معرفی خط چشم های پرفروش ایرانی

4

1401/12/15

02:47


خط چشم، یکی از پرفروش‌‌ترین محصولات آرایشی در دنیا محسوب می‌شود و از اعضای ثابت کیف آرایشی خانم‌ها به حساب می‌آید. این محصول، امکان رسم خطوط مشکی و جذابی را روی پلک فراهم می‌نماید که در حالت دادن به چشم دخیل هستند. آنها، به برجسته شدن زیبایی‌های چشم شما کمک می‌کنند و نقش مهمی در …

معرفی خط چشم های پرفروش ایرانی

خط چشم، یکی از پرفروش‌‌ترین محصولات آرایشی در دنیا محسوب می‌شود و از اعضای ثابت کیف آرایشی خانم‌ها به حساب می‌آید. این محصول، امکان رسم خطوط مشکی و جذابی را روی پلک فراهم می‌نماید که در حالت دادن به چشم دخیل هستند. آنها، به برجسته شدن زیبایی‌های چشم شما کمک می‌کنند و نقش مهمی در انواع میکاپ به عهده دارند. به همین خاطر است که برندهای بسیاری در سراسر دنیا، یکی از لاین‌های تولید خود را به این محصول پرطرفدار اختصاص داده‌اند. به طوری که خط چشم را می‌توان در دسته متنوع‌ترین محصولات آرایشی طبقه‌بندی کرد. برندهای ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بخش اعظمی از بازار اقتصادی این محصول را در کشورمان به خود اختصاص داده‌اند.

پرفروش‌ترین خط چشم های ایرانی

خط چشم‌های بسیاری تحت عنوان برندهای ایرانی در بازار موجود هستند. اما بهترین آنها کدامند؟ با توجه به گستردگی تنوع این محصول و تفاوت در فرمولاسیون آنها، انتخاب بهترین خط چشم کار بسیار دشواری است. اما با درنظر گرفتن نظر سنجی‌ها و میزان رضایت مصرف کنندگان، برندهای زیر را می‌توان به عنوان پرفروش‌ترین خط چشم‌های ایرانی معرفی کرد:

خط چشم مای

برند مای، یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین برندهای ایرانی است. این برند، اعتبار بزرگترین کارخانه تولید لوازم آرایشی بهداشتی خاورمیانه را در کارنامه خود جای داده است. برند مای با همکاری کمپانی آلمانی کال اند کو، محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌نماید که به راحتی با همتایان خارجی خود برابری می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی برند مای، خط چشم‌های آن هستند. مای ۴ سری خط چشم تولید کرده است که موارد زیر را شامل می‌شوند:

  • خط چشم ماژیکی مای

اگر در زمینه طراحی خط چشم آماتور هستید، خط چشم ماژیکی مای گزینه مناسبی برای شما است. اپلیکاتور مای از جنس اسفنج است و شبیه سر ماژیک طراحی شده است. علاوه براین، ساختار جاذب و انعطاف پذیری دارد که طراحی خط چشم را تسهیل می‌نماید. این ویژگی، همچنین باعث می‌شود در هربار استفاده مقدار کافی مایع خط چشم روی پلک منتقل شود.

مایع این محصول، رنگدانه‌های غنی و مشکی دارد و خطوطی پررنگ و عمیقی روی پوست خلق می‌نماید. همچنین دارای ماندگاری بالا و قابل قبولی است و در تمام طول روز دچار ریزش نمی‌شود.

  • خط چشم مویی مای

دوست دارید خط چشم‌ ظریف و جذابی داشته باشید؟ به سراغ این خط چشم کلاسیک و مرغوب مای بروید. براش نازک و ظریف این خط چشم، امکان طراحی خطوط فانتزی و بسیار نازک را برایتان فراهم می‌نماید.

مایع خط چشم مای، رنگ بسیار عمیق و مشکی دارد و خطوط قابل توجهی روی پلک ایجاد می‌نماید. همچنین، روی پوست پخش نمی‌شود و ریزش ندارد. کیفیت و حجم بالای خط چشم مویی مای، آن را به گزینه‌ای مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

  • خط چشم مایع سری بلک دایموند مای

سری بلک دایموند مای، به محض قدم گذاشتن بر فرش قرمز محصولات آرایشی ایرانی توانست نگاه‌ها را به خود خیره کند. این خط چشم، تمام توقعاتی که ممکن است از محصول حرفه‌ای داشته باشید را برایتان برآورده می‌نماید. فرمولاسیون خاص بلک دایموند، مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا طراحی شده است. مایع بلک دایموند، حاوی رنگدانه‌های بسیار غنی و مشکی است و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این خط چشم در طول روز پخش نمی‌شود و ایجاد سیاهی نمی‌کند.

معرفی خط چشم های پرفروش ایرانی

اپلیکاتور متفاوت و بسیار نرم بلک دایموند، امکان رسم خطوط بسیار ظریف و فوق‌العاده‌ای را امکان پذیر می‌نماید. لاین بلک دایموند، ۲ خط چشم را عرضه می‌کند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه خود، هرکدام را که بخواهید انتخاب نمایید:

  • خط چشم گرجس آیز بلک دایموند، اپلیکاتور نمدی و بسیار انعطاف پذیری دارد که طراحی خطوط را تسهیل می‌نماید. این اپلیکاتور، خطوط متوسط تا ضخیمی رسم می‌کند و انتخاب مناسبی برای طراحی خط چشم‌های کلاسیک، گربه‌ای و کشیده است.
  • خط چشم آل این وان بلک دایموند، سری دوم این لاین محبوب است که با اپلیکاتور مویی عرضه می‌شود. این خط چشم، برای رسم خطوط ظریف و حرفه‌ای طراحی شده است. مایع آل این وان، ماندگاری بسیار طولانی مدتی دارد و روی پوست پخش نمی‌شود. نقطه قوت دیگر آن در مورد فرمولاسیون مایع این محصول، سرعت بالای خشک شدن آن است.

خط چشم‌های مایع برند مای در تمام لاین‌ها، تنها به رنگ مشکی تولید می‌شوند. اگر قصد دارید خط چشم‌های رنگی و فانتزی از این برند را تهیه نمایید، بهتر است به سراغ مداد چشم‌های این برند بروید.

خط چشم کالیستا

کالیستا، یکی از برندهای نوظهور ایرانی است که در سال‌های اخیر خوش درخشیده است. این برند نوپا، در سال ۱۳۹۳ توسط شرکت آریان کیمیا تک تاسیس شد. اما در همین مدت کوتاه، با عرضه محصولات مرغوب و کاربردی توانست اعتماد مشتریان را کسب نماید.کالیستا، در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی محسوب می‌شود.

از معروف‌ترین محصولات این برند، می‌توان به لاین خط چشم آن اشاره کرد:

  • خط چشم مویی لاینر اند شیپر کالیستا

خط چشم لاینر اند شیپر، یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است که با نام خط چشم نارنجی کالیستا نیز شناخته می‌شود. این محصول، اپلیکاتوری مویی و بسیار ظریف دارد و برای رسم خطوط نازک مناسب است. لاینر اند شیپر از نظر کیفیت و کاربری، به راحتی با همتایان خارجی برابری می‌کند. با این اوصاف، اگر به دنبال محصولی برای تضمین کیفیت میکاپ و سلامت پوستتان هستید، می‌توانید روی کالیستا حساب باز کنید.

معرفی خط چشم های پرفروش ایرانی

مایع خط چشم کالیستا، سرشار از رنگدانه‌های عمیق و مشکی است و ظاهری مات و طبیعی روی پلک به وجود می‌آورد. فرمولاسیون ایمن کالیستا، فاقد مواد شیمیایی مضر مانند پارابن است. خبر خوب دیگر اینکه، ساختار ضد حساسیت این محصول، از ایجاد واکنش‌های آلرژیک، سوزش و خارش چشم جلوگیری می‌نماید. به علاوه، در کاهش مشکلات خشکی و التهابی پوست نیز موثر است.

  • خط چشم نمدی لاین اکسپرس کالیستا

لاین اکسپرس، همان خط چشم بنفش معروف برند کالیستا است. این محصول به خاطر اپلیکاتور نمدی و کاربردی خود محبوب شده است و طرفداران بسیاری بین همتایان ایرانی و خارجی دارد. اپلیکاتور کوتاه و منعطف این خط چشم، طراحی خطوط را تسهیل می‌نماید.

فرمولاسیون مایع کالیستا، بر پایه مواد مغذی مانند ویتامین E و عناصر ارگانیک طراحی شده است و در تقویت و تغذیه پوست، نقش موثری ایفا می‌کند. ساختار شیمیایی لاین اکسپرس، به حفظ رطوبت پلک کمک می‌کند و از خشکی و قرمزی آن نیز ممانعت می‌نماید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو