معرفی داستان و بازیگران سریال سرگیجه با نقش هایشان

معرفی داستان و بازیگران سریال سرگیجه با نقش هایشان


منبع: آراس

3

1401/12/15

03:13


بازیگران سریال خانگی سرگیجه

سریال خانگی سرگیجه

سرگیجه یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ است. سرگیجه، سریالی درام و رازآلود است. در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه آشنا خواهید شد.

بازیگران سریال سرگیجه
حامد بهداد
هومن سیدی
رعنا آزادی ور
هادی حجازی فر
مهراوه شریفی نیا
شبنم مقدمی

علی عمرانی
پیام دهکردی
ژرژ هاشم زاده
فرید سجادی حسینی
عرفان ناصری
مریم شیرازی
علی اصغر رضایی
میلاد معیری
شایسته سجادی
یاشار هاشم‌ زاده

سریال خانگی سرگیجه

داستان سریال سرگیجه

در روز سالگرد ازدواج پیمان و فریبا درحالی‌که که پیمان در حال تهیه و تدارک یک مهمانی غافل‌گیرکننده برای فریبا است و کلی دارد برای برنامه‌ریزی‌اش زحمت می‌کشد، یک تماس تلفنی باعث می‌شود تا اوضاع خراب‌تر شود. یک تماش ناشناس به او می‌گوید: «بیا زن‌ت رو از این‌جا جمع کن.» پیامی که درنهایت او را متوجهِ این می‌کند که کامران با همسرش در رستوران یک هتل جلسه گذاشته‌اند و کنش‌های مشکوکی دارد بین آن‌ها اتفاق می‌افتد. چیزی که درنهایت باعث درگیری کامران و پیمان شده و اتفاقی که نباید بیفتد می‌افتد.

سریال خانگی سرگیجه

هومن سیدی، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی، متولد 8 آذر 59 در رشت است. وی پس از پایان دوره‌ متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک، فعالیت خود را با حضور در کلاس‌ های انجمن سینمای رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز نمود. هومن سیدی نقش مامور اداره آگاهی  را در سریال سرگیجه دارد.

سریال خانگی سرگیجه

رعنا آزادی ور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر زاده 17 فروردین سال 1362 در شهر تهران است. او همسر مهدی پاکدل از بازیگران خوش آتیه ی کشورمان می باشد. او بازیگر نقش فریبا سریال سرگیجه را بازی می کند.

سریال خانگی سرگیجه

شبنم مقدمی متولد سال ۱۳۵۱ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی می باشد. وی دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او همسر علیرضا آرا بازیگر و کارگردان ایرانی می باشد. شبنم در سریال های بسیاری با همسر خود علیرضا آرا هم بازی بوده است.

سریال خانگی سرگیجه

پیام نادری دهکُردی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶ در شهرکرد است. علاوه بر بازیگری به تدریس فن بیان و بازیگری مشغول است و کارگردانی تئاتر نیز انجام می دهد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است و پیش از آن مدرک کارشناسی را در رشته‌ی ادبیات دراماتیک (نمایشی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک کسب کرده بود.

سریال خانگی سرگیجه

حامد تفنگساز صابری بهداد با نام هنری حامد بهداد، هنرمند مطرح کشورمان 26 آبان ماه سال 1356 در مشهد متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنر دوست متولد شد، زنده یاد پدرش محمود بهداد اهل شعر و ادب بود و نام مادرش نسرین قدمگاهی است. حامد بهداد یک برادر کوچکتر از خود به نام حسام دارد حامد بهداد تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس بازیگری تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی تهران ادامه داده است. بازیگر نقش پیمان سریال سرگیجه را آقای بهداد بازی می کند.

سریال خانگی سرگیجه

هادی حجازی فر متولد 31 خرداد سال 1355 در خوی و بازیگر است. آقای حجازی فر جزئ بازیگران کاربلد و پرکار سینما و تلوزیون ایران است که تا کنون کارهای درخشانی را در کارنامه ی کاری خود ثبت کرده است. تحصیلات آقای حجازی فر، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد. بازیگر نقش کامران سریال سرگیجه را آقای حجازی بازی می کند.

سریال خانگی سرگیجه

مهراوه شریفی‌نیا فرزند آزیتا حاجیان و محمد رضا شریفی نیا در تاریخ 29 فروردین 1360 در تهران به دنیا آمده است. وی فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران است. مهراوه شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو می‌باشد. او خواهر ملیکا شریفی نیا است.

سریال خانگی سرگیجه

علی عمرانی متولد 14 تیر 1339 بازیگر تئاتر و تلویزیون سینما و گویندهٔ رادیوی اهل ایران است. پدر وی سید ولی‌الله عُمرانی پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و نوازنده سازهای نی و سنتور بود. علی عمرانی فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو