همه چیز درباره سریال ترکی «خواهران و برادرانم»؛ داستان و بیوگرافی بازیگران

همه چیز درباره سریال ترکی «خواهران و برادرانم»؛ داستان و بیوگرافی بازیگران


منبع: روزیاتو

5

1401/11/15

23:25


همه چیز درباره سریال ترکی «خواهران و برادرانم»؛ داستان و بیوگرافی بازیگران

همه چیز درباره سریال ترکی «خواهران و برادرانم»؛ داستان و بیوگرافی بازیگران

سریال خواهران و برادرانم (Kardeşlerim) که با نام خواهران و برادران نیز شناخته می شود، یک سریال ترکی است که نخستین بار در سال ۲۰۲۱ منتشر و خیلی زود با استقبال مخاطبان مواجه شد.

خلاصه داستان سریال «خواهران و برادرانم»

سریال ترکی خواهران و برادران

سریال «خواهران و برادرانم» داستان چند خواهر و برادر را روایت می کند که مرگ والدین شان زندگی آن ها را زیر و رو می سازد. قدیر، عمر، آسیه و امل یکباره پدر و مادر خود را از دست می دهند و مجبور به مبارزه با ناملایمات و دشواری های زیادی می شوند.

آن ها هر کاری برای حفظ اتحاد خود و عبور از دشواری ها انجام می دهند. اما رفته رفته رازهای بزرگی فاش و حقیقت ماجرای مرگ پدر و مادرشان برملا می گردد.

سریال ترکی خواهران و برادرانم درباره ی چیست؟

سریال ترکی خواهران و برادران

قدیر، عمر، آسیه و امل با یکدیگر خواهر و برادر هستند. آن ها به همراه پدر و مادر خود، خدیجه و ولی زندگی آرامی دارند. ولی در یک کارگاه ساختمانی که به شرکت بزرگی تعلق دارد، مشغول کار است. در صدر این شرکت دو سهام دار قرار دارد که خانواده ی آتاکول و خانواده ی مانیاسلی هستند. خدیجه، مادر خانواده به عنوان نظافتچی برای خانواده ی آتاکول کار می کند.

در قسمت اول سریال «خواهران و برادرانم»، خدیجه چیزی را می بینید که نباید می دید. او عاکف آتاکول را با همسر شریک کاری خود، سوزان مانیاسلی می بیند.

وقتی خدیجه به همراه عاکف آتاکول سوار بر یک ماشین بود، آن ها تصادف مرگباری می کنند. عاکف از خودرو می گریزد و خدیجه را که مجروح شده بود رها می کند.

در حالی که خدیجه در بیمارستان بستری شده و با دستگاه تنفس مصنوعی نفس می کشد، پدر خانواده به سراغ عاکف آتاکول در کارگاه ساختمانی می رود و عاکف ولی را به قتل می رساند.

قدیر، عمر، آسیه و امل تنها و بی پول می شوند. صاحبخانه آن ها را از خانه بیرون می اندازد و آن ها به خانه ی عموی خود، اورهان پناه می برند. اما همسر عمویشان، شنگول آن ها را بیرون می کند و آن ها در لانه ی مرغ های خانه پناه می گیرند.

در قسمت های بعدی سریال، عاکف آتاکول به عمر و آسیه اجازه می دهد در دبیرستان خصوصی ای که مالک آن است، بدون پرداخت شهریه تحصیل کنند. عمر، بزرگ ترین فرزند خانواده در کافه تریای دبیرستان مشغول کار می شود. آیبیکه و اوعولجان، دخترعمو و پسرعموی آن ها هم در آن مدرسه ی مخصوص ثروتمندان ثبت نام می کنند.

در دبیرستان آتاکول، قدیر، عمر، آیبیکه و اوعولجان با  دیگر دانش آموزان مدرسه آشنا می شوند. فرزندان آتاکول، دوروک و ملیسا آتاکول، به همراه دختر سوزان، هاریکا هم در آن مدرسه درس می خوانند.

خیلی زود میان این دو دسته دشمنی درمی گیرد، اما عشق راه خود را باز می کند و ماجراهای عاشقانه ای رخ می دهد.

اطلاعات سریال ترکی خواهران و برادرانم

  • ژانر: سریال درام / جوانان
  • تعداد فصل ها: ۳
  • تعداد قسمت ها: ۷۷
  • طول هر قسمت: ۱۲۰ دقیقه
  • کارگردان: سرکان بیرینچی
  • نویسنده: گل ابوس سرمچی
  • شبکه اصلی: آ تیوی

شخصیت های اصلی سریال خواهران و برادرانم

قدیر بزرگ ترین فرزند خانواده است. پس از مرگ والدین شان او مسئولیت خواهر و برادرهای خود را برعهده می گیرد. این پسر ۱۹ ساله برای پُر کردن جای خالی پدر و مادرشان دست به هر کاری می زند، به خصوص برای امل، کوچک ترین فرزند خانواده.

عمر برادر دوقلوی آسیه است. او که پسر بسیار باهوشی است با حمایت عمر درس خود را ادامه می دهد. برخلاف قدیر، عمر سرنوشت خود را نپذیرفته است. او بلندپرواز است و می خواهد از زندگی بی ثباتی که در آن قرار دارند رهایی یابد.

آسیه خواهر دوقلوی عمر به مهربانی شهره است. او که دختری خوش قلب و صاف و ساده است، خیلی زود توجه دوروک آتاکول را به خود جلب می کند.

امل کوچک ترین فرزند خانواده است. او هنوز بسیار کوچک است و توان سوگواری برای فقدان پدر و مادرش را ندارد.

دوروک آتاکول پسر عاکف است. او محبوب ترین پسر مدرسه است و در مرکز توجه قرار دارد. او گرچه پسری ثروتمند، محبوب و مغرور است، اما بعد از آشنایی با آسیه به کلی تغییر می کند.

ملیسا آتاکول دختر عاکف است. او دختری همدل است و خیلی زود رابطه ی صمیمانه ای با عمر و آسیه پیدا می کند. اما این قدیر است که به او علاقمند می شود و طولی نمی کشد که ملیسا نیز به علاقه ی خود به او اذعان می کند.

هاریکا دختر سوزان است. او دختری بدجنس است که تحمل عمر و آسیه را ندارد. در ابتدای سریال، هاریکا و دوروک با یکدیگر در رابطه عاشقانه هستند اما دوروک بعداً او را ترک می کند.

بازیگران نقش های اصلی سریال ترکی خواهران و برادرانم

قدیر: خالد اوزگور ساری

خالد اوزگولو ساری متولد سال ۱۹۹۳ در شهر استانبول است. اولین بار با سریال مشهور «قیام ارطغرل» (Diriliş Ertuğrul) جلوی دوربین رفت. بعد از آن در سریال های «قهرمان» (Şampiyon) و «آخرین تابستان» (Son Yaz) نقش آفرینی کرد. بازی او در سریال «خواهران و برادرانم» مورد تحسین قرار گرفت. بعد از پایان این سریال او برای نقش اصلی سریال «محرمانه» (Gizli Sakli) انتخاب شد.

عمر: بلال ایگیت کوچاک

بلال ایگیت کوچاک متولد سال ۱۹۹۵ در شهر سامسون ِ ترکیه است. او فارغ التحصیل رشته اقتصاد و سرمایه از دانشگاه باهچه شهیر ِ ترکیه است.

او در یک آکادمی هنری نیز به تحصیل در رشته ی تئاتر پرداخت. بعد از آن بازیگری را با نقش های کوچک آغاز کرد اما بازی در نقش عمر در سریال «خواهران و برادرانم» به او شهرت بخشید و توجه ها را به سوی او جلب کرد.

آسیه: سو بورجو یازقی

سو بورجو یازقی متولد سال ۲۰۰۵ در شهر استانبول است. او بازیگری را از کودکی آغاز کرد. وقتی اولین بار جلوی دوربین رفت، تنها ۷ سال داشت. بعد از آن در چندین سریال نقش آفرینی کرد، از جمله «کارادایی» (Karaday)، «عشق از نو» (Ask Yeniden) و «کلاغ» (Kozgun).

دوروک: انور سعید یاران

انور سعید یاران متولد سال ۱۹۹۵ در شهر استانبول است. او فارغ التحصیل آکادمی ورزش ِ دانشگاه هالیچ ِ ترکیه است و مدرک فوتبال دارد.

فعالیت حرفه ای خود را با کار مدلینگ آغاز کرد. پس از آن در سریال های «پاشو بریم» (Kalk Gidelim) و «وصلت» (Vuslat) نقش آفرینی کرد.

سریال «خواهران و برادرانم» اولین تجربه ی او به عنوان نقش اصلی یک سریال بود و با نقش دوروک توانست قلب های زیادی را تصاحب کند.

ملیسا: داملا سو ایکیز اوغلو

داملا سو ایکیز اوغلو متولد سال ۱۹۹۸ در شهر آنکارا است. او فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه هنرهای زیبای شهر مرمره ی ترکیه است. بعد از آن در چند دوره ی آموزشی تئاتر و سینما نیز شرکت کرد. او در سال ۲۰۲۰ در سریال «بابل» (Babil) نقش آفرینی کرد.

بعد از اتمام سریال «خواهران و برادرانم» او به جمع بازیگران سریال «بابا» (Baba) پیوست.

هاریکا: گوزده تورکر

گوزده تورکر متولد سال ۱۹۹۵ در شهر بورسای ترکیه است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان در ترکیه است. اولین بار با سریال مشهور «ماه پیکر» (Muhtesem Yüzyil) جلوی دوربین رفت. بعد از آن در سریال های «پویراز کارایل» (Poyraz Karayel) و «عروس استانبولی» (Istanbullu Gelin) نقش آفرینی کرد. او در سال ۲۰۲۱ ازدواج کرد.

آیبیکه: ملیس مینکاری

ملیس مینکاری متولد سال ۱۹۹۸ در شهر استانبول است. او در کنار بازیگری به یادگیری گیتار و درام نیز مشغول است.

برک: رجب اوستا

رجب اوستا متولد سال ۱۹۹۷ در شهر سامسون ِ ترکیه است. او فارغ التحصیل رشته تجارت خارجی از دانشگاه مرمره ی ترکیه است. او اولین بار با سریال «شخصیت» (Şahsiyet) جلوی دوربین رفت.

اوعولجان: توران جیهان شیمشک

توران جیهان شیمشک متولد سال ۱۹۹۲ در کشور آلمان است. او کار بازیگری از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است. از دیگر سریال هایی که او در آن ها حضور داشته می توان به سریال «جزر و مد» (Medcezir) اشاره کرد.

سوسن: لیزگه کومرت

لیزگه کومرت متولد سال ۱۹۹۹ در شهر ازمیر است. سریال «خواهران و برادرانم» اولین تجربه ی بازیگری او بود.

مظلوم: کاعان سوی

کاعان سوی متولد سال ۱۹۹۴ در شهر ازمیر است. او فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه بیلگی ِ ترکیه است.

تالیا: لیلیا ایرم سلمان

لیلیا ایرم سلمان متولد سال ۱۹۹۹ در شهر استانبول است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه دانشگاه هالیچ ِ ترکیه است. سریال «خواهران و برادرانم» نخستین تجربه ی بازیگری او بود.

عاکف: جلیل نالچاکان

جلیل نالچاکان متولد سال ۱۹۷۸ در شهر سیواس ِ ترکیه است. او در سریال های موفق زیادی نقش آفرینی کرده است، از جمله: «سیلا» (Sila) و «پویراز کارایل» (Poyraz Karayel).

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو