هیوز، شرکتی اسـت کـه مسئول آوردن گران ترین کنسول جهان، Wii حاوی 2500 گرم دکمه هاي‌ طلا و الماس اسـت. با این گفته، قابل درک اسـت کـه چرا این تلویزیون نخستین تلویزیون در فهرست ما از گران ترین تلویزیون هاي‌ جهان اسـت.

 

قیمت کل این پسر بد 2.26 میلیون دلار اسـت کـه آنرا بـه گران ترین تلویزیون جهان تا بـه امروز تبدیل می کند.

 

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید تلویزیون سونی X80K

 

در پایان

امیدواریم از فهرست ما از گران‌ترین تلویزیون‌هایي کـه با پول میتوان خرید لذت برده باشید! اگر بتوانیم احتمالاً هر تلویزیون موجود در فهرست را میخریم، اما اگر بتوانیم آنرا بپردازیم، ممکن اسـت وادار شویم بـه یکی از آن ها بسنده کنیم.

 

برتری بصری هدف هر اتاق رسانه اي بزرگ یا سینمای خانگی خصوصی اسـت. عده اي از ما ترجیح می دهیم در قایق تفریحی یا پشت حیاط یا استخر خود فیلم داشته باشیم. بهترین تجربه قرار اسـت با عزیزان بـه اشتراک گذاشته شود، کـه بهتر از یک تلویزیون مجلل بـه نظر نمیرسد.

 

من شخصا تلویزیون تیتان زئوس را می خریدم و این بـه این دلیل اسـت کـه تحت تأثیر قرار گرفتم کـه چگونه می‌توانید این تلویزیون را بـه یک مخزن ماهی تبدیل کنید. ما در دنیایی از فناوری زندگی می کنیم، و این واقعیت کـه شـما واقعاً میتوانید از تلویزیون برای کارهایی بسیار بیشتر از تلویزیون استفاده کنید واقعاً شگفت انگیز اسـت… یا کاملاً دیوانه کننده اسـت.

 

تلویزیون مورد علاقه شـما چیست و چرا؟ وقتی بـه دنبال پیدا کردن تلویزیون خود هستید چه می خواهید؟

 

هر کجا کـه میخواهید تلویزیون شگفت‌انگیز خودرا داشته باشید، این تلویزیون‌هاي‌ بزرگ با قیمتی مشابه عرضه میشوند. فراموش نکنید کـه اگر می خواهید بهترین تلویزیون را داشته باشید، باید جیب بزرگ خودرا باز کنید و بیرون بروید و یکی بخرید. حالا برو بیرون و انتخاب کن شاید بتوانید از این مقاله الهام بگیرید کـه چگونه انتخاب مورد نظر خودرا پیدا کنید.

 

منبع

https://wealthygorilla.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو