پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران چیست؟ ایا واقعیت دارد؟

منبع: شبونه

3

1401/11/15

12:06


ویدیویی از خانم های بدون حجاب در یک پاساژ منتشر شده که درباره آن نوشته اند اینجا مرکز خرید اپال تهران میباشد در این ویدیو خانم های بی حجاب با ظاهر زننده دیده می شود که در فضای مجازی جنجال زیادی را به وجود آورده است. پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران …

ویدیویی از خانم های بدون حجاب در یک پاساژ منتشر شده که درباره آن نوشته اند اینجا مرکز خرید اپال تهران میباشد در این ویدیو خانم های بی حجاب با ظاهر زننده دیده می شود که در فضای مجازی جنجال زیادی را به وجود آورده است.

پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران چیست؟ ایا واقعیت دارد؟

پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران

برخی از کاربران معتقد هستند که این ویدیو مربوط به ایران نیست و صرفاً برای خبرسازی منتشر شده است هنوز هیچ کدام از مسئولان این مرکز خرید واکنشی به این ویدیو نشان نداده اند.

اما با توجه به تصاویری که در ویدیو مشاهده می شود همه خانم هایی که در مرکز خرید اپال تهران حضور دارند بدون حجاب هستند که اگر اینگونه باشد تبعیض بسیار بزرگی بین مراکز خرید بالای شهر با پایین شهر خواهد بود چراکه در بازار های پایین شهر و مراکز شهر محدودیت ها و سختگیری‌های زیادی برای حجاب وجود دارد اما اینکه در مراکز خرید بالا شهر تهران چنین وضعیتی وجود دارد از نکاتی است که بسیار قابل تامل می باشد.

با اینکه نیروی انتظامی اعلام کرده با مسئولان مراکز خریدی که به حجاب فروشنده ها و یا مشتریان بی توجهی می کنند برخورد خواهد شد اما حالا در مرکز خرید آپال تهران شرایط به شکل بسیار باورنکردنی است و ویدیویی که توسط یک خانم گردشگر خارجی از این پاساژ منتشر شده همه خانم ها با ظاهری بسیار زننده در حال عبور و مرور هستند.

مرکز خرید اپال کجاست

این مرکز خرید در سعادت آباد و در منطقه دو شهرداری تهران قرار دارد و از شمال و غرب به بزرگراه یادگار امام، از جنوب به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) و از شرق به بلوار شهید فرحزادی منتهی می‌شود.

پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران چیست؟ ایا واقعیت دارد؟

ساخت مرکز خرید اپال از سال ۱۳۹۲ آغاز و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. مساحت این مرکز ۷,۲۱۶ مترمربع است که با ۹ طبقه‏ در زیرزمین و ۱۴ طبقه در ارتفاع، مساحت کل آن به بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع می‌رسد و حدود ۵۵۰ واحد تجاری دارد. طراح سازه مرکز تجاری اپال مهندس امید غلامپور است و ساخت آن توسط مهندسان دو شرکت‌ سازه‌های فلزی بوژان آریا و شرکت تدبیر ساحل پارس انجام شده است. در ساخت این مرکز اسکلت تمام فلزی با مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله به کار رفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو