جا زدن دانشجوی لیسانس جای دانش‌آموز مسموم! + فیلم

منبع: نمکستان

4

1401/12/15

02:51


ضدانقلاب بار دیگر پروژه کشته‌سازی را برای رسیدن به اهداف شومش در دستور کار قرار داده است.

ماجرای مسمومیت دانش آموزان از یک طرف باعث دلهره خانواده‌ها شده و از طرف دیگر فرصت سوء استفاده به سودجویان و ضدانقلاب را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی فراهم آورده است.

به تازگی ضدانقلاب برای تشویش افکار عمومی و افزایش اضطراب اولیای دانش‌آموز، دست به انتشار شایعه‌ای جدید زده است. درحالی که ساناز جمشیدی فردی ۳۳ ساله و دارای دو مدرک لیسانس طی روزهای گذشته بر اثر بیماری جان باخته، رسانه‌های معاند وی را کشته مسمویت‌های اخیر دانش‌آموزی جا زدند.


بیشتربخوانید

  • پشت پرده مسمومیت سریالی دانش آموزان/ اهداف عملیات در مدارس به روایت اتاق فکر آمریکایی

پدر ساناز جمشیدی در گفت‌وگویی ضمن تکذیب و همچنین محکومیت این شایعه از کاربران فضای مجازی  خواست تا چنین دروغی را منتشر نکنند.

کد ویدیو

همچنین در پی مسمومیت مدرسه ای در پاکدشت و درحالی که همه دانش‌آموزان ترخیص شدند، شایعه فوت یکی از دانش ‌‌آموزان منتشر شد.در همین رابطه رئیس آموزش و پرورش پاکدشت روز گذشته خبر فوت دانش‌آموز دختر پاکدشتی را تکذیب کرد.  

فاطمه رضایی ؛ قربانی اولین کشته سازی 

پیش از این نیز تعدادی از سردمداران اپوزیسیون مدعی شدند فاطمه رضایی، دیگر دانش‌آموز کشورمان بر اثر مسمومیت‌های اخیر جان باخته است.

 

درحالی که طبق صحبت‌های پزشک معالج و همچنین خانواده، این دانش‌آموز کشورمان  اصلاً در سه هفته آخر حیاتش به مدرسه نرفته بود و علائم بیماری وی شباهتی به مسمومیت‌های دانش‌آموزان مسموم شده نداشت. حتی پدر و برادر فاطمه رضایی همچنین از فتنه انگیزی افرادی مانند علی کریمی، اعلام  انزجار کردند.

کارشناسان معتقدند دشمنان سعی دارند تا با چنین پروژه‌هایی، اتفاقاتی مانند آن چه به بهانه فوت مهسا امینی در کشور به راه انداختند، را کلید بزنند.

منبع: فارس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو