رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023 ، 2022 و تمام دوران

رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023 ، 2022 و تمام دوران


منبع: فیگار

4

1401/11/15

19:53


اگر علاقه‌مند عاشقانه های کره ای هستید، در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید. بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023 و تمام دوران برای شما معرفی شده‌اند.

رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023 ، 2022 و تمام دوران

اگر علاقه‌مند عاشقانه های کره ای هستید، در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید. بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023 و تمام دوران برای شما معرفی شده‌اند.

رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه کره ای

سریال‌ها و فیلم های کره ای در سراسر جهان تماشا می‌شوند. سریال بازی مرکب که این مسئله را نشان می‌دهد، مانند مهر تایید است. فیلم‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، می‌توانند جایگاه مناسبی در لیست بهترین فیلم های عاشقانه کره ای دریافت کنند.

مقالات مکمل:

بهترین سریال های کره ای عاشقانه تاریخ سینما +[2022 و تمام دوران]

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای

جدیدترین فیلم های عاشقانه کره ای هر ساله در ژانرهای مختلف عاشقانه، اجتماعی، اکشن،‌ درام و جنایی ساخته می‌شوند. در نوشتار بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022 همراه ما باشید.

Someone You Loved

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023

جون هو و آه یئونگ از زمان کالج بهترین دوستان بودند و اکنون با هم زندگی می‌کنند. آه یئونگ از موقعیتش بهترین استفاده را می‌کند، اما احساس می‌کند دوست پسرش جون هو دارد زندگی خود را به بهانه آماده شدن برای امتحان تلف می‌کند.

Meongmongi

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023

«توله سگ عشق من» درباره مردی است که در شرف ازدواج است و برای رها کردن سگش نزد حیوانات خانگی، ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کند.

Love My Scent

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2023

چانگسو اتفاقا عطر خاصی به دست می‌آورد. عطر خاصیت خاصی دارد که برای خانم‌ها جذابیت دارد. آرا نیز جذب عطر می‌شود و با چانگسو ملاقات می‌کند.

عطر من را دوست داشته باش یک فیلم کمدی رمانتیک کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی لیم سونگ یونگ است. این فیلم با بازی یون شی یون و سئول این آه، عاشقانه مردی را به تصویر می کشد که کار یا قرار دوستی ندارد و زنی که همه چیز دارد جز رابطه. یک عاشقانه جادویی زمانی آغاز می شود که بوی عطر آنها را عاشق کرد. این فیلم در 8 فوریه 2023 در کره جنوبی اکران خواهد شد.

Single in Seoul

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022
  • ستارگان: لی دونگ ووک، ایم سو جونگ، اسوم، یانگ هیون سونگ، کیم جی یونگ
  • کارگردان: پارک بئوم سو
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • نام اصلی: 싱글 인 서울
  • نام فارسی: زندگی مجردی در سئول

“Single in Seoul” یک فیلم رمانتیک کره ای جدید است. داستان آن حول محور اینفلوئنسری می‌چرخد که عاشق مجرد بودن است. در طرف دیگر نیز ویرایشگر انتشاراتی را شاهدیم که از مجرد بودن متنفر است. داستان مجموعه‌ای از اتفاقات، که آن‌ها با هم همکاری می‌کنند تا کتابی درباره زندگی مجردی بسازند.

“لی دونگ ووک” نقش “پارک یانگ هو” را بازی می‌کند؛ سخنرانی که به خاطر پست‌های فضای مجازی‌اش در رابطه با ترویج زندگی مجردی معروف شده است. “ایم سو جونگ” نقش “جو هیون جین” را ایفا می‌کند؛ یک ویرایشگر با استعداد که عاشق کتاب خواندن است، اما در زمینه ملاقات‌های عاشقانه سابقه ضعیفی دارد.

“اسوم” نیز به عنوان یک نویسنده مرموز که آثارش پرفروش هستند ظاهر می‌شود. این فیلم همانطور که عاشقانه بین دو شخصیت با دیدگاه‌های متضاد در مورد “زندگی مجردی” را به تصویر می‌کشد، کلید موفقیت آن در واقع گرایانه بودن داستان نهفته است. با معرفی بهترین فیلم عاشقانه کره ای همراه ما بمانید.

Romance Without Dating

جدیدترین فیلم های عاشقانه کره ای, بهترین فیلم عاشقانه کره ای, فیلم عاشقانه کره ای 2022

جدیدترین فیلم های عاشقانه کره ای
  • ستارگان: جئون جونگ سئو، سون سوک کو
  • کارگردان: جونگ گا یانگ
  • ژانر: عاشقانه، فیلم تجاری، کمدی
  • نام فارسی: عاشقانه بدون قرار

فیلم عاشقانه کره ای 2022 “عاشقانه بدون قرار” داستان مرد 34 ساله‌ای را روایت می‌کند که از تنهایی متنفر است؛ اما از دنیای دوست‌یابی می‌ترسد. زنی 29 ساله می‌خواهد که با او قرار بگذارد. آن‌ها از طریق یک اپلیکیشن دوست‌یابی با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

این اولین فیلم تجاری کارگردان “جونگ گا یانگ” است، که داستان‌های جسورانه‌ای از عشق و میل زنان را به نمایش گذاشته است. “جئون جونگ سئو” نقش جا یونگ را بازی می‌کند که در 30 سالگی آرزوی داشتن یک زندگی بالغ و مستقل را دارد. اما در نهایت با زندگی پر از بدهی و شکست مواجه می‌شود. او یک هفته با پسری رفاقت کرد، اما نهایتا از طرف او ترک شد. به همین خاطر از قرار گذاشتن به طور کل منصرف می‌شود.

“سون سوک کو” در نقش “وو ری” حضور خواهد داشت؛ روزنامه نگاری تازه کار، که در مجله‌ای در مورد س.ک.س می‌نویسد. او آرزو دارد که نویسنده یک رمان شود. “جئون” در فیلم‌های “Burning” و “The Call” بسیاز عالی درخشیده است، به همین خاطر انتظارات مخاطب از او در این فیلم رمانتیک کمدی بالا است.

Happy New Year

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022
  • ستارگان: هان جی مین، لی دونگ ووک، لی وانگ سو، سئو کانگ جون، یون‌آ، کانگ ها نئول
  • کارگردان: کواک جائه یانگ
  • ژانر: عاشقانه
  • نام فارسی: سال نو مبارک

“سال نو مبارک” که قرار است در سینماها و تلویزیون اکران شود، حول محور افرادی است که با داستان‌های خود از هتل “Emross” بازدید می‌کنند. مانند فیلم “New Year Blues” که اوایل امسال اکران شد، این یک فیلم عاشقانه است.

“هان جی مین” نقش یک مدیر هتل را بازی می‌‌کند که به مدت 15 سال عاشق دوستش شده است. “لی دونگ ووک” نقش مدیر عامل جوان و توانمند هتل Emross را بر عهده می‌گیرد. علاوه بر این دو، “Kang Ha Neul” ،”YoonA” ،”Seo Kang Joon” ،”Lee Kwang Soo” و بسیاری دیگر به عنوان مهمانان و کارکنان هتل ظاهر خواهند شد.

کارگردان “کواک جائه یانگ” که در سال 2000 با آثاری چون “دختر بی‌رحم من” و “کلاسیک” درخشیده بود، آیا از پس این فیلم عاشقانه نیز برخواهد آمد؟

Love and Leashes

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022
  • ستارگان: سئوهیون، جونگ جی سو
  • کارگردان: پارک هیون جین
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • نام فارسی: حس اخلاقی

بر اساس وبتون محبوبی به همین نام، فیلم جدید نتفلیکس “حس اخلاقی”، عاشقانه بین مردی با ذوق خاص و زنی را به تصویر می‌کشد که اتفاقاً با راز او آشنا می‌شود.

“سئوهیون” نقش “جونگ جی وو” را بازی می‌کند؛ زنی که بعد از پی بردن به ذائقه مخفیانه همکارش، با او رابطه برقرار می‌کند. “جونگ جی سو” با بازی نقش “لی جون یانگ” در این فیلم حضور دارد. لی جون مردی است که ذائقه پنهانی خود را پشت ظاهر بی‌نقص خود پنهان می‌کند.

کلید موفقیت فیلم در این نهفته است که فیلم چقدر شجاعانه و هوشمندانه، داستان منحصر به فرد میل جنسی پنهانی را که توسط یک همکار کشف می‌شود، آشکار می‌کند و به نمایش می‌گذارد.

The Twentieth Century Girl

رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه کره ای

جدیدترین فیلم های عاشقانه کره ای
  • ستارگان: کیم یو جونگ، بایون وو سوک، نوه یون سئو، پارک جونگ وو
  • کارگردان: بنگ وو ری
  • ژانر: نوجوانانه، عاشقانه
  • نام فارسی: دختر قرن بیستم

“دختر قرن بیستم” یکی دیگر از فیلم های عاشقانه نتفلیکس است. لحظات خاص عشق اول و دوستی قوی را به تصویر می‌کشد. این اولین فیلم بلند کارگردان “بنگ وو ری” است.

“کیم یو جونگ” نقش “Na Bo Ra” را بازی می‌کند. نا بو را در طی فیلم با دوراهی بین دوست و عشق خود روبرو می‌شود. “بایون وو سوک” در نقش “پونگ وون هو”، هم تیمی بو را در باشگاه است. “نوه یون سئو” بازیگر تازه کاری است که در نقش “یون دو” حضور خواهد داشت. یون دو صمیمی‌ترین دوست بو را است.

آیا این فیلم که داستانی ناب و جوان پسند را در پس زمینه سال 1999، آخرین سال قرن بیستم روایت می‌کند، خاطرات خوشی از عشق اول ما را به همراه خواهد داشت؟

Decision to Leave

رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه کره ای

جدیدترین فیلم های عاشقانه کره ای
  • ستارگان: پارک هه ایل، تانگ وی، لی جونگ هیون، گو کیونگ پیو، پارک یونگ وو
  • کارگردان: پارک چان ووک
  • ژانر: عاشقانه، اسرار آمیز
  • نام فارسی: تصمیم به جدایی و ترک کردن

“تصمیم به جدایی” اثری است که توسط کارگردان پارک چان ووک و شریک قدیمی او، نویسنده جونگ سو کیونگ نوشته شده است. داستان از آنجایی شروع می‌شود که کارآگاهی که یک پرونده قتل را بررسی می‌کند، پس از ملاقات با همسر متوفی، احساس شک و کنجکاوی می‌کند.

نقد و بررسی فیلم Decision to Leave 2022 ؛ قطره ی چشم من باش!

کارآگاه هه جون با بازی “پارک هه ایل”، مردی دقیق است که روز و شب روی پرونده‌ای که به او محول شده کار می‌کند. پس از ملاقات با همسر متوفی، سئو رائه، دنیای او شروع به لرزیدن می‌کند. تانگ وی که پس از مدت‌ها در یک فیلم کره‌ای بازی می‌کند، نقش سئو رائه، زنی مرموز را بازی می‌کند. او تنش را به بازی اضافه خواهد کرد.

“لی جونگ هیون” نقش جونگ آن، همسر هه جون و یک زن حرفه‌ای با استعداد را بازی می‌کند. همچنین، “گو کیونگ پیو” به سو وان، شریک کوچک هه جون تبدیل می‌شود که سوالاتی را در مورد تحقیقات هه جون مطرح می‌کند. در نهایت، “پارک یونگ وو” در نقش هو شین، مرد دیگری که در سفر سئو رائه ظاهر می‌شود، حضور دارد.

Killing Romance

رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه کره ای

جدیدترین فیلم های عاشقانه کره ای
  • ستارگان: لی ها نی، گونگ میونگ، لی سان کیون
  • کارگردان: لی وون سوک
  • ژانر: کمدی، موزیکال، عاشقانه
  • نام فارسی: کشتن عاشقانه

فیلم “Killing Romance” حول محور بازیگر زن برتر کره می‌چرخد. اگرچه او همه چیز را برای ازدواجش رها کرده بود، تصمیم بزرگی می‌گیرد تا زندگی از دست رفته خود را دوباره به دست آورد. “لی ها نی” نقش “هوانگ یئو رائه”، بازیگر سابق را بازی می‌کند.

“گونگ میونگ” نقش همسایه او با نام “کیم بوم وو” را بازی می‌کند. “لی سان کیون” نیز در نقش “جاناتان نا”، مالک بزرگ یک جزیره و تاجر املاک حضور خواهد داشت. کارگردانی این پروژه جدید بر عهده “لی وون سوک” است، که در ژانر موزیکال کمدی تولید خواهد شد.

Josee

فیلم کره ای عاشقانه غمگین , فیلم کره ای عاشقانه بدون سانسور , فیلم کره ای عاشقانه کمدی , فیلم کره ای عاشقانه مدرسه ای , فیلم کره ای رمانتیک , فیلم کره ای دبیرستانی عاشقانه جدید , جدیدترین فیلم کره ای عاشقانه , بهترین فیلم های کره ای

جدیدترین فیلم های عاشقانه کره ای
  • محصول: 2020 کره جنوبی
  • ژانر: رمانتیک – درام – ملودرام
  • کارگردان: Kim Jong Kwan
  • مدت زمان: 1 ساعت و 57 دقیقه
  • ستارگان: Han Ji – min
  • تاریخ اکران: Dec 10, 2020

اولین فیلم این لیست فیلم سینمایی ژوزه است. این فیلم با ژانر عاشقانه و درام محصول سال 2020 یه کارگردانی (کیم جونگ کوان) و با بازی بازیگرانی چون (هان جی مین)، (نام جونگ هیون)، (هئو جین) و (پارک یه جین) بر اساس داستان کوتاه زاپنی ژوزه درمورد پسری به اسم یونگ سوگ که در خیابان با دختری که از ویلچرش افتاده برخورد میکند. و بعد از کمک یونگ سوگ آن دختر برای جبران کمکی که به او کرده است وی را دعوت به خوردن غذایی در خانه اش میکند.

این زن در خانه با غذایی ساده از یونگ سوک پذیرایی میکند. یونگ سوک نسبت به این زن که خودش رو ژوزه معرفی می‌کند کنجکاو می‌شود. از آن روز به بعد یونگ سوک هرازگاهی به خانه این زن که بسیار اهل مطالعه نیز هست سر میزند و بیشتر با او آشنا می شود. در ادامه ساختار روایی، این فیلم پیرامون رابطه این دو می‌گذرد.

Moonlit Winter

, فیلم کره ای عاشقانه مدرسه ای , فیلم کره ای رمانتیک , فیلم کره ای دبیرستانی عاشقانه جدید , جدیدترین فیلم کره ای عاشقانه , بهترین فیلم های کره ای

رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه کره ای
  • کارگردان: Dae Hyung Lim
  • نویسنده: Dae Hyung Lim
  • بازیگران اصلی: Hee-ae Kim | Yûko Nakamura | So-hye Kim

فیلم سینمایی زمستان مهتابی فیلم بعدی این لیست است. این فیلم در ژانر عاشقانه و درام محصول اواخر سال 2019 است. کارگردان این فیلم (لیم دای هیونگ) با بازی بازیگرانی چون (کیم هیائه)، (یوکو ناکامورا)، (کیم سو هع) و (سونگ یو بین) موفق به دریافت 10 جایزه در جشنواره های مختلف شد.

داستان این فیلم درمورد مادری تنها یه نام  یون هی است که به همراه دختر دبیرستانی زندگی میکند. در یک روز زمستانی یون هی نامه ای از اوتاروی ژاپن دریافت میکند که تصادفا دخترش متوجه راز مادرش که سال ها آن را پنهان کرده بود میشود.

Tune in for Love

جدیدترین فیلم کره ای عاشقانه , بهترین فیلم های کره ای

رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه کره ای

فیلم کره‌ای نغمه‌ای برای عشق سومین فیلم در این لیست است که در ژانر عاشقانه و درام در سال 2019 میلادی ساخته شده است. این فیلم را (جونگ جی وو) ساخته و بازیگرانی چون (کیم گو ایون)، (جانگ هع این)، (کیم گوگ ای) و (جانگ یو جین) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این فیلم در سال 1994 میلادی در طی بحران مالی آسیا روایت میشود. نیسو دختر سخت کوشی است که در مغازه نانوایی به صورت نیمه وقت کار میکند. و بطور اتفاقی با هیون وو آشنا می‌شود، هیون وو که مدتی از زندان بخاطر قتلی غیر عمد آزاد شده است تصمیم میگرد تا در مغازه نانوایی در کنار میسو مشغول به کار شود.

Be With You

فیلم کره ای عاشقانه غمگین , فیلم کره ای عاشقانه بدون سانسور , فیلم کره ای عاشقانه کمدی

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای

فیلم بعدی این لیست فیلم کره‌ای با تو بودن است. این فیلم درام و عاشقانه محصول سال 2018 میلادی به کارگردانی (لی جانگ هون) و نقش آفرینی (سو جی سوب)، (لی یو جین)، (سون یه جین) و (کیم هیون سو) ساخته شده است. این فیلم کره ای از فیلم ژاپنی بی ویت یو محصول سال 2004 میلادی بازسازی شده است و فیلمنامه این اثر براساس رمان (تا کوجی ایچیکاوا) نوشته شده است.

سون یه جین با ایفای نقش در این فیلم در دومین جشنواره جوایز سئول موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر شده است. در داستان این فیلم وو جین پس از مرگ همسرش از پسرش جی هو مراقبت می کند. همسرش پیش از مرگ یک قول غیر باور به وو جین می‌دهد که یک سال بعد در روز بارانی برگردد! یک سال بعد، به طرز خیلی عجیبی دوباره ظاهر می شود، اما او هیچ چیز را به یاد نمی‌آورد.

Unforgettable

فیلم کره ای عاشقانه مدرسه ای , فیلم کره ای رمانتیک , فیلم کره ای دبیرستانی عاشقانه جدید

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای

فیلم کره ای فراموش نشدنی یا عشق پاک در ژانر عاشقانه، درام و تراژدی محصول سال 2016 میلادی به کارگردانی لی یو هین و با بازی بازیگرانی چون (دو گیونگ سو)، (کیم سو هیون)، (لی دیوید) و (جو دایانگ) بوده است.

نکته جالب این فیلم در مورد یکی از شخصیت های فیلم به نام دو گیونگ سو است که خواننده گروه اکسو هم است؛ که با بازی در این فیلم در پنجاه و دومین جشنواره جوایز هنری (پک سانگ) موفق به دریافت جایزه در بخش محبوب ترین بازیگر شده. داستان این فیلم در سال 2014 میلادی روایت می‌شود و درباره دی جی یک برنامه موسیقی رادیویی است. که نامه ای از عشق اولش دریافت میکند.

OLDBOY

جدیدترین فیلم کره ای عاشقانه , بهترین فیلم های کره ای

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای
  • کارگردان: پارک چان-ووک
  • بازیگران: چویی مین-سیک، یو جی-ته و کانگ هیه-جونگ
  • مدت زمان: ۱۲۰ دقیقه
  • کشور: کره جنوبی
  • زبان: کره‌ای

فیلم پیر پسر ششمین فیلم این لیست است که قرار است درباره آن صحبت کنیم. این فیلم در ژانر معمایی، مهیج و حتی عاشقانه در سال 2003 منتشر شده است و کارگردان این فیلم هم پارک جان ووک بزرگ می‌باشد.

در مورد مردی عیاش به اسم اوتساس است که درست روز تولد دخترش در حالی که مست است دزدیده میشود و به مدت 15 سال در یک اتاق به تنهایی و بدون هیچ توضیحی زندانی میشود. اون بارها دست به خودکشی میزند که البته این اجازه را به او نمی‌دهند. او بعد از 15 سال باز هم بدون هیچ توضیحی آزاد می‌شود و حالا به دنبال این است که بداند چرا این 15 سال را زندانی بوده است.

Poetry

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای ؛ بهترین فیلم های کره ای عاشقانه

محبوب ترین فیلم های کره ای عاشقانه
  • کارگردان: لی چانگ-دونگ
  • تهیه‌کننده: لی چانگ-دونگ
  • نویسنده: لی چانگ-دونگ
  • بازیگران: یون جونگ-هی و کیم یونگ-تِـیک

فیلم شاعری به کارگردانی لی چانگ دون نام فیلم بعدی این لیست است. این فیلم محصول سال 2010 سینمای کره است. داستان این فیلم در مورد میجا زنی 66 ساله است که در حالی که دچار بیماری آلزایمر شده به شعر و شاعری علاقه مند می‌شود.

این علاقه او را به سمت کلاس های ادبی میکشاند و تمام سعی خود را میکند که شعر بگوید. اما شنیدن خبر ناگواری او را از دنیای زیبای شعر و شاعری به دنیای بی رحم واقعی میکشاند.

Memories of Murder

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای ؛ بهترین فیلم های کره ای عاشقانه

محبوب ترین فیلم های کره ای عاشقانه
  • کارگردان: بونگ جون-هو
  • تهیه‌کننده: چا سونگ جه
  • بازیگران: سونگ کانگ‌هو، کیم سانگ‌کیونگ، کیم روی‌ها، پارک هائه‌ایل و بیونگ هی بونگ
  • کشور: کره جنوبی
  • زبان: کره‌ای

فیلم بعدی این لیست خاطرات قتل است. همین ابتدای معرفی این فیلم باید بگویم که به هیچ وجه و در هیچ جای اخبار پیرامون این فیلم در رابطه با عاشقانه بودن این فیلم حرفی زده نشده است. این فیلم در ژانر درام و جنایی محصول سال 2003 میلادی به تصویر کشیده شده است. کافیست به سکانس آخر این فیلم کره ای بی نظیر به کارگردانی بونگ جون هو از زاویه ای دیگر تاملی خاص داشته باشید تا عمق مفهومی متفاوت از عاشقانه یک کارگاه پلیس را درک کنید.

این فیلم بر اساس حوادث واقعی اولین قتل های سریالی در تاریخ معاصر کره جنوبی ساخته شده است. داستان فیلم در سال 1986 و در کره جنوبی و بعد از پیدا شدن جسد دختری با دست و پای بسته که مورد تجاوز هم قرار گرفته شروع میشود. دو کارآگاه خشن که کاری جز شکنجه کردن مظنونین بلد نیستند در ابتدا مسئول حل این پرونده اند تا اینکه یک کارآگاه حرفه ای از سئول به آنها ملحق می‌شود و جسد سوم هم پیدا می‌شود.

On the Beach at Night Alone

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای ؛ بهترین فیلم های کره ای عاشقانه

محبوب ترین فیلم های کره ای عاشقانه
  • کارگردان: هونگ سانگ سو
  • فیلمنامه‌نویس: هونگ سانگ سو
  • بازیگران: کیم مین-هی و مارک پرانسون
  • کشور: کره جنوبی
  • زبان: کره‌ای

تنها در شب کنار ساحل فیلم بعدی لیست بهترین فیلم های عاشقانه کره ای است. این فیلم در ژانر درام به کارگردانی هونگ سانگ سو محصول سال 2017 سینمای کره جنوبی است. این فیلم در عین سادگی بسیار تاثیر گزار است. یانگ هی یک بازیگر زن کره ای بعد از ظهری را کنار ساحل به تنهایی می‌گذراند تا به رابطه خودش و کارگردان مرد متاهلی که باعث بد نامی او شده فکر کند.

او به این فکر میکند که آیا همان اندازه که او دلش برای معشوقش تنگ شده است دل آن هم برای او تنگ شده است یا خیر. حقیقتا ایده نابی می‌باشد که به تصویر کشیدن این ریتم و تمپو در این طرح از عهده هر کارگردانی بر نمی‌آید.

In the Mood for Love

بهترین فیلم های عاشقانه کره ای ؛ بهترین فیلم های کره ای عاشقانه

محبوب ترین فیلم های کره ای عاشقانه
  • کارگردان: وونگ کار وای
  • نویسنده: وونگ کار وای
  • بازیگران: مگی چانگ، تونی لیانگ، جو چیانگ و چین تسی-آنگ
  • مدت زمان: ۹۸ دقیقه
  • کشور: هنگ کنگ و چین
  • زبان: کانتونی

فیلم در حال‌وهوای عشق به کارگردانی وونگ کاروای خدای فیلم‌های فلسفی، هنری و عاشقانه انسانی است. کافیست فقط سکانسی را برای شما بازگو کنم و در عاشقانه‌ای خاص غرق شوید.

سال‌ها بعد، هر دو شخصیت اصلی ما با کور سویی امید به اتاق‌هایی که پر از نوستالژی بوده است بازمی‌گردند. اشک در چشمانشان حلقه می‌زند و بغض گلویشان را می‌گیرد. اما با آن که تنها یک در است که بین آن‌ها فاصله ایجاد کرده است، از کنار هم می‌گذرند و همدیگر را پیدا نمی‌کنند. مرد حالا چیزی را در دلش دارد که آن را تنها در قلبش همچون یک دیوار باستانی که نجوا می‌کند نگه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های عاشقانه کره ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو