با این ترفندها انرژی منفی را از خانه خود پاک کنید

با این ترفندها انرژی منفی را از خانه خود پاک کنید


منبع: دلتا پیام

3

1401/12/15

03:12


غالبا دیده‌ایم که هنگام ورود به بعضی از خانه‌ها احساس بهتری به ما دست می‌دهد و بعضی دیگر از خانه‌ها احساس کسل‌کننده‌تری دارند.

با این ترفندها انرژی منفی را از خانه خود پاک کنید

غالبا دیده‌ایم که هنگام ورود به بعضی از خانه‌ها احساس بهتری به ما دست می‌دهد و بعضی دیگر از خانه‌ها احساس کسل‌کننده‌تری دارند. این مساله به دلیل انرژی‌هایی است که از خانه‌ها به سمت ما ساطع می‌شود. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا  به بیان نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی می‌پردازیم.

طبیعت را میهمان خانه‌ خود کنید

آوردن طبیعت به فضای داخل منزل می‌تواند شما را از زندگی ماشینی و تکنولوژی که با روحیه انسان نامانوس است، دور کند و باعث تلطیف روح و روان ما شود، زیرا روحیه انسان با طبیعت پیوندی دیرینه دارد.

برای آوردن طبیعت به فضای داخل منزل می‌توانید از گل‌ها و گیاهان استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک استند چوبی گل تهیه کنید و گیاهانی مثل بامبو و چند گلدان گل زیبا را با سلیقه زیبای خودتان روی آن بچینید. اگر گل‌هایی که انتخاب می‌کنید، دارای رایحه هم باشند، استشمام عطر خوش این گل‌ها می‌تواند انرژی مثبت دو چندانی برای شما به همراه داشته باشد.

نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی

باز کردن پنجره‌ها و خوشامدگویی به نور خورشید و هوای تازه از نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی

کار دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که در و پنجره‌ها را باز کنید تا هم نور خورشید وارد فضای منزل شما شود و هم هوای تازه بیرون جایگزین هوای راکد خانه شود و در خانه‌ شما گردش کند.

نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی

استفاده از لوازمی از جنس چوب

سعی کنید تختخواب، کمدها، مبلمان، کابینت‌ها، میز تلوزیون و کنسول را از جنس چوب انتخاب کنید، زیرا لوازم چوبی احساس نزدیکی بیشتری با طبیعت را به ما القا می‌کنند و برخلاف لوازم فلزی که ظاهری خشن و نامانوس دارند، حس آرامش و ارتعاشات مثبت بیشتری را منتقل می‌کنند.

استفاده از لوازمی از جنس چوب

تزیین منزل با اشیای طبیعی از نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی

یکی از نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی تزیین منزل با اشیای طبیعی است که به شما کمک می‌کند انرژی مثبت را به سمت منزل‌ خود بکشید. به‌عنوان مثال می‌توانید در فضاهای خاصی از خانه از حصیرهای ساخته شده از نی استفاده کنید یا از سنگ در معماری قسمت‌های مختلف خانه استفاده کنید. حتی می‌توانید سنگ‌های زیبا و صدف‌ها و مرجان‌هایی که از سواحل دریا جمع‌آوری کرده‌اید را رنگ‌آمیزی کنید و برای تزیین از آن‌ها استفاده کنید. نکات بیشتر در مورد چیدمان زیبای منزل را در مطلب این گیاهان تنها با یک لیوان آب رشد می‌کنند بخوانید.

تزیین منزل با اشیای طبیعی

ورودی خانه نامرتب و نظافت نشده، مانع ورود انرژی مثبت می‌شود

توجه داشته باشید که درب ورودی، محل داخل شدن انرژی مثبت به خانه است. اما اگر این بخش تمیز و مرتب نباشد، انرژی مثبت به آن وارد نمی‌شود. بنابراین همیشه جلو درب ورودی را گردگیری و نظافت کنید و دو طرف آن گیاه زنده و شاداب قرار دهید.

ورودی خانه نامرتب و نظافت نشده

عصاره‌های گیاهی از نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی

یک روش خوب دیگر برای پاکسازی خانه از انرژی منفی استفاده از عصاره‌های گیاهی است. رایحه قوی عصاره‌های گیاهی، انرژی منفی را پراکنده می‌کند و ضمنا به‌طور طبیعی هوای خانه را با طراوت کرده و انرژی مثبت را به خانه و زندگی شما دعوت می‌کنند.

یک مزیت دیگر عصاره‌های گیاهی این است که بیشتر آن‌ها دارای خواص طبی نیز هستند. ویژگی‌های آنتی باکتریال و ضد ویروسی آن‌ها فضای خانه را سالم‌تر می‌کند. می‌توانید از انواع عصاره‌های گیاهی مانند لیمو، پرتقال، اسطوخودوس، مریم گلی، نعنا و گل رز استفاده کنید.

تغییر چیدمان منزل

انرژی منفی برای اینکه باقی بماند نیاز به اشیاء و وسایل دارد. برای همین باید دکور خانه را هر از چند گاهی تغییر دهید. حتی فقط تغییر چیدمان مبلمان کافی است تا انرژی منفی را دور کند. دست کم ماهی یک بار مبلمان را کمی حرکت دهید. البته تغییر چیدمان وسایل خانه بیشتر اوقات جای‌ خود را بازتر می‌کند و احساس راحتی بیشتری نیز خواهید داشت.

تغییر دکوراسیون را تجربه کنید تا فضای خانه‌ شما پر از حس زندگی شود. هر چیزی که حس خوب به شما نمی‌دهد تغییر دهید و از نظرات اعضای خانواده و دوستان کمک بگیرید. وسایل شکسته و خراب شده‌ را که دیگر کاربردی ندارند در خانه نگه ندارید و دور بیندازید.

تغییر چیدمان منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب با مقوای کارتنی تابلوی شیک بسازید +ویدیو را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو