۴۲ مدل پالتو چهارخونه دخترانه جدید ۱۴۰۲ در طرح های اسپرت و بسیار شیک

۴۲ مدل پالتو چهارخونه دخترانه جدید ۱۴۰۲ در طرح های اسپرت و بسیار شیک


منبع: ماگرتا

4

1401/12/15

03:16


بهترین مدل پالتو چهارخونه جدید دخترانه ۱۴۰۲ ؛ انتخاب لباس های شیک و جذاب برای هر فصل یکی از دغدغه های همیشگی علاقه مندان به مد است، حالا با شروع فصل سرما حتما باید به فکر انتخاب لباس ها و استایل های خاص و جذاب باشید. از لباس های پرطرفدار پاییز و زمستان می توان به انواع مدل های پالتو چهارخانه دخترانه و زنانه 2023 اشاره کرد.

به همین منظور، در این مقاله به معرفی ۴۲ مدل از شیک ترین مدل های پالتو چارخونه ریز و درشت جدید دخترانه و زنانه 1402 در طرح های ساده ، مجلسی ، اسپرت ، پشمی و …. پرداخته ایم. در ادامه با بخش مد و زیبایی ماگرتا همراه ما باشید.

مدل های بیشتر: ۳۷ مدل مانتو چهارخونه

بهترین مدل پالتو چهارخونه دخترانه جدید

جدیدترین مدل های پالتو چهارخونه دخترانه شیک و اسپرت 2023

پالتوهای چهارخانه در انواع طرح های مختلف پالتو کوتاه و پالتو بلند دوخته می شوند و بهتر است شما قد پالتو را با توجه به اندازه قد خود انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشید بهتر است پالتو خود را از بین طرح های کوتاه انتخاب نمایید. پالتوهای بلند چهارخانه نیز زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و می توان از این طرح پالتو در تیپ خود استفاده کرد تا ظاهری خاص و جذاب داشته باشد.

این نوع پالتوها در طرح های ریز و درشت با رنگ های متنوع موجود می باشند که می توان بر اساس نوع سلیقه انتخاب کرد، و برای این که در هنگام پوشیدن جلوه بهتری داشته باشد و استایل فرد را جذاب تر نماید، بهتر است با توجه به سبک منحصر به فردی که این نوع پالتوها دارند، با لباس هایی ست نمایید که سادگی بیشتری داشته باشند، همچنین با توجه به طراحی آن ها به صورت جلوباز و جلو بسته زمینه را برای انتخاب مدل مدنظر راحت تر نموده است.


مدل پالتو چهارخونه درشت دخترانه

مدل پالتو چهارخونه ریز دخترانه جدید

مدل پالتو چهارخونه دخترانه اسپرت

مدل پالتو چهارخونه زنانه

اگر پالتو چهار خونه شما دارای رنگ خنثی مثل توسی و کرمی هست، می توانید با پوشیدن یک لباس زیبا با رنگ های خیره کننده و خاص مثل قرمز، نارنجی، زرد و غیره، جذابیت ویژه‌ای رو برای استایل زمستانی خودتان به وجود بیارید.

مدل های پیشنهادی: ۳۰ مدل لباس مجلسی سنگ دوزی شده دخترانه جدید

پالتو چهارخونه پشمی

پالتو چهارخونه بلند آبی

مدل پالتو چهارخونه پاییزی

مدل پالتو چهارخونه پشمی

انواع بوت و نیم بوت و چکمه بلند با پاشنه تخت یا پاشنه بلند و حتی کتانی رو هم می توانید با توجه به استایل خودتان با پالتو چهارخونه بپوشید و تیپ زمستانی جذابی داشته باشید. همچنین بهتره در کنار پالتو چهارخونه از لباس های ساده و بدون طرح و الگوی خاص استفاده کنید تا زیبایی این طرح به بهترین شکل ممکن دیده بشه و استایل زنانه و زیبایی داشته باشید.

همچنین مشاهده کنید: مدل لباس نامزدی جدید و شیک

مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

مدل پالتو چهارخونه ریز جدید

مدل پالتو چهارخونه با چرم

مدل پالتو چهارخونه کوتاه

از این نوع پالتوها می توان در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده نمود و با توجه به نوع تیپ خود با انواع لباس های مختلف اما ساده به راحتی ست کرد و از استایل ظاهری شیک و بی نظیری بهره مند شد. همچنین با توجه به این که این نوع پالتو جنس ضخیمی دارد برای استفاده در فصل های سرد سال گزینه بسیار مناسبی می باشد.

مدل های بیشتر: مدل لباس خانگی برای عید

بهترین مدل پالتو چهارخونه جدید دخترانه

بهترین مدل پالتو چهارخونه جدید دخترانه

مدل پالتو چهارخونه زنانه پوشیده

مدل پالتو چهارخونه شیک

مدل پالتو چهارخونه کشمیر

مدل پالتو چهارخونه دخترانه

پالتوهای چهارخانه در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند همچنین برای دوخت این پالتوها از ترکیب چند رنگ مختلف استفاده می شود که بهتر است شما رنگ پالتو را با توجه به رنگ پوست و رنگ لباس ها و اکسسوری های خود انتخاب نمایید.

همچنین مشاهده کنید: مدل لباس بافتنی دخترانه بزرگسال

پالتو چهارخونه دخترانه کوتاه

پالتو چهارخونه دخترانه بلند

مدل پالتو چهارخونه اسپرت کوتاه

مدل پالتو چهارخونه بلند زنانه

در انتخاب پالتو باید به نوع و کیفیت پارچه توجه کرد. یکی از بهترین نمونه های پارچه پالتو، پارچه کشمیر است. این پارچه بسیار گرم و سبک است، اما ممکن است قیمت آن برای شما مقرون به صرفه نباشد!

یکی دیگر از پارچه های پالتو، پارچه های پشمی است که از پوست حیوانات تهیه می شود و مانند عایق بدن را گرم می کند. این نوع پارچه در برابر گرد و غبار و سایش بسیار مقاوم بوده و رطوبت زیادی را به خود جذب می کند. توجه داشته باشید که نگهداری از لباس های پشمی نیز بسیار مهم است.

همچنین مشاهده کنید: مدل لباس عقد محضری لاکچری جدید

مدل پالتو چهارخونه پاییزه

مدل مانتو چهارخونه پاییزی دخترانه

مدل پالتو چهارخونه جلو بسته

مدل پالتو چهارخونه جلو باز

پالتوهای ابریشمی یکی از دست‌نیافتنی‌ترین پالتوها هستند! این پالتوها معمولا در فروشگاه ها موجود نیستند. پالتوهای ابریشمی به دلیل کیفیت پارچه بسیار گران هستند. این پالتو بسیار رویایی و لوکس است.

معمولا در دوخت و نقش آن از ظرافت زیادی استفاده می شود. ابریشم تاریخ انقضا ندارد و سال‌ها قابل استفاده است. البته این پالتو جنبه گرمایشی ندارد و فقط برای ظاهر بسیار شیک آن خریداری می شود.

همچنین ببینید: مدل لباس مجلسی با پارچه لمه در جدیدترین طرح های دخترانه

مدل مانتو چهارخونه خاکستری

مدل مانتو چهارخونه خاص

مدل پالتو چهارخونه ریز زنانه

مدل پالتو چهارخونه سفید مشکی

بهتر است پالتویی را انتخاب کنید که رنگ آن تیره باشد زیرا رنگ های تیره گرما را به خود جذب می کنند پس پالتوهای رنگ روشن انتخاب نکنید. رنگ هایی مثل قهوه ای، سورمه ای تیره، مشکی ، سبز ، بنفش و خاکستری بهترین رنگ ها برای پالتو هستند. بنفش تیره از محکم ترین و قوی ترین رنگ هاست و انتخاب پالتو به رنگ بنفش، نشان دهنده اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت تصمیم گیری است.

همچنین مشاهده کنید: مدل لباس با پارچه مخمل کبریتی

مدل مانتو چهارخونه سیاه و سفید

مدل پالتو چهارخونه شیک دخترانه

مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

مدل پالتو چهارخونه اسپرت دخترانه

مدل پالتو چهارخونه قرمز مشکی دخترانه

مطلب پیشنهادی: کت و شلوار دخترانه برای عروسی جدید

مدل پالتو چهارخونه کوتاه اسپرت

مدل مانتو چهارخونه زمستانی

مدل مانتو چهارخونه قرمز دخترانه

مدل پالتو چهارخانه گشاد

مدل مانتو چهارخونه ای گشاد

مدل های بیشتر: ۴۳ مدل لباس راحتی زنانه منزل و تو خونه ای بسیار شیک

مدل پالتو چهارخونه و چرم

مدل پالتو چهارخونه با چرم

مدل پالتو چهارخونه پشمی دخترانه

مدل پالتو چهارخونه اسپرت دخترانه

مطلب پیشنهادی: ۳۸ مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده جدید

💖 به انتهای مقاله جدیدترین مدل پالتو چهارخونه جدید دخترانه 1402 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.  💕

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو