ردیت به‌عنوان یک وب‌سایت ساده برای اشتراک ‌گذاری لینک‌ها شروع به کار کرد، که کاربران به آن رأی منفی یا مثبت می دهند تا در نهایت بهترین محتوا به صفحه اول می‌رسد. این همان سایت ساده در هسته خود باقی می ماند، اما مطمئن هستم که اکثر شما موافق هستید که در چند سال گذشته، از یک پلت فرم لینک ساب ردیت محتوا به یک پدیده تبدیل شده است. هک، فیلم ها در پاسخ ردیت ساخته می شوند. از همه  انتقاد که بگذریم، ردیت همچنان یک مقصد عالی برای یافتن محتوای عالی است که در غیر این صورت ممکن است با آن برخورد نکرده باشید. و ساب ردیت ها نقش بزرگی در این کشف دارند. ساب ردیت ها موضوعاتی هستند که می توانید در آنها مشترک شوید و بهترین های یک ساب ردیت در صفحه اول شما نشان داده می شود. در این مطلب از سلام دنیا درباره بهترین ساب ردیت هایی که باید در ردیت فالو کنید را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین ساب ردیت هایی که باید در ردیت فالو کنید

ردیت بسیار بزرگ است. واقعا بزرگ ساب‌ردیت‌های زیادی وجود دارد که هر روز موارد جدید ظاهر می‌شوند. اگر می خواهید ساعت ها را برای مرور چیزهای خنده دار، مفید و جالب در ردیت سپری کنید، باید بهترین پیشنهادات Reddit را دنبال کنید.


حتما بخوانید: ردیت (Reddit) چیست و روش استفاده آن


1بهترین پیشنهادات Reddit؛

بهترین پیشنهادات Reddit

1. بهترین ساب ردیت کلمات و تصاویر: SFW Porn

این چیزی نیست که شما فکر می کنید. این در مورد کلمات، تصاویر و مناظر است.

لینک ساب ردیت:   ExposurePorn ، SpacePorn

بهترین ساب ردیت هایی که باید در ردیت فالو کنید2

2. بهترین ساب ردیت جالب

ردیت بهترین راه برای یافتن چیزهای جدید و جالب در اینترنت است که معمولاً نمی‌خواهید. خواه یک گیف باشد یا فقط یک بچه گربه در حال انجام ایروبیک.

لینک ساب ردیت جالب : InternetisBeautiful , woahdude


حتما بخوانید: غیر فعال کردن اعلان و نوتیفیکیشن ردیت REDDIT 


3. پرسش و پاسخ جالب

ردیت برنامه ای است که در آن کاربران پرشور (و ترول‌ها) جمع می‌شوند تا سوالات جالبی بپرسند و سعی کنند به آنها پاسخ دهند. پاسخ‌ها می‌توانند از حق پول تا نامناسب مرزی متغیر باشند. گفته می شود، چیزهای زیادی می توانید از ردیت یاد بگیرید.

لینک ساب ردیت پرسش و پاسخ جالب: iAmA ، AskScience ،  AskReddit

بهترین ساب ردیت هایی که باید در ردیت فالو کنید3

4. چیزی یاد بگیرید

تقریباً برای هر چیزی که فکرش را بکنید یک subreddit پیدا خواهید کرد. آیا می خواهید کدنویسی ، طراحی وب یا علوم کامپیوتر را یاد بگیرید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. به دنبال تماشای چند سخنرانی آنلاین هستید ؟ ما آن ها را هم داریم.

در واقع، یک دانشگاه کامل توسط redditors وجود دارد، برای ویرایشگران به نام University of Reddit و درست مانند بسیاری از وب‌سایت‌های آموزشی آنلاین دیگر کار می‌کند.

بهترین ساب ردیت هایی که باید در ردیت فالو کنید4

5.META – SUBREDDITS ABOUT REDDIT

باید به متا بروید. Reddit بسیار بزرگ است. چگونه همه چیزهایی را که در حال وقوع است پیگیری می کنید؟ یا بهترین محتوا را پیدا کنید؟ در یکی از این subreddits مشترک شوید تا همه چیز را در مورد آن بدانید.


حتما بخوانید: روش فعال کردن مرور ناشناس ردیت (Reddit)


ساب ردیت متا: TLDR ، TrueReddit

6. بهترین ساب ردیت خنده دار و طنز

Reddit یکی از بهترین مکان ها برای تفریح ​​است. یک ویدیوی خنده دار یا حتی یک مقاله خنده دار، Reddit خنده های زیادی برای ارائه دارد.

لینک ساب ردیت: AdviceAnimals (برای الگوهای رفتاری)، خنده دار ، طنز ، جوک

بهترین ساب ردیت هایی که باید در ردیت فالو کنید5

7. بهترین ساب ردیت درباره موسیقی

بخش‌های فرعی زیادی برای ساخت موسیقی، کشف موسیقی جدید و بحث در مورد آن اختصاص داده شده است.

ساب ردیت آموزش موسیقی: تئوری موسیقی ، آموزش موسیقی

بهترین ساب ردیت هایی که باید در ردیت فالو کنید6

8. بهترین ساب ردیت بازی

اگر از طرفداران بازی هستید، Reddit چیزهای زیادی برای ارائه دارد. از Subreddit بازی با هدف عمومی گرفته تا subreddit های خاص برای بازی های مختلف برای رایانه های شخصی تا کنسول ها .

لینک ساب ردیت: بازی  ، استیم

بهترین ساب ردیت هایی که باید در ردیت فالو کنید7

9. بهترین ساب ردیت خودسازی

به دنبال بهبود خود هستید؟ می خواهید کمتر بخوابید؟ بیشتر بدوید؟ مقداری وزن کم کنم ؟ ایجاد عادات بهتر ؟ Reddit می تواند کمک کند.

لینک ساب ردیت: تناسب اندام ، داشتن انگیزه ، مدیتیشن 

10. از هنرمند درونی خود لذت ببرید

Reddit مکانی است که در آن افراد مختلف با مجموعه ای از مهارت ها و اشتیاق مختلف دور هم جمع می شوند. فرقی نمی‌کند نویسنده، نقاش، طراح گرافیک یا فقط یک مادر در خانه باشید که دوست دارد کلاه‌های جذابی ببافد، مکانی برای کشف و رشد هنرمند درونی خود در Reddit وجود دارد.

لینک ساب ردیت: هنر ، طراحی ، بافندگی 

سخن آخر

صفحه اول شما چگونه است؟ساب ردیتی که نمی توانید بدون آن زندگی کنید؟ در نظرات زیر با ما به لینک ساب ردیت بگذارید.