روز هفتم جشنواره فیلم فجر چه فیلم هایی اکران می شوند

منبع: مینویسم

3

1401/12/15

03:03


برنامه های روز هفتم چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را در این مطلب مشاهده کنید.

روز هفتم جشنواره فیلم فجر چه فیلم هایی اکران می شوند

امروز سه شنبه 18 بهمن ماه که همزمان با هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر 1401 است، دو فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف به نمایش گذاشته خواهند شد. در این مطلب از مینویسم با موضوع برنامه های هفتمین روز جشنواره فجر همراه ما باشید

فیلم های هفتمین روز جشنواره فیلم فجر

در هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر دو فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ ای در پردیس سینمایی ملت نمایش داده می شود. در ادامه با فیلم سینمایی کاپیتان، بازیگران فیلم و خلاصه داستان، فیلم سینمایی گل های باوارده، بازیگران فیلم و خلاصه داستان آشنا خواهید شد.

اسامی فیلم های جشنواره فجر ۱۴۰۱

فیلم سینمایی کاپیتان

فیلم سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی سید صابر امامی می باشد. محمد حمزه ای که اولین تجربه ی خود را در سینما با فیلم آذر آغاز کرده است، در جشنواره ی فجر امسال با دومین اثر سینمایی خود به نام کاپیتان به تهیه کنندگی سیدصابر امامی قرار است در سینمای رسانه اعلام حضور کند. این فیلم قرار است ساعت 16 نمایش داده شود.

بازیگران فیلم سینمایی کاپیتان

  • پژمان بازغی
  • پانته‌ آ پناهی‌ ها

خلاصه داستان فیلم کاپیتان

داستان فیلم کاپیتان ازین قرار است که در بخش کودکان بیمارستان اطفال، پسر بچه ای به نام عیسى که رویای فوتبالیست شدن را در سر می پروراند، قصد دارند قبل از آخرین عمل سنگین على، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رویای خود دست یابند. در خلاصه داستان فیلم کاپیتان آمده است که به من میگن عیسی، هرکاری بخوام می‌ کنم.

فیلم های روز هفتم جشنواره فجر: کاپیتان


فیلم سینمایی گُل های باوارده

فیلم سینمایی گلهای باوارده به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید سعدی دومین فیلم امروز سه شنبه 18 بهمن ماه برابر با هفتمین روز از جشنواره فجر بوده که قرار است ساعت 19 روی پرده سینما به نمایش دربیاید. فیلم سینمایی گلهای باوارده قبلا با نام «پالایشگاه» شناخته شده بود.

بازیگران فیلم سینمایی گُل های باوارده

  • بانیپال شومون
  • امیررضا دلاوری
  • الهام نامی نیک
  • نادر سلیمانی
  • یاسین مسعودی

خلاصه داستان فیلم گُل های باوارده

داستان فیلم گلهای باوارده ازین قرار است که در سال 1359 همزمان با جنگ تحمیلی، تعدادی از مهندسین پالایشگاه نفت آبادان در تلاش هستند با امکانات و تجهیزاتی که در داخل انبارهای آن است، پالایشگاه‌ های دیگر را ترمیم کنند.

فیلم های روز هفتم جشنواره فیلم فجر 1401: گلهای باوارده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو