Hi-Fi Rush روی استیم دک به خوبی اجرا می‌شود

منبع: زومجی

3

1401/11/15

16:25


Hi-Fi Rush روی استیم دک به خوبی اجرا می‌شود

پس از انتشار غافلگیرکننده‌ی بازی Hi-Fi Rush استودیوی تانگو گیم‌ورگس، حالا بتزدا تایید کرده است این بازی نشان Verified رسمی فروشگاه استیم برای اجرا روی کامپیوتر قابل‌حمل محبوب استیم دک را دارد.

اپلیکیشن‌های دارای نشان Verified، بازی‌هایی هستند که توسط تیم توسعه‌دهندگان ولو برای اجرا روی استیم دک تست و ارزیابی شده‌اند. این نشان به کاربران اطلاع می‌دهد در هنگام تجربه‌ی این بازی روی استیم دک که تحت سیستم‌عامل SteamOS بازی‌ها را اجرا می‌کند، با هیچ مشکل گرافیکی یا کنترلی خاصی روبه‌رو نخواهند بود.

از سوی دیگر روز گذشته وب‌سایت تحلیلی مشهور دیجیتال فاندری نیز با انتشار بررسی تکنیکی خود از Hi-Fi Rush، اعلام کرد جدیدترین اثر استودیوی تانگو گیم‌ورکس از نظر فنی یکی از بی‌‌نقص‌ترین بازی‌های منتشرشده در چند وقت اخیر روی پلتفرم پی‌سی و موتور گرافیکی Unreal Engine 4 به‌حساب می‌آید. دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری اکس و اس نیز می‌توانند گیم‌پلی اکشن و مبتنی‌ بر ریتم این بازی روی نرخ فریم ۶۰ ثابت تجربه کنند. Hi-Fi Rush همچنین با قرار گیری در رتبه‌ی هشتم جدول فروش هفتگی فروشگاه استیم در هفته‌ی گذشته، یکی از بازی‌های پرفروش پلتفرم پی‌سی در استیم به شمار آمد.

بازیکنان در نقش یک ستاره‌ی جوان راک با نام Chai، دربرابر نقشه‌های شرورانه‌ی یک ابرشرکت بزرگ با نام Vandelay ایستادگی خواهند کرد. استفاده از قطعات موسیقی گروه‌های The Black Keys و Nine Inch Nails نیز از دیگر ابعاد جذاب بازی اکشن مبتنی بر ریتم Hi-Fi Rush هستند. این بازی همچنین روی سرویس اشتراک بازی گیم‌پس روی پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس نیز در دسترس قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین زومجی در بررسی بازی Hi-Fi Rush به این بازی نمره‌ی کامل ۱۰ را داد که می‌توانید به مطالعه آن بپردازید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو