انواع گیفت کارت های ارزان را از کجا بخریم؟

منبع: پلازا

3

1401/11/15

16:48


انواع گیفت کارت های ارزان را از کجا بخریم؟

گیفت کارت، یکی از روش‌های متداول در پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و مزایای استفاده از آن، باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال استفاده از آن باشند. گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند و برای استفاده از آن‌ها باید قوانین مربوط به گیفت کارت را رعایت کنید تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. پلتفرم‌های مختلف برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود از روش گیفت کارن نیز استفاده می‌کنند و تمام کاربران نیز مجاز به استفاده از آن‌ها هستند.

برای تهیه گیفت کارت، روش‌های مختلفی وجود دارد؛ ولی کاربران ایرانی می‌توانند تنها نسخه دیجیتالی آن را خریداری کنند. گیفت کارت‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند و می‌توانید با توجه به نیاز خود، آن را خریداری کنید. با توجه به این که خرید گیف کارت برای کاربران ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛‌ به همین دلیل برای خرید آن فروشگاه‌های متعددی نیز وجود دارند. در این مطلب، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید گیفت کارت را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید انواع گیفت‌ کارت‌های ارزان را از آن خریداری کنید.

فهرست عناوین مطلب:

نحوه تهیه انواع گیفت کارت

گیفت کارت، همان طور که از نام آن نیز مشخص است، یک کارت اعتباری حاوی کد است که با وارد کردن کد در پلتفرم مربوطه، حساب شما به اندازه اعتبار گیفت کارت شارژ می‌شود. این کارت، در دو نوع مجازی و فیزیکی در دسترس کاربران خواهد بود؛ هرچند که نوع فیزیکی آن در ایران موجود نیست و کاربران ایرانی می‌توانند آن را به صورت مجازی از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کننند.

برای تهیه انواع گیفت کارت، باید آن را مطابق با نوع پلتفرم و ریجن خود انتخاب و خریداری کنید؛ در غیر این صورت گیفت کارت خریداری شده عمل نخواهد کرد.

تقریبا تمام پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات و سرویس‌های آنلاین که پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارند، از روش پرداخت گیفت کارت نیز پشتیبانی می‌کنند و ‌به همین دلیل گیفت کارت‌های مخصوص به این پلتفرم‌ها در فروشگاه‌های آنلاین قابل خریداری است. برای خرید این گیفت کارت‌ها باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا دچار اشتباه نشوید و گیفت کارت خریداری شده نیز غیرقابل مصرف نشود.

برای خرید گیفت کارت از فروشگاه ایرانی، باید با آن‌ها آشنا شده و از معتبرترین آن‌ها اقدام به خرید بکنید. در این زمینه، پلتفرم آریاپی یکی از این فروشگاه‌ها است که می‌توانید از طریق آن اقدام کرده و انواع گیفت کارت را خریداری کنید. در ادامه مطلب، برخی از گیفت کارت‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد که با خرید آن‌ها می‌توانید بسیاری از امکانات و ویژگی‌های پلتفرم‌های مورد استفاده خود را فعال کنید.

انواع گیفت کارت و کاربردهای آن‌ها

گیفت کارت‌ها با توجه به کاربردهایی که دارند، دارای انواع مختلفی نیز هستند. پلتفرم‌ها و کمپانی‌های مختلف، برای ارائه بهتر خدمات خود، ‌سیستم‌های پرداختی مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند؛ برای مثال شرکت اپل چند نوع گیفت کارت برای خرید خدمات خود از فروشگاه‌های آنلاین این کمپانی ارائه کرده و کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند. در ادامه، برخی از انواع گیفت کارت‌ها که با قیمت‌هایی ارزان در اختیار کاربران و مصرف کنندگان قرار می‌گیرند را به شما معرفی خواهیم کرد.

گیفت کارت‌های اپل و قیمت‌های آن

یکی از پرکاربردترین گیفت کارت‌ها، مربوط به کمپانی اپل است. اپل، 3 نوع گیفت کارت مختلف برای کاربران خود ارائه کرده است که گیفت کارت آیتونز آن، جزء بهترین و پرکاربردترین انواع گیفت کارت‌ها به شمار می‌روند. گیفت کارت آیتونز اپل، در برنامه آیتونز و همچنین برنامه اپ استور قابل استفاده است.

کاربران اپل، با استفاده از این گیفت کارت، به تمام برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های پولی در برنامه آیتونز و اپ استور دسترسی خواهند داشت. همچنین، امکان گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و سریال و همچنین خرید کتاب نیز با استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل وجود دارد.

این گیفت کارت، در قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شود و می‌توانید آن در قیمت‌هایی بین 1 تا 50 دلار خریداری کنید. با توجه به تفاوت قیمت ارز در ایران، ممکن است قیمت آن در فروشگاه‌های ایرانی کمی متفاوت باشد.

گیفت کارت گوگل پلی؛ پرکاربردترین گیفت کارت دنیا

یکی از بهترین و پرکاربردترین پلتفرم‌های دنیا، گوگل پلی است. بسیاری از کاربران اندروید از این فروشگاه برای دانلود و خرید برنامه‌های مورد نیاز خود استفاده می‌کنند؛ اما کاربرد گیفت کارت گوگل پلی تنها در برنامه گوگل پلی نیست و از این گیفت کارت در برنامه مایکروسافت استور نیز می‌توانید استفاده کنید. این کاربرد، باعث شده تا گیفت کارت گوگل پلی به یکی از بهترین و پرکاربردترین گیفت کارت‌های دنیا تبدیل شود.

این گیفت کارت نیز در قیمت‌های متنوعی برای کاربران ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود در قیمت‌های مختلف اقدام به خرید آن کنند. این گیفت کارت نیز مانند گیفت کارت آیتونز اپل، برای خرید درون برنامه‌ای و پرداخت‌های مختلف انجام می‌شود. همچنین، محصولات دیگری که در گوگل پلی ارائه می‌شوند مانند فیلم، موسیقی و کتاب،‌ با استفاده از گیفت کارت قابل خرید و استفاده خواهند بود.

گیفت کارت استیم؛‌ معتبرترین گیفت کارت برای گیمرها

استیم، یک پلتفرم شناخته شده برای گیمرها و کاربران بازی‌های رایانه‌ای است. بسیاری از بازی‌هایی که در این سرویس ارائه می‌شوند، نیاز به پرداخت هزینه دارند و کاربران باید هزینه این بازی‌ها را پرداخت کنند تا بتوانند به بازی بپردازند. همچنین، با در اختیار داشتن گیفت کارت و شارژ کردن آن در حساب استیم، می‌توانید از بسیاری از ویژگی‌هایی که در استیم وجود دارد استفاده کنید.

گیفت کارت استیم؛‌ معتبرترین گیفت کارت برای گیمرها

گیمرهای بسیاری هستند که برای انجام بازی‌های آنلاین و گروهی به همراه دوستان خود، به انجام بازی‌های متنوع می‌پردازند و برای انجام این کار، باید هزینه آن را پرداخت کنند. با توجه به این که در استیم نیز امکان پرداخت با استفاده از گیفت کارت وجود دارد، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

گیفت کارت‌ها، در انوع دیگری نیز وجود دارند که با خرید آن‌ها، می‌توانید امکانات و قابلیت‌های بسیاری را در پلتفرم مورد استفاده فعال کنید.

وبسایت‌های داخلی برای خرید گیفت کارت ارزان قیمت

با توجه به کاربردهای گیفت کارت و همچنین مشکلاتی که کاربران ایرانی در مسیر پرداخت هزینه خدمات در پلتفرم‌های بین المللی دارند، خریداران گیفت کارت در ایران از این روش برای پرداخت هزینه‌های خود استفاده می‌کنند. در ایران،‌ وبسایت‌های بسیاری وجود دارند که این گیفت کارت‌ها را در اخیتار کاربران خود قرار می‌دهند؛ اما برای خرید این گیفت کارت، باید از یک وبسایت معتبر اقدام کنید و همچنین قیمت‌ها را نیز با یکدیگر مقایسه کنید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش کسب درامد از ساندکلود

گیفت کارت‌ها دارای قیمت‌های متعددی هستند؛ اما در وبسایت‌های ایرانی ممکن است قیمت آن‌ها با یکدیگر تفاوت داشته باشند. در این زمینه، برخی از وبسایت‌ها قیمت‌های بسیار ارزانی را در اخیتار کاربران قرار می‌دهند و برخی دیگر نیز، با قیمت‌های زیاد،‌ ادعا می‌کنند که اعتبار بیشتری در این زمینه دارند.

اعتبار وبسایت در خرید گیفت کارت، با قیمت بالای محصولات مشخص نمی‌شود و برای این کار، باید بتوانید وبسایت مورد نظر برای خریداری گیفت کارت را از همه نظر بررسی کنید. بهترین روش در این مسیر، این است که خدمات و رضایت مشتریان از این خدمات را در سایت مورد نظر مشاهده کنید.

وبسایت آریاپی،‌ یکی از شناخته شده‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در این زمینه است که به شما خدمات بسیار متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی با انتخاب نوع گیفت کارت مورد نظر و انتخاب قیمت آن، هزینه آن را پرداخت کنید تا بتوانید در اسرع وقت محصول مورد نظر را در اختیار داشته باشید.

بهترین فروشگاه‌ ایرانی برای خرید انواع گیفت کارت ارزان

گیفت کارت‌ها، جزء بهترین و ارزان‌ترین روش‌های پرداخت درون برنامه پلتفرم‌های بین المللی برای کاربران ایرانی به شما می‌روند. بسیاری از کاربران این پلتفرم‌ها، برای خرید خدمات و برنامه‌های مختلف، اقدام به استفاده از گیفت کارت می‌کنند. گیفت کارت، یک روش ارزان قیمت و راحت برای این کار است؛ اما اگر بخواهید این گیفت کارت‌ها را با قیمتی بسیار بیشتر پرداخت کنید، به صرفه نخواهد بود. این یکی از دلایلی است که باید گیفت کارت را از یک مرکز معتبر خریداری کنید.

بهترین فروشگاه‌ ایرانی برای خرید انواع گیفت کارت ارزان

با توجه به اهمیت استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و عدم امکان ایرانیان برای پرداخت مستقیم،‌ استفاده از گیفت کارت از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار خوهد بود. در ایران، برای تهیه گیفت کارت معتبر و با قیمتی مناسب و ارزان، باید یک پلتفرم معتبر اقدام کنید.

پلتفرم آریاپی، یک وبسایت و فروشگاه آنلاین است که می‌توانید از طریق آن اقدام به خرید گیفت کارت‌های معتبر کنید. گیفت کارت‌هایی که در این فروشگاه برای کاربران در نظر گرفته شده، گیفت کارت استیم، گوگل پلی و آیتونز اپل است که کاربران بسیاری به این گیفت کارت‌ها نیاز دارند. همچنین، برای کاربران اپل که نیاز به شارژ حساب دارند ولی حساب اپل آیدی معتبر در اختیار ندارند نیز، اپل آیدی‌های معتبری آماده فروش وجود دارند.

با استفاده از خدمات آریاپی، می‌توانید به آسانی بسیاری از پرداخت‌های بین المللی خود را انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با امکانات و محصولات آریاپی بزرگترین سرویس خدمات دلاری و استفاده از پرداخت‌های بین المللی، به این وبسایت مراجعه کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو