هواداران Redfall را برای الزام اتصال دائم به اینترنت تحریم می‌کنند

منبع: گیمفا

3

1401/11/15

18:45


پس از اعلام رسمی استودیوی آرکین (Arkane) مبنی بر اجباری بودن اتصال دائمی به اینترنت جهت تجربه‌ی Redfall، بسیاری از افراد خرید این بازی را تحریم کرده‌اند.

هواداران Redfall را برای الزام اتصال دائم به اینترنت تحریم می‌کنند

پس از اعلام رسمی استودیوی آرکین (Arkane) مبنی بر اجباری بودن اتصال دائمی به اینترنت جهت تجربه‌ی Redfall، بسیاری از افراد خرید این بازی را تحریم کرده‌اند.

ساخته‌ی تیراندازی جهان‌آزاد آرکین یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری ایکس باکس است. با این حال، اعلامیه‌ی اخیر سازندگان مبنی بر الزامی بودن اتصال دائمی به اینترنت حتی برای تجربه‌ی بخش تک‌نفره‌ی بازی، هواداران را به حدی غافل‌گیر کرده است که خیلی از آن‌ها تصمیم به تحریم بازی گرفته‌اند.

شماری از پیام‌های هواداران در سابردیت مخصوص Redfall به شرح زیر است:

دیگر قصد ندارم این بازی را بخرم.

می‌خواستم بخرمش، اما دیگر نه.

این بازی را نمی‌خرم و هیچوقت از بخش تک‌نفره‌ی تمام‌آنلاین حمایت نمی‌کنم.

تعجب هواداران به این دلیل است که بتسدا (Bethesda) پیش‌تر اعلام کرده بود که اگرچه تمرکز سازندگان بر بخش کوآپ آن است، Redfall علاقه‌مندان به بخش‌های تک‌نفره‌ی بازی‌های آرکین همچون Dishonored و Deathloop را هم راضی خواهد نمود. از سوی دیگر، جذابیت‌های بازی زیر سایه‌ی چند نقطه ضعف مهم قرار می‌گیرد، زیرا اکنون اگر سرورهای بازی از کار بیفتند، افراد نمی‌توانند آن را تجربه کنند، یا افرادی که از اینترنت قدرت‌مند بهره نمی‌برند (یا حتی دسترسی به اینترنت برای بازی برایشان مقدور نیست)، با مشکل مواجه می‌شوند.

شخصی با نام کاربری MrDubTee می‌گوید:

به شخصه از این موضوع متنفرم. من از تجربه‌ی انفرادی بازی‌ها لذت می‌برم. توجیه این تصمیم چیست؟ متوجه‌ام که امکان دارد سازوکارهای جمع آوری منابع (Loot) و … در بازی وجود داشته باشد، اما آیا واقعاً نمی‌شود بازی کاملی که نیازمند اتصال دائمی نباشد را عرضه کنند؟

MrDubTee

Dantegram نیز اینگونه نارضایتی خود را بروز می‌دهد:

اگر اینترنتم قطع شود یا 10 سال دیگر سرورهای بازی غیرفعال شوند چه اتفاقی می‌افتد؟ تا پیش از این بسیار برای بازی هیجان داشتم، اما این خبر ذوقم را کور کرد.

Dantegram

حال و هوای توییتر هم اینچنین است:

دیگر Redfall را نمی‌خرم. گیم پس اینجا به درد می‌خورد تا بتوانم بازی را امتحان کنم. من هیچوقت بازی‌ای که بخش تک‌نفره‌اش آنلاین باشد را نمی‌خرم.

GenePark

تاریخ انتشار بازی در رویداد Xbox Developer Direct همراه با انتشار تریلری از گیمپلی بازی مشخص شده بود. عنوان Redfall در تاریخ 2 مه 2023 (12 اردیبهشت 1402) برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو