از بین این 4 نفر چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود؟

منبع: ساعد نیوز

3

1401/11/16

01:04


ساعدنیوز: فدراسیون فوتبال باید هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کند.

از بین این 4 نفر چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، پیش بینی می شود، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست ۲۳ بهمن در شهر چوار به طور جدی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت کنند چرا که وزیر ورزش و جوانان چنین درخواستی را از فدراسیون فوتبال داشته است.

امروز حمید سجادی که نماینده رئیس جمهور و دولت در تیم ملی است در مورد انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی گفت: «من از آقای تاج و همین طور آقای نبی خواهش کردم با همکاری هیئت رئیسه و کسانی که قرار است تصمیم گیری کنند و احتمالاً نشست فنی و گزینه هایی روی میز دارند، زودتر به نتیجه برسند. چون ما هر چقدر زودتر تعیین و تکلیف کنیم می توانیم بهتر و زودتر کمک کنیم تا تکلیف کادر فنی تیم امید هم روشن شود. همه ما خیلی علاقه مندیم که پس از پیروزی انقلاب یک بار تیم امید به المپیک راه پیدا کند؛ این خوب نیست که فوتبال ما بعد از انقلاب به المپیک نرفته است. باید سعی کنیم اتفاقات خوبی بیفتد و امیدوارم زودتر تعیین و تکلیف شود.»

پیش از صحبت های وزیر، مهدی تاج استراتژی فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی را فاش کرد و گفت: «به دنبال این هستیم برای تیم ملی مربی داخلی انتخاب کنیم.»

گفته می.شود یکی از دلایل مهم فدراسیون فوتبال برای اتخاذ این تصمیم فرصت دادن به مربی ایرانی است و از همه مهمتر مسابقاتی که در پیش است جام ملت ها می باشد نه جام جهانی.

گفته می شود در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در صورت جمع بندی روی مربی داخلی در مورد انتخاب این سه گزینه صحبت خواهد شد. امیر قلعه نویی، جواد نکونام و یحیی گل محمدی. گفته می شود ممکن است در مورد خمس هم صحبت هایی صورت گیرد. مربی اسپانیایی به زعم آ اس اسپانیا یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی فوتبال ایران محسوب می شود. او در مدت کم حضور در تراکتور توانسته تاثیر مثبت در این تیم بگذارد.

هر یک از این چهار نفر سرمربی تیم ملی شوند، تیم ملی باید تا پایان لیگ برتر صبر کند چرا که این مربیان هم اکنون در لیگ برتر تیم دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو