معمای زندانی دروغگو: چه کسی راست می گویید؟

منبع: خبرنما

3

1401/11/15

12:15


در معمای زندانی دروغگو شما باید تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید و حرف کدام یک درست است! تصویر سناریوی جالبی را نشان می دهد، دو فرد درون یک سلول زندان با هم…

معمای زندانی دروغگو: چه کسی راست می گویید؟

در معمای زندانی دروغگو شما باید تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید و حرف کدام یک درست است! تصویر سناریوی جالبی را نشان می دهد، دو فرد درون یک سلول زندان با هم جر و بحث دارند. فرد اولی ادعا می کند که 10 سال است که در این زندان زندانی است. فرد دومی حرف او را قبول ندارد و می گویید تو یک کودک و دروغگو هستی. حالا ما از شما می خواهیم تا با یک دلیل منطقی بگویید حرف چه کسی درست است.

داشتن هوش بالا فقط به معنای حل سریع معادلات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد و هر یک موضوع پیچیده ای است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت هوش خود هستید، پیشنهاد می کنیم آزمون های مانند معمای زندانی دروغگو را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی های فکری و معماهای هوش ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، انجام این بازی های سرگرم کننده شما را باهوش‌تر می کند. آیا آماده اید شروع کنیم؟

جذاب: آزمون تشخیص پدر کودک: کدام یک پدر کودک است؟

معمای زندانی دروغگو

چه کسی راست می گوید؟

در تصویر معمای زندانی دروغگو شما می توانید دو زندانی را در یک سلول زندان ببینید که در حال جر و بحث هستند. یکی از آن‌ها که ظاهرا یک کودک است ادعا می کند به مدت 10 سال است در این زندان زندانی است. اما طرف مقابل او حرف او را رد می کند و می گوید تو یک کودک و دروغگویی بیش نیستی. به هر حال، اکنون ما از شما می خواهیم تا دروغگو را تشخیص دهید. به نظر شما کدام یک راست گویید؟

برای شما: آزمون هویج متفاوت: کدام هویج با بقیه متفاوت است؟

حالا با دقت به تصویر نگاه کرده و با یک دلیل منطقی بگویید چه کسی دروغ می گویید. جواب در پایان صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

تست هوش: آزمون تشخیص مردی از آینده: چه کسی از آینده آمده است؟

.

.

.

برای باهوش ها: آزمون شناسایی دزد؛ فقط یک نابغه می تواند دزد را در این تصویر تشخیص دهد

.

.

.

.

جذاب: تست بینایی حیوانات پنهان؛ در این تصویر چند شیر وجود دارد؟

آیا می دانید؟

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم بازی های فکری و معماهای چون معمای زندانی دروغگو را حل کنید.

به هر حال، آیا توانستید تشخیص دهید کدام زندانی راست می گویید؟

برای شما: آزمون هوش مرده: اگر باهوشی بگو چه کسی مرده است؟

جواب معما

مطالعات نشان می دهد معماها و بازی های فکری روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. حل این آزمون ها به صورت منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب معمای دروغگو

پاسخ معمای زندانی دروغگو: بله، حرف او درست است و او یک کودک نیست. چون کودکان در زندان جداگانه ای زندانی می شوند. ادعا شده است حل این آزمون نشانه ضریب هوشی بالایی شماست. اگر توانستید این معما جذاب را حل کنید به شما تبریک می گوییم.

تست هوش: تست هوش تصویری سخت؛ آیا می توانید 5 تفاوت این دو تصویر را شناسایی کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای زندانی دروغگو لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو