3 روش نصب تیک تاک در ایران ؛ چگونه از TikTok بدون مشکل استفاده کنیم؟

3 روش نصب تیک تاک در ایران ؛ چگونه از TikTok بدون مشکل استفاده کنیم؟


منبع: پلازا

4

1401/12/15

03:09


3 روش نصب تیک تاک در ایران ؛ چگونه از TikTok بدون مشکل استفاده کنیم؟

راه اندازی تیک‌ تاک از چندین سال پیش برای کاربران داخل ایران با مشکلاتی همراه است. با وجود این مشکلات، نصب تیک تاک در ایران غیرممکن نیست. در این مطلب از پلازا قصد داریم با آموزش نحوه ورود به این برنامه همراه شما باشیم.

تیک‌تاک یکی از معدود برنامه‌هایی است که اجازه ثبت‌نام و دسترسی کاربران از داخل ایران را نمی‌دهد. جالب اینجاست که این برنامه یک شبکه اجتماعی چینی متعلق به کمپانی بایت‌دنس در پکن است. از طرف دیگر این شبکه اجتماعی در داخل ایران نیز فیلتر است. اما اگر بخواهید با یک نرم‌افزار تغییر آی‌پی به آن دسترسی پیدا کنید، به‌دلیل محدودیت‌هایی که از طرف کمپانی سازنده این برنامه برای کاربران ایرانی وضع شده، باز هم نمی‌توانید وارد برنامه شوید. در این صورت چگونه تیک تاک را دانلود کنیم؟ برای پاسخ به این سوال با آموزش باز کردن تیک تاک همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

آموزش تصویری نصب بدون مشکل تیک تاک در ایران

تیک‌تاک از سال 98 دسترسی کاربران در ایران را مسدود کرد. پس از آن کارگروه مصادیق مجرمانه نیز این برنامه را فیلتر کرد؛ به همین خاطر نحوه راه اندازی تیک تاک در ایران کار بسیار سختی است؛ با این وجود 3 روش اصلی وجود دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها به برنامه دسترسی پیدا کنید.

1. نحوه راه اندازی تیک تاک در ایران بدون سیم کارت

در حال حاضر شما پس از نصب اپلیکیشن تیک تاک در ایران برای اندروید یا iOS، حتی اگر از یک برنامه تغییر آی‌پی استفاده کنید، با پیام No Internet Connection مواجه خواهید شد. برای دور زدن این مشکل باید هرگونه راهی که تیک‌تاک از طریق آن می‌تواند موقعیت مکانی شما را شناسایی کند را حذف کنید. برای انجام این کار باید چند مرحله را طی کنید. لازم به ذکر است که آموزش ورود به تیک تاک با آیفون و اندروید تفاوتی با یکدیگر ندارند و هردو، مراحل یکسانی دارند.

ابتدا گوشی را خاموش کرده و سپس سیم‌کارتتان را از دستگاه خارج کنید. سپس دوباره گوشی را روشن کرده و تیک‌تاک را از گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود کنید. پس از نصب این برنامه، اپلیکیشن تغییر آی‌پی خود را روشن کنید و مطمئن شوید که درست کار می‌کند. حالا تیک‌تاک را باز کنید. پس از مدت کوتاهی به‌صفحه زیر خواهید رسید.

نصب تیک تاک در ایران / ورود به تیک تاک از ایران

صفحه بالا برای ورود به برنامه است. برای راه اندازی و ثبت‌نام در تیک‌ تاک (TikTok) در ایران، روی گزینه قرمز رنگ Sign up بزنید تا به پنجره زیر برسید.

نصب تیک تاک در ایران / راه اندازی TikTok در ایران

می‌توانید با استفاده از فیسبوک، توییتر یا با ورود به شبکه اجتماعی تیک تاک از گوگل در این برنامه ثبت‌نام کنید. اما بهترین گزینه ثبت‌نام از طریق ایمیل است. گزینه اول را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، تاریخ تولد خود را وارد و روی Next بزنید.

نصب تیک تاک در ایران / ساخت اکانت تیک تاک در ایران

در مرحله بعدی، از آنجایی که پیش‌شماره ایران برای ثبت نام در تیک تاک قابل انتخاب نیست، زبانه Email را انتخاب و آدرس ایمیلتان را وارد کنید. سپس دوباره روی Next بزنید.

راه اندازی TikTok در ایران / نصب تیک تاک در ایران

سپس در مرحله بعدی باید یک رمزعبور برای حساب خود تعریف کنید. در ادامه و در مرحله آخر یک نام کاربری انتخاب خواهید کرد و در نهایت می‌توانید به برنامه دسترسی پیدا کنید.

لازم به ذکر است که اگر در هرکدام از مراحل، پس از انتخاب گزینه Next با پیام No Internet Connection مواجه شدید، به‌احتمال فراوان ارتباط شما با نرم‌افزار تغییر آی‌پی قطع شده و تیک‌تاک آی‌پی ایران شما را شناسایی کرده است. در این صورت دسترسی شما قطع خواهد شد. برای حل این مشکل در اندروید، باید از برنامه خارج شوید و پس از مراجعه به تنظیمات گوشی و قسمت Apps، کش برنامه را حذف کنید. در آیفون باید برنامه را یک بار حذف و دوباره نصب کنید. سپس دوباره مراحل ثبت نام را تکرار کنید.

پس از تکمیل ثبت‌نام می‌توانید سیم‌کارت را داخل گوشی بگذارید. اما اگر گوشی را خاموش کنید یا اگر از برنامه خارج شوید، دوباره با ارور No Internet Connection روبه‌رو خواهید شد؛ به همین خاطر باید هر سری برای ورود به تیک تاک از ایران، ابتدا سیم‌کارت را از گوشی خارج و بعد برنامه را باز کنید.

2. استفاده از برنامه تیک تاک مود شده؛ نصب تیک تاک در ایران برای اندروید

روش بالا که در این آموزش گام به گام به آن اشاره کردیم، دردسرهای فراوان زیادی دارد؛ از همین رو یکی دیگر از راه های نصب TikTok در ایران استفاده از نسخه ماد شده برنامه است.

نسخه مود شده تیک تاک محدودیت ورود از داخل ایران را حذف می‌کند و در کنار آن، قابلیت‌های اضافی مثل حذف تبلیغات و دانلود تمام ویدیوهای آپلود شده در این شبکه اجتماعی بدون واترمارک را هم دارد. البته همچنان برای استفاده از این نسخه مود شده نیز باید از یک اپلیکیشن تغییر آی‌پی استفاده کنید ولی دیگر احتیاجی به خارج کردن سیم‌کارت از گوشی نیست.

3. آموزش نصب تیک تاک در ایران نسخه‌ وب

راه جایگزین دیگری که برای دانلود تیک تاک برای ایران به آن اشاره می‌کنیم، استفاده از نسخه وب این برنامه است. از آنجایی که در نسخه وب به‌جز آی‌پی راه دیگری برای شناسایی کشور برای تیک‌تاک وجود ندارد، شما با یک نرم‌افزار تغییر آی‌پی می‌توانید به سایت تیک‌تاک مراجعه کنید. از بالای صفحه روی گزینه Log In کلیک کنید. در پنجره باز شده و در انتهای آن، روی Sign up بزنید.

ورود به تیک تاک از ایران / آموزش ورود به برنامه تیک تاک

حالا با استفاده از ایمیل، فیسبوک، گوگل و یا توییتر، می‌توانید در تیک‌تاک حساب باز کنید. در نسخه وب تیک تاک محدودیت‌های کمتری وجود دارد و شما تنها نیاز به یک ابزار تغییر آی‌پی دارید. در حال حاضر نیز بهترین نحوه راه اندازی تیک تاک در ایران، از طریق همین نسخه وب است که نه دردسرهای نصب نسخه اصلی در گوشی را دارد و نه خطرات نصب نسخه‌های ماد شده این برنامه را.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

بهترین شبکه های اجتماعی دنیا ؛ از فیسبوک تا تیک تاک
تیم پلازا15 شهریور 1401 09:30

thumbnail

تیک تاکر های معروف ؛ با تیک تاکرهای مشهور جهان آشنا ...
محمد علی محمدی22 مرداد 1401 07:30

سخن پایانی

در این مطلب با اموزش نصب تیک تاک در ایران آشنا شدیم؛ همانطور که در این آموزش تصویری دیدید، با توجه به محدودیت‌های عجیبی که این شبکه اجتماعی برای ورود از ایران درنظر گرفته، دسترسی از داخل ایران دردسرهای فراوانی دارد و به همین خاطر تعداد کاربران ایرانی در تیک تاک نسبت به اینستاگرام و توییتر بسیار کمتر است. نظر شما در مورد این اپلیکیشن چیست؟ اگر روش دیگری را برای راه اندازی TikTok در ایران می‌شناسید، حتما در بخش نظرات آن را با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو