دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۶ ششم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 6

منبع: شبونه

3

1401/11/15

23:54


قسمت 6 سریال شهباز امشب پخش شد سریال تلویزیونی که این شب ها موفق شده مخاطبان زیادی را به دست آورد افرادی که موفق به تماشای قسمت ششم سریال شهباز نشده اند میتوانند در این صفحه دانلود و یا تماشا کنند. دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۶ ششم در روزهایی که صداوسیما حسابی با کمبود …

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۶ ششم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 6

قسمت 6 سریال شهباز امشب پخش شد سریال تلویزیونی که این شب ها موفق شده مخاطبان زیادی را به دست آورد افرادی که موفق به تماشای قسمت ششم سریال شهباز نشده اند میتوانند در این صفحه دانلود و یا تماشا کنند.

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۶ ششم

در روزهایی که صداوسیما حسابی با کمبود برنامه و سریال مواجه شده است شهباز توانسته برای دقایقی شب های مردم را سرگرم کنند این سریال داستان جذاب و مهیجی دارد و کارگردان خیلی خوب میداند چگونه مخاطبانش را جذب کند به شما پیشنهاد میکنیم حتما این سریال را دنبال کنید بدون شک میتواند برای شما بسیار هیجان انگیز باشد.

آقای حمید رضا لوافی کارگردان سریال شهرباز است که کارنامه بسیار پر باری دارد او این بار به سراغ داستان امنیتی و معمایی رفته است که در ان کمی ژانر جنایی هم اضافه کرده است.

داستان درباره دانشجوی نخبه و باهوشی به نام نجوا است که دوستش را در یک تصادف از دست میدهد اما میداند که این تصادف نقشه یک گروه خرابکار بوده که دوستش مدتی به صورت اتفاقی در این گروه فعالیت میکرده است و حالا دست بکار میشود تا سرنخ ها و شواهدی را برای پیدا کردن حقیقت به دس آورد.

ساعت پخش و تکرار

سریال شهباز در ۳۰ قسمت  از روز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک بروی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۲:۱۵ بامداد ۰۹:۴۵ صبح و ۱۴:۳۵ ظهر است.

آرش مجیدی، رضا داوودنژا ، مهدخت مولایی،  خانم مولای، علیرضا آرا، فاطیما بهارمست، میلاد میرزایی، سیروس همتی، غزال نظر ، سیامک اشعریون برخی از بازیگران این سریال هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو