مبل کلاسیک؛ بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی

مبل کلاسیک؛ بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی


5

1401/12/15

02:48


مبلمان کلاسیک با ساختار ظریف و زیبایی که دارد، شکوه و اصالت را به خانه و اتاق پذیرایی شما بخشیده و سبک دکوراسیون کلاسیک را به خوبی در منزل شما به وجود می‌آورد. جلوه‌ای که مبلمان کلاسیک به منزل شما خواهد داد، از نوع طراحی و دقتی که در خلق نقش و نگار آن به …

مبلمان کلاسیک با ساختار ظریف و زیبایی که دارد، شکوه و اصالت را به خانه و اتاق پذیرایی شما بخشیده و سبک دکوراسیون کلاسیک را به خوبی در منزل شما به وجود می‌آورد. جلوه‌ای که مبلمان کلاسیک به منزل شما خواهد داد، از نوع طراحی و دقتی که در خلق نقش و نگار آن به کار رفته است، سرچشمه می‌گیرد؛ و این موضوع نشان می‌دهد، انتخاب برندی که می‌خواهید مبلمان کلاسیک خود را از آن تهیه کنید، تا چه اندازه می‌تواند در نتیجه نهایی انتخاب‌تان، تاثیرگذار باشد. برند مبلیران که به مدت بیش از ۵۰ سال، در خاطره‌ی ایرانیان با مبلمان عجین شده است، به کمک کارشناسان متخصص و نیروهای ماهر و توانمند خود توانسته بهترین و مرغوب‌ترین مبلمان کلاسیک را روانه‌ی بازار کرده و به این ترتیب، این انتخاب سخت را برای شما سهولت ببخشد؛ با تهیه مبلمان کلاسیک از برند مبلیران، تنها کافیست تا طرح و مدلی را که متناسب با سلیقه و فضای مورد نظرتان است، انتخاب کرده و بدون هیچ‌گونه نگرانی بابت کیفیت و مرغوبیت مبلمان مورد نظرتان، به دکوراسیون و چیدمان آن در فضای زندگی خود بیندیشید.

مبل کلاسیک؛ بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی

کیفیت مبلمان کلاسیک

آن‌چه کیفیت مبلمان کلاسیک شما را تعیین می‌کند، کلاف و چوب به کار رفته در بدنه و همچنین، فوم داخلی آن است که نقش موثری در استقامت و طول عمر مبلمان شما خواهد داشت؛ و اگر برندی قابل اطمینان، مانند برند مشهور مبلیران را برای تهیه مبلمان کلاسیک خود انتخاب کرده باشید، از لحاظ به کار رفتن مرغوب‌ترین متریال و مواد اولیه در ساخت مبلمان‌تان، کاملا مطمئن خواهید بود.

مبل کلاسیک؛ بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی

کلاف یک مبل، اسکلت و ساختمان اصلی بدنه مبلمان است که در دنیای چوب، می‌توان چوب نراد روس را به عنوان یکی از مقاوم‌ترین و مستحکم‌ترین انواع چوب برای استفاده در این قسمت از مبل، دانست؛ و این نوع چوب، همواره انتخاب برند معتبر مبلیران برای ساخت کلاف مبلمان بوده است. چوب راش گرجستان نیز، یک چوب مقاوم و خوش تراش است که توسط شرکت‌های مطرح و برندهای درجه اول برای بدنه مبل استفاده می‌شود و همان‌طور که می‌دانید، برند مبلیران، در سطر اول لیست چنین برندهایی قرار دارد.

چوب راش گرجستان همچنین، بافت فشرده، محکم و در عین حال، انعطاف‌پذیری دارد که در برابر فشار، ساییدگی و خراشیدگی کاملا مقاوم بوده و نگرانی بابت آسیب‌پذیر بودن آن، نخواهید داشت. بنابراین، می‌توانید با خرید از برند نام آشنا و پر آوازه مبلیران، از کیفیت متریال داخلی استفاده شده در مبلمان خود، اطمینان کامل داشته باشید؛ ضمن آن که در مبلیران، این امکان را خواهید داشت تا پارچه و رو مبلی مورد علاقه‌تان را به شکل جداگانه سفارش داده تا مبلمانی که در نهایت تهیه می‌کنید، همانی باشد که برای دکوراسیون منزل خود تصور کرده و رنگ، طرح و مدل آن را از هر نظر، با رنگ فرش، پرده، تابلوها، رنگ دیوار و یا کاغذ دیواری‌های اتاق پذیرایی خود، ست کرده‌اید.

مبل کلاسیک؛ بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی

فوم مورد استفاده در شرکت مبلیران نیز، فوم سرد و یا همان مموری فوم است که قابلیت ارتجاعی و دوام بالای آن در میان دیگر انواع فوم، بر کسی پوشیده نیست. این فوم که جنسی از پلی‌اورتان دارد، کاملا نرم و راحت بوده و در طول زمان، کیفیت و کارایی خود را از دست نخواهد داد. بنابراین، آن‌چه کیفیت و دوام یک مبلمان را مشخص می‌کند، بیش از هر چیز دیگری به نوع و جنس متریال داخلی استفاده شده در آن بر می‌گردد که هنگام خرید و تهیه مبلمان منزل خود، امکان مشاهده آن را نخواهید داشت؛ و تنها چیزی که می‌توانید به آن اعتماد کنید، قدرت یک برند حرفه‌ای مانند مبلیران، با سابقه‌ای در حدود چندین دهه فعالیت است.

مبل کلاسیک؛ بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی

منبت کاری‌های مبلمان کلاسیک

تمام زیبایی و درخشش مبلمان کلاسیک، در طرح و نقش و نگارهایی خلاصه می‌شود که از کنده ‌کاری و منبت ‌کاری‌های ظریف و استادانه بر روی بدنه، پایه‌ها، دسته‌ها و یا قسمت تاج این مبلمان، به وجود آمده است. هنر اصیل منبت‌ کاری، افزون بر زیبایی که به مبلمان کلاسیک شما می‌دهد، فضای خانه شما را به یک محیط گرم و پذیرا تبدیل کرده و آرامش روح ‌‌نوازی به شما و مهمان‌هایتان خواهد داد.

شرکت مبلیران، ضمن انتخاب بهترین و مرغوب‌ترین نوع چوب برای ساخت و تولید مبلمان کلاسیک خود، توانسته است به کمک طراحان و استادکاران حرفه‌ای و هنرمند، طرح‌های زیبا و چشمگیری را در نهایت دقت و ظرافت در این نوع مبلمان پیاده‌سازی کند؛ و این گونه است که هنر منبت کاری در سبک کلاسیک قادر است، مبلمان شما را به یک مبلمان لاکچری و اصیل با جزئیات بسیار زیاد تبدیل کرده و رنگ و جلای دیگری به فضای پذیرایی و مهمان خانه شما ببخشد.

مبل کلاسیک؛ بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی

انتخاب جلو مبلی و میز عسلی برای مبل کلاسیک

یک ست جلو مبلی و میز عسلی ساده و مدرن، مبلمان کلاسیک شما را تکمیل و جذاب کرده و دکوراسیون اتاق پذیرایی شما را زیباتر خواهد کرد؛ ضمن آن ‌که می‌توانید، یک گلدان متناسب با فضای منزل‌تان بر روی آن قرار داده و محیط را برای خود و مهمان‌هایتان، گرم و پذیرا سازید و هنگام پذیرایی نیز، فضایی برای قرار دادن سینی چای، ظرف میوه و …، در اختیار داشته باشید. جلو مبلی و میز عسلی برند مبلیران که در سبک‌های گسترده و انواع مختلف شیشه‌ای، چوبی، سنگی و … تولید شده‌اند، متناسب با سلیقه شما قابل تغییر بوده و این امکان را خواهید داشت تا میز جلو مبلی و میزهای عسلی خود را با رنگ پایه‌ها و یا رو مبلی به کار رفته در مبلمان کلاسیک‌تان، به خوبی ست کنید.

ضمانت کالا و خدمات پس از فروش برند مبلیران

برند حرفه‌ای مبلیران که از نقطه صفر خرید مبلمان مورد نظرتان، همراه‌تان بوده و تمام مشاوره‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد، پس از خرید نیز، کنار شما بوده و تمامی محصولات خود را به مدت دو سال گارانتی کرده است و خدمات پس از فروش خود را به صورت کاملا رایگان، در اختیار مشتریان و متقاضیان خود قرار خواهد داد. در پایان این دو سال نیز، می‌توانید ضمن احتساب هزینه، از خدمات مادام‌العمر برند مبلیران، بهره‌مند شده و از هر جهت، آسوده‌خاطر باشید.

در اینجا می‌توانید تمامی مدل‌های مبلمان کلاسیک برند مبلیران را مشاهده کنید و پس از انتخاب مبل راحتی مورد پسندتان، بقیه مراحل سفارش و تهیه آن را، به مشاوران و کارشناسان برند مبلیران بسپارید. شما همچنین می‌توانید با تماس با شماره ۱۴۵۹، با مشاوران برند مبلیران ارتباط برقرار کرده تا ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی‌های لازم، سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید.

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو