آموزش تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام

آموزش تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام


منبع: آرگا

3

1401/12/15

02:37


یکی از روش هایی که می توانید توسط آن پروفایل اینستاگرام خود را جذاب نمایید، تغییر فونت بیو می باشد. اگر مایلید تا نحوه انجام این کار را فرا بگیرید با این مطلب همراه ما باشید.

بیو اینستاگرام بخشی از پروفایل کاربری شما در این برنامه است که از طریق آن می توانید خود را به طور مختصر به مخاطبانتان معرفی نمایید. برای جذاب تر شدن این بخش و جذب مخاطب بیشتر به تغییر فونت بیو اقدام کنید. در ادامه با نحوه انجام این کار آشنا می شوید.

نحوه تغییر فونت بیو و استوری در اینستاگرام

بیو اینستاگرام بخشی از پروفایل شما می باشد که که با نوشتن متنی کوتاه در آن خود را به طور مختصر به مخاطبانتان معرفی می نمایید. معمولا نخستین بخشی که هنگام ورود به هر پیچی بیشتر به آن توجه می شود، بخش بیو می باشد. به این ترتیب اگر پیچ کاری دارید پیشنهاد می شود برای جذب مخاطب به این بخش بیشتر توجه نمایید.

یکی از روش هایی که می توانید توسط آن پروفایل  اینستاگرام خود را جذاب تر نمایید تغییر فونت بیو می باشد. برای انجام این کار اپ های مختلفی وجود دارد که توسط آن می توانید فونت بیو و استوری را تغییر دهید. احتمالا تا حالا بیو و استوری هایی با فونت های عجیب مشاهده کرده باشید.

این افراد از اپ های تغییر فونت استفاده نموده اند. شما هم اگر مایلید تا نحوه انجام این کار را در سیستم عامل اندروید و آی او اس فرا بگیرید با ادامه مطلب همراه ما باشید.

روش اول: مراجعه به وب سایت های تغییر فونت آنلاین

همانطور که اشاره شد روش های مختلفی برای تغییر فونت اینستاگرام وجود دارد. یکی از این روش ها مراجعه به وبسایت های تغییر فونت آنلاین می باشد. برای این کار می توانید به وب سایت های LingoJam یا  IGfonts بروید. البته در این وبسایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی شود و بایستی از حروف لاتین جهت تغییر فونت بهره بگیرید.

به این ترتیب همانند تصویر زیر در کادر سمت چپ متنی که قصد دارید در بیو قرار دهید را تایپ نمایید. بعد فونت دلخواه را از کادر سمت راست انتخاب کرده و آن را کپی نمایید. سپس به اینستاگرام بروید و از پروفایل به قسمت ویرایش پروفایل رفته و متن کپی شده را در بخش بیوگرافی پیست نمایید.

با ذخیره سازی تغییرات مشاهده خواهید نمود که متن مورد نظر با فونت انتخابی شما در بخش بیو نمایش داده می شود.

روش دوم: از طریق اپلیکیشن Fonts-for instagram

در صورتی که از سیستم عامل آی او اس بهره می گیرید برای انجام این کار از اپلیکیشن Fonts-for instagram استفاده کنید. این برنامه را دانلود و روی گوشی نصب نمایید تا بتوانید به جای مراجعه به وبسایت های آنلاین از فونت های متنوع و کاراکترهای خاص برای ایجاد بیو با فونت جذاب تر و منحصر به فرد تر استفاده نمایید.

تغییر فونت استوری

برای تغییر فونت استوری اینستاگرام قابل ذکر است که این برنامه ۵ فونت مختلف جهت استوری ها ارائه می دهد. می توانید با کلیک روی متن و بعد اسم قلم در مرکز بالای صفحه به تغییر فونت استوری اینستاگرام اقدام کنید.

در صورت تمایل برای آشنایی با نحوه اضافه کردن فونت به اینستاگرام و اضافه کردن زیرنویس در اینستاگرام با کلیک روی لینک های مزبور از این مقالات بازدید نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو