بازی CrossfireX ایکس باکس و حتی بخش تک‌نفره آن از دسترس خارج می‌شود

منبع: زومجی

3

1401/11/15

14:48


بازی CrossfireX ایکس باکس و حتی بخش تک‌نفره آن از دسترس خارج می‌شود

با اعلام استودیو Smilegate، پشتیبانی از بازی CrossfireX در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۸ مه ۲۰۲۳) به پایان خواهد رسید. در این تاریخ، بازی CrossfireX از فروشگاه ایکس باکس حذف می‌شود و دیگر محتوای جدیدی برای آن عرضه نخواهد شد. استودیو Smilegate در ادامه تایید کرد که سرورهای این بازی در تاریخ اعلام‌شده، برای همیشه غیرفعال خواهند شد.

بازیکنان که در دو هفته‌ی اخیر از فروشگاه بازی CrossfireX محتوایی خریداری کرده‌اند، هزینه‌ی آن‌ها بازپرداخت خواهد شد. Smilegate در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ متداول، اعلام کرد کمپین‌های داستانی و تک‌نفره توسعه‌یافته توسط شرکت رمدی نیز فقط تا تاریخ ۱۸ مه در دسترس خواهند بود. همچنین فروشگاه بازی CrossfireX تا زمان اعلام‌شده فعال می‌ماند تا بازیکنان بتوانند ارز باقیمانده‌ی خود را خرج کنند، اما دیگر امکان خرید CFP یا GP را نخواهند داشت.

اپراتورهای بازی CrossfireX مشغول مبارزه در میدان نبرد

علاوه بر این، بازیکنان تنها تا زمان بسته شدن سرورهای بازی به داده‌های خود از جمله پیشرفت درون بازی و موارد خریداری‌شده دسترسی دارند. استودیو Smilegate در مورد علت پایان دادن به پشتیبانی از بازی CrossfireX توضیح داد: «در حالی که تیم ما سخت تلاش می‌کرد تا به‌روزرسانی‌های محتوای متعدد از جمله اصلاحات، نقشه‌های جدید، حالت‌ها و رویدادهای درون‌بازی را ارائه دهد، بازی در نهایت نتوانست در سطح مورد انتظار قرار گیرد. در نتیجه تصمیم سختی برای بستن بازی گرفتیم».

بازی CrossfireX که در فوریه ۲۰۲۲ برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد، شامل دو کمپین Operations بود که توسط شرکت رمدی ساخته شده‌اند. با اینکه بخش چندنفره‌ی این بازی رایگان بود، اما پرداخت‌های درون برنامه‌ای زیادی داشت. این بازی در زمان انتشار با انتقاد منتقدان و استقبال کم بازیکنان روبرو شد و برخی از آن‌ها، CrossfireX را بدترین بازی سال ۲۰۲۲ می‌دانستند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی CrossfireX چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو