با زیباترین مسیرهای ریلی جهان آشنا شوید

با زیباترین مسیرهای ریلی جهان آشنا شوید


منبع: آرگا

3

1401/11/15

12:38


در این بخش می توانید با زیباترین مسیرهای ریلی جهان آشنا شوید. این مسیرها در کشور ایران، لندن و ویتنام هستند. مناظر شگفت انگیز و تنگه های پیرامون موجب شده تا این مسیرها اهمیت داشته باشند.

یکی از جذاب ترین مسیرهای تفریحی و گردشگری برای گردشگران، مسیرهای ریلی جهان می باشد. این مسیرها بسیار خاطره انگیز و زیبا هستند و جذابیت های زیادی برای گردشگران دارند. در این بخش با مهم ترین این  مسیرها آشنا می شوید.

مسیرهای ریلی جهان را بشناسید:

اگر قصد سفر به قطار را دارید، حتما تجربه ای جدید در طی سفر کسب خواهید کرد. در طی این سفر ممکن است با برخی از مناظر رو به رو شوید که توجه شما را به خود جلب کند. برخی از این مسیرها بسیار خاص و دیدنی هستند و هیجان زیادی برای شما دارند.

 

مسیرهای ریلی جهان

قطار ریونیفیکیشن اکسپرس:

این قطار دارای مسیر هیجان انگیزی بوه و جذابیت های زیادی پیش رو دارد. شروع مبدا این قطار از هوشی مین بوده و در هانوی هم متوقف می شود. برخی از این خطوط از کنار شهرهای ساحلی عبور می کنند. شما برای بازدید از زیبایی شهرهای دوقولو ویتنام بی شک باید این قطار را انتخاب کنید. این قطار از دیدنی های هانوی می باشد.

امکانات مسیرهای ریلی دنیا

قطار بایکال آمور:

این قطار متعلق به روسیه است و از شهر تایشت راهی شده و در شهر سووتسکایا گاوان متوقف می شود. این قطار از مسیرهای بسیار دورافتاده سفر می کند به همین دلیل شاهد مناظر بکرترین هستید. شاید باور آن برای شما هم سخت باشد که خط آهن آن به ۲۵۰۰ مایلی بیابان های سیبری که از سکونتگاه های دور افتاده است، می رسد.

آشنایی با مسیرهای ریلی دنیا

قطار اندیمشک:

قطار اندیمشک به دورود در ایران نیز یکی از مسیرهای جذابی است که می توانید از آن دیدن کنید. این قطار متعلق به استان خوزستان است. این مسیر بسیار ناشناخته و بکر می باشد. کوهستان های مرتفع و عبور از جاده ابریشم مسیر را برای شما جذاب تر خواهد کرد. دشت های هموار و … از مهم ترین مناظر در این مطقه می باشند.  این قطار یکی از تجربه های مسیرهای ریلی جهان است.

جذاب ترین مسیرهای ریلی دنیا

قطار برگنسبانن:

این قطار نیز در نروژ یکی از مقاصد گردشگری بوده و زیبایی های زیادی دارد. این قطار شگفتی های دنیا ریلی است. طبیعت شگفت انگیز و سرسبز این ناحیه توجه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می کند. شما می توانید، تجربه عبور از میان تنگه ها، یخچال های طبیعی، سرزمین های کوهستانی و … را داشته باشید. این قطار نیز از دیدنی های نروژ است.

مسیرهای ریلی دنیا کدام اند

قطار خواب کالدونیا:

این قطار نیز از مسیر لندن به فورت ویلیام است. سفر با این قطار در واقع عبور از تنگه ها و کوچه های باریکی می باشد که هوای بسیار پاک و مطبوعی دارد. مناظر این نواحی سر به فلک کشیده و دیدنی هستند. شما با این سفر رویای یک سفر ریلی را تداعی می کنید. هیجان این سفر بسیار بالا است.

چند مسیرهای ریلی دنیا

این قطارهای جاذبه های بسیار مهمی به شمار می آیند. اغلب این قطارها از مکان های دیدنی لندن و مکان های دیدنی هوشی مین می باشند که توجه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می کنند.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو