20 مدل لباس بارداری مخصوص خانم‌های شیک

20 مدل لباس بارداری مخصوص خانم‌های شیک


منبع: مدیسه

3

1401/11/15

13:55


ممکن است پوشیدن برخی از لباس‌ها در دوران بارداری دشوار باشد. انتخاب بهترین مدل لباس بارداری که هم احساس راحتی

20 مدل لباس بارداری مخصوص خانم‌های شیک

ممکن است پوشیدن برخی از لباس‌ها در دوران بارداری دشوار باشد. انتخاب بهترین مدل لباس بارداری که هم احساس راحتی را به شما هدیه می‌دهد و هم در راستای مد روز است. می‌تواند کمک مناسبی به شما در حفظ استایل جذابتان حتی در دوران بارداری کند. برای همه خانم‌های باردار پیش آمده است که در دوره‌ای از بارداری حتی نتوانند دکمه‌های شلوارهای پارچه‌ای یا جین خود را ببندند.

دانستن مدل‌های مختلف لباس بارداری در این دوران به شما کمک می‌کند که سختی‌های دوران بارداری برایتان تا حدودی آسان شود. بنابراین اگر به دنبال یافتن مدل‌های مختلف لباس‌های بارداری هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

اصلا فکر نکنید که شما در طول بارداری خود به دانستن انواع لباس بارداری نیاز پیدا نخواهید کرد. شاید در سه ماهه اول تغییرات کمی را تجربه کنید و احساس کنید که تا پایان 9 ماه نیز می‌توانید همین لباس‌های عادی خود را بپوشید. اما از سه ماهه دوم تمام بدنتان شروع به تغییر خواهد کرد و باید به دنبال لباس‌هایی متناسب با بدنتان باشید، پس همین حالا دست به کار شوید.

پیراهن کشبافت میدی بارداری

نمونه‌ای پیراهن کشبافت میدی

شاید شما این مدل لباس را به عنوان لباس بارداری در نظر نگیرید، اما پیراهن‌های کشبافت برای زمانی که بدن شما شروع به بزرگ شدن می‌کنند، گزینه‌ای مناسب بوده و به راحتی با یک ژاکت جین یا ژاکت پشمی قابل ست خواهند بود. این لباس را حتی می‌توانید در دوران بعد از بارداری نیز بپوشید.

کت و سارافون بارداری پشمی

نمونه‌ای از کت و سارافون بارداری پشمی لیلیان مشکی سفید آناندا Ananda

این گزینه یک لباس بارداری بیرونی محسوب شده و برای فصل پاییز و زمستان فوق العاده خواهد بود. یقه گرد این لباس پوشیدن آن را برای شما آسان خواهد کرد.

لباس بارداری جوان پسند

تیشرت و شلوار زنانه بارداری مدل خرس صورتی ناربن Narbon

مدل یقه این لباس بارداری خانگی خشتی بوده و برای تمام سال مناسب خواهد بود. از ویژگی‌های این لباس می‌توانیم به چهار دکمه باز شونده در زیر یقه تیشرت آن اشاره کنیم که حتی برای دوران شیردهی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

لباس بارداری میدی

پیراهن بارداری کرپ حریر آرامیس سفید خال خالی آناندا Ananda

اگر به دنبال لباسی برای عکاسی‌های دوران بارداری هستید، این لباس می‌تواند گزینه‌ای مناسب محسوب شود. این لباس بارداری دارای یقه‌های آف شولدر بوده و برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب است. همچنین دارای آستین‌هایی سه ربع بوده و از جنس کرپ حریر تهیه شده است.

لباس بارداری گل دار

پیراهن بارداری حریر گل آرا اطلسی گلدار آناندا Ananda

همانند مدل قبلی این مدل با گل‌های بنفش زیبایی که دارد، برای عکاسی‌های دوران بارداری مناسب بوده و حتی می‌تواند یک لباس بارداری مجلسی مناسب برای فصل‌های بهار و تابستان محسوب می‌شود.

لباس بارداری بلند

پیراهن بارداری فلورا گلدار آناندا Ananda

اگر به دنبال لباس‌های بلند هستید، از این مدل جذاب غافل نشوید. قسمت بالاتنه این لباس دارای دکمه بوده و بندی نیز روی کمر آن قرار داده شده است. آستین‌های سه ربع این لباس برای افرادی که از لباس‌های آستین بلند خوششان نمی‌آید، فوق العاده خواهد بود.

لباس بارداری سه تکه

ست 3 تکه بارداری طوسی آبی دیزنی

این مدل دارای یک تیشرت و شلوار زنانه به همراه یک روپوش بوده که می‌توانید از تیشرت و شلوار آن در فصل تابستان استفاده کرده و در صورت سرد بودن هوا از رویه لباس نیز استفاده کنید. این لباس بارداری یکی از لباس‌های پرکاربرد خانگی محسوب می‌شود.

بلوز و شلوار بارداری

ست بلوز و شلوار بارداری بنفش طوسی ویگنزا

این ست شلوار و تیشرت بارداری از محصولات خوش جنس کشور ترکیه محسوب شده و دارای الیاف 100 در 100 نخ است. کمر شلوار کشی بوده و مدل یقه آن خشتی است.

شومیز بارداری حریر

شومیز بارداری حریر گلشن سفید گلدار آناندا Ananda

در هنگام خرید لباس بارداری ممکن است شما جزو افرادی باشید که به مدل‌های بلند تمایلی نداشته و به دنبال شومیز مناسب برای ست کردن با شلوار باشید، این لباس بارداری برای شما طراحی شده است.

لیست قیمت انواع لباس بارداری جدید

 

پیراهن بارداری ماکسی بدون بند

نمونه‌ای از پیراهن ماکسی بدون بند

آیا در دوران بارداری خود باید به یک میهمانی بروید؟ پس نباید از پیراهن‌های ماکسی بدون بند غافل شوید. این مدل از لباس بارداری را می‌توانید در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت تهیه کرده و استایلی شیک و راحت داشته باشید.

پیراهن بارداری چپ و راست

نمونه‌ای از پیراهن چپ و راست بارداری گل دار

این پیراهن، ظریف، باکلاس و شیک بوده و مناسب عکاسی و مجالس مهمانی است. اما اگر جزو افرادی هستید که خیلی جنب و جوش دارید، خرید لباس چپ و راست نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تونیک بارداری لینین

تونیک بارداری  لینن آرشین کرم آناندا Ananda

تونیک بارداری که در دسته لباس بارداری کوتاه قرار می‌گیرد، با آستین بلندی که دارد برای خارج از خانه در فصل‌های بهار و تابستان انتخابی مناسب بوده از جنس پارچه لنین تهیه شده است.

مانتو بارداری کرپ اسلپ

مانتو بارداری کرپ اسلپ دلارام سفید آناندا Ananda

آستین‌های مچی و جذاب این مانتو سبب شده است که به یکی از زیباترین و جدیدترین مدل لباس بارداری اسلامی تبدیل شود. قسمت پشتی این مانتو نسبت به قسمت جلویی آن بلندتر بوده از جنس کرپ اسلپ تهیه می‌شود.

تونیک بارداری مخمل کبریتی

نمونه‌ای از تونیک بارداری مخمل کبریتی دلناز کاراملی آناندا Ananda

همان طور که می‌دانیم یکی از پارچه‌هایی که دوباره جای خود را در صنعت مد باز کرده است، پارچه مخمل کبریتی بوده و این لباس بارداری نیز با توجه به این که از جنس مخمل کبرتی تهیه می‌شود، برای فصل‌های پاییز و زمستان گزینه‌ای مناسب به شمار خواهد رفت.

مطالب مرتبط :  درمان خانگی ترک شکم بعد زایمان

مانتو بارداری میکرو

نمونه‌ای از مانتو بارداری میکرو آناشید کاراملی آناندا Ananda

اگر به دنبال لباس بارداری زمستانی هستید، مانتو بارداری میکرو می‌تواند گزینه‌ای جدید و مناسب برای شما محسوب شود. آستین‌های زیبای این کار دارای بند گتر بوده و جلوی کار نیز به راحتی و به وسیله زیپ بسته خواهد شد.

پانچو بارداری سوئیت

پانچو بارداری سوئیت پارمین سرمه ای آناندا Ananda

این پانچو زیبا را می‌توانید در روزهای بارانی پاییز بپوشید و استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

شومیز بارداری کرپ حریر

شومیز بارداری کرپ حریر فریال طوسی لیمویی آناندا Ananda

شومیزها یکی از راحت‌ترین مدل‌های لباس زنانه هستند. این مدل نیز با چین‌های زیبایی که در قسمت بالاتنه خود دارد، استایلتان را عروسکی و دلنشین خواهد کرد.

سرهمی بارداری

نمونه‌ای از سرهمی بارداری

سرهمی‌ها را می‌توانید به عنوان یک مدل از لباس بارداری همه کاره در نظر گرفته و به همراه انواع مانتو‌ جین یا کت‌های پشمی بپوشید و استایلی شیک و راحت داشته باشید.

تیشرت بلند بارداری

نمونه‌ای از تیشرت بلند بارداری

این لباس برای خانه فوق العاده بوده و در بین انواع لباس بارداری لولیتام می‌توانید به دنبال آن بگردید.

مطالب مرتبط :  25 مدل لباس راحتی زنانه شیک و جدید

پیراهن خال‌خالی یا راه‌راه

نمونه‌ای از پیراهن خال خالی

هیچ دوران بارداری بدون این مدل لباس بارداری کامل نمی‌شود. این طرح‌ها جزء اصلی لباس‌های بارداری بوده و از طرح‌های کلاسیک محسوب می‌شود. بنابراین به ما اعتماد کنید و این طرح‌های جذاب را از دست ندهید.

منبع : stylesatlife

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو