۶۵ مدل ناخن آمبره دخترانه جدید ۱۴۰۲ در طرح های رنگی و شاین دار

۶۵ مدل ناخن آمبره دخترانه جدید ۱۴۰۲ در طرح های رنگی و شاین دار


منبع: ماگرتا

5

1401/12/15

03:16


مدل ناخن آمبره یکی از طرح های پرطرفدار در دنیای طراحی ناخن است. در این طرح، از چندین رنگ به صورت تدریجی استفاده می‌شود تا یک طرح زیبا و جذاب ایجاد شود. جای تعجب ندارد که با وجود چشمگیر و زیبا بودن، طراحی این طرح چندان دشوار نیست.

در طرح ناخن آمبره ، معمولاً از دو یا چند رنگ با شباهت به هم در گام‌های مختلف استفاده می‌شود. این رنگ‌ها به صورت تدریجی از ابتدا تا انتهای ناخن، تغییر می‌کنند و یک طرح شگفت‌انگیز ایجاد می‌کنند. برای ایجاد این طرح، از محصولات خاصی مانند اسفنج، براش یا نوار چسبی استفاده می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین مدل ناخن آمبره و گرادیانت در بخش مد و زیبایی ماگرتا آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین مشاهده کنید: مدل ناخن آینه ای دخترانه

مدل ناخن آمبره

جدیدترین مدل ناخن آمبره 1402

طراحی ناخن آمبره می‌تواند با رنگ‌های گرم و سرد، روشن یا تیره و همچنین با استفاده از رنگ‌های شفاف یا براق انجام شود. همچنین، از جزئیات مانند جواهرات، تصاویر و طرح‌های دیگر نیز در طراحی ناخن آمبره استفاده می‌شود تا طرح به نحوی جذاب‌تر شود.

ساده ترین راه برای ایجاد طرح آمبره روی ناخن های خود در خانه، استفاده از ماسک سایه چشم یا اسفنج آرایش یکبار مصرف است. می توانید آن را از وسط نصف کنید.

در کل، طراحی ناخن آمبره یکی از طرح‌هایی است که با استفاده از چندین رنگ به صورت تدریجی، طرحی بسیار زیبا و جذاب ایجاد می‌کند و به سادگی می‌توانید با استفاده از این طرح، ناخن‌های خود را به نحوی بسیار جذاب‌تر و شگفت‌انگیز ترتیب دهید.


مدل ناخن آمبره رنگی

مدل ناخن امبره سبز

مدل ناخن آمبره زمستانی

مدل ناخن آمبره شاین دار

مدل ناخن آمبره بنفش

مدل پیشنهادی : مدل ناخن مشکی طلایی

مدل ناخن آمبره اکلیلی

انواع مدل امبره ناخن

آموزش کاشت ناخن مدل آمبره

مدل ناخن آمبره پاییزی

مدل ناخن جدید آمبره

معرفی انواع طرح ناخن آمبره

در طراحی ناخن آمبره انواع و اقسام مختلفی دارد که در زیر به طور کامل برای تان توضیح خواهیم داد. همچنین برای سایه زنی این مدل ناخن باید از شیب رنگی تیره به روشن یا روشن به تیره با توجه به سلیقه شما یا آرایشگر انجام می شود.

طراحی ناخن آمبره کلاسیک با دو رنگ

کاربردی ترین طراحی ناخن آمبره ترکیب دوتایی رنگ ها است. بهترین گزینه این است که رنگ های متضاد مانند مشکی و قرمز را انتخاب کنید و آنها را ترکیب کنید. معمولا امبره را طوری طراحی می کنید که رنگ روشن روی رنگ تیره قرار گیرد اما اگر دوست دارید لایه تیره روی لایه روشن باشد، می توانید آن را به این صورت ترکیب کنید.

جدیدترین مدل امبره ناخن

مدل ناخن امبره زرد

مدل ناخن طرح امبره

مدل طراحی ناخن آمبره

مدل ناخن امبره عروس

مدل پیشنهادی : مدل ناخن عروس برای عقد

مدل ناخن فرنچ آمبره

مدل ناخن آمبره کوتاه

مدل کاشت ناخن آمبره

مدل لاک ناخن آمبره

مدل های ناخن آمبره

طرح آمبره ناخن چند رنگ

گاهی اوقات دورنگ کافی نیست که طراحی شما به نتیجه دلخواه تان برسد. هیچ کس نگفته که نمی توان با سه رنگ طراحی کرد. برعکس، استفاده از چندین رنگ جذابیت بیشتری خواهند داشت. همچنین استفاده از گلیتر ناخن باعث می شود مانیکور شما شکننده به نظر نرسد.

مدل ناخن امبره یاسی

مدل ناخن امبره سفید

مدل ناخن امبره شاین

مدل ناخن آمبره اکلیلی جدید

مدل ناخن امبره سبز آبی

مدل پیشنهادی : مدل ناخن دخترانه برای عید

مدل ناخن امبره سبز تیره

مدل های ناخن امبره

مدل ناخن آمبره چند رنگ

مدل ناخن آمبره آبی و سبز

مدل ناخن آمبره زرد و سفید

طراحی ناخن آمبره گرادیانت

گاهی اوقات لاک رنگ های مختلفی دارد و انتخاب بین آنها دشوار است. انتخاب آمبره در اینجا انتخاب خوبی نیست. می توانید برای هر ناخن رنگ متفاوتی انتخاب کنید.

مدل ناخن امبره نارنجی

مدل ناخن امبره نارنجی قرمز

مدل ناخن امبره بنفش و صورتی

مدل ناخن امبره چند رنگ روشن

مدل ناخن امبره آبی صورتی

مدل پیشنهادی : مدل ناخن بادامی دخترانه

مدل ناخن امبره مشکی سفید

مدل ناخن امبره صورتی اکلیلی

مدل ناخن امبره مشکی و قرمز شیک

مدل ناخن امبره فانتزی

مدل ناخن امبره ۷ رنگ

روش طراحی آمبره ناخن چگونه است؟

آمبره روش های مختلفی دارد که یکی از آنها با توجه به ناخن ها و سلیقه فردی انتخاب می شود. روش های طراحی ناخن آمبره عبارتند از:

روش آمبره ناخن با قلم

برای ایجاد یک امبره ساده و زیبا ابتدا دو رنگ دلخواه را در قسمت پایین و بالای ناخن بمالید، مرز بین دو لاک را با قلم بردارید و کاملا با هم مخلوط کنید. برای انجام آن در خانه، باید تند و سریع باشید؛ زیرا وقتی لاک خشک می شود غیرممکن است.

مدل ناخن آمبره آبی کاربنی

مدل ناخن آمبره صورتی لایت

مدل ناخن آمبره گلبهی

مدل ناخن آمبره آبی تیره

مدل ناخن آمبره آبی کمرنگ

مدل پیشنهادی : مدل ناخن کهکشانی دخترانه

مدل ناخن آمبره صورتی تیره

مدل ناخن آمبره مشکی و عنابی

مدل ناخن آمبره مشکی و قرمز براق

مدل ناخن آمبره بنفش و صورتی

مدل ناخن آمبره زرد و قرمز و صورتی

روش طراحی آمبره ناخن با اسفنج

در این روش لوازمی مانند بیس کات، دو رنگ لاک ژل، اسفنج، دستگاه یو وی و استون مورد نیاز است. با این روش ابتدا پایه را روی ناخن رنگ می کنند و در خشک کن قرار می دهند تا کاملا خشک شود، سپس یکی از دو رنگ انتخابی را گرفته، دو لایه به ناخن می زنیم و می گذاریم خشک شود.

در مرحله بعد مقداری ژل لاک روشن و تیره را روی سطح صافی بریزید (دقت کنید سطح صاف باشد تا رنگ ها با هم مخلوط نشوند) و با خلال دندان مرز بین لاک ها را با هم مخلوط کنید تا با هم ترکیب شوند. سپس اسفنج را روی لاک آماده شده بمالید تا کاملا با لاک پوشانده شود، در نهایت اسفنج را دقیقا در مسیر ناخن قرار دهید و سطح ناخن را با ضربات بپوشانید. در نهایت اطراف ناخن را با قلم آغشته به استون تمیز کنید.

مدل ناخن آمبره مشکی و سفید و خاکستری

مدل ناخن آمبره سفید و سبز

مدل ناخن آمبره آبی و سبز و صورتی

مدل ناخن آمبره آبی و سفید

مدل پیشنهادی : مدل ناخن پلنگی دخترانه

مدل ناخن آمبره قرمز و گلبهی

مدل ناخن آمبره دو رنگ شیک

مدل ناخن آمبره با نگین

مدل ناخن آمبره خاکستری

روش آمبره ناخن با لاک ژل

پس از کوتاه کردن ناخن ها در قسمت پایه و خشک کردن آن ها در دستگاه UV، یک رنگ ژل لاک را در قسمت بالا و یک رنگ دیگر را در قسمت پایین بمالید. به گونه ای که دو رنگ روی خط وسط ناخن روی هم قرار بگیرند. حالا وقت آن است که مرز بین این دو رنگ را با استفاده از قلم مو محو کنید. توجه داشته باشید که این کار فقط تا زمانی که لاک خشک شود مفید است و اگر لاک شما خشک شود کاملا بی فایده است.

مرحله دوم را به همین ترتیب انجام دهید و در دستگاه قرار دهید تا کاملا خشک شود. هنگامی که مرز بین دو لاک از بین می رود و روکش رنگ محو می شود، طرح شما تمام شده است و می توانید از قطعه بالایی استفاده کنید.

مدل ناخن امبره بنفش و نارنجی

مدل ناخن امبره صورتی لاکچری

مدل ناخن امبره براق آبی

مدل پیشنهادی : مدل ناخن عروس جدید

مدل ناخن امبره صورتی آبی اکلیلی

مدل ناخن امبره صورتی سفید شاین دار

مدل ناخن امبره ده رنگ

مدل ناخن امبره بلوبری

به انتهای مقاله جدیدترین مدل ناخن آمبره دخترانه 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید. همچنین اگر زیاد اهل مد هستید و دوست دارید استایل خاص و جدیدی داشته باشید حتما دو مطلب «مدل ناخن سرخابی دخترانه» و «مدل ناخن بچه گانه جدید» را نیز مشاهده فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو