لنز ناخن چیست و چگونه انجام دهیم

لنز ناخن چیست و چگونه انجام دهیم


منبع: مدیسه

4

1401/12/15

03:18


امروزه روش‌های متنوعی برای جلوه دادن و زیبا نمودن هر چه بیشتر ناخن‌ها و زیبایی دست‌ها به وجود آمده است.

لنز ناخن چیست و چگونه انجام دهیم

امروزه روش‌های متنوعی برای جلوه دادن و زیبا نمودن هر چه بیشتر ناخن‌ها و زیبایی دست‌ها به وجود آمده است. دیگر نیازی نیست که حتما برای جلوه دادن و زیبایی ناخن‌ها پیش ناخن کار رفته و وقت و هزینه زیادی صرف کنیم.

یکی از این روش‌های ساده استفاده از لنز ناخن است که روشی بسیار ساده، موثر و کارآمد در دیزاین ناخن و فوق‌ا‌لعاده مقرون به صرفه در هزینه و وقت است. در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که لنز ناخن چیست و طرز استفاده از آن چگونه است.

طرز استفاده از لنز ناخن در خانه

استفاده از لنزهای ناخن بر روی ناخن‌ها بسیار ساده است. ابتدا لاک ناخن مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و بعد از لاک زدن ناخن‌ها صبر می‌کنید تا لاک ناخن‌ها نسبتا خشک شود. سپس برچسب لنز مورد نظر خود را انتخاب کرده و ورق نازک نایلونی را از روی آن جدا کنید. با استفاده از قیچی لنز مورد نظر را جدا کرده و داخل آب گرم قرار دهید.

صبر کنید تا با گذشتن چند ثانیه لنز ناخن از کاغذ جدا شده و بعد از خشک کردن لنز و مطمئن شدن از این‌ که هیچ هوایی زیر آن نمی‌رود لنز را بر روی ناخن بچسبانید. سپس با استفاده از تاپ ژل یا برق ناخن، لنز را به طور کامل روی ناخن ثابت کنید. در آخر نیز قسمت‌های اضافی آن را با استفاده از سوهان ناخن جدا کنید. دقت داشته باشید که کاملا لنز و لاک ناخن شما قبل از چسباندن لنز کاملا خشک شده باشد. در غیر این‌ صورت در زیر لنز هوا جمع شده و به ناخن شما نمی‌چسبد.

آموزش گذاشتن لنز ناخن بعد از مانیکور یا کاشت ناخن

آموزش گذاشتن لنز ناخن بعد از مانیکور یا کاشت ناخن

بعد از مانیکور روی ناخن‌ها را سوهان بافر بکشید تا هیچ اثری از چربی بر روی آن بجا نماند. البته این کار از بلند شدن لاک ژل شما نیز پیشگیری می‌کند. با استفاده از بیس ژل کل ناخن‌ها را آغشته کرده و دقت کنید که حتما به‌وسیله یک قلم، لبه‌ آزاد ناخن را ببندید تا باعث ترک خوردن لاک ژل روی ناخن شما نشود.

پس از آن با استفاده از دستگاه UV یا LED تمامی ناخن‌ها را خشک کرده و بعد از زدن لاک ژل با رنگ مورد نظر بر روی ناخن‌ها مجدد از دستگاه UV استفاده کنید. زمانی ‌که ناخن‌ها کاملا خشک شد، آن‌ها را با لایه‌ای از تاپ ژل پوشش داده و مجددا از دستگاه UV استفاده کنید.

برای کاشت ناخن، لنزهای ناخن را به اندازه‌ هر ناخنی که باید روی آن کار شود برش دهید و قبل از اینکه لنز را داخل آب بیاندازید حتما سایز آن را با اندازه ناخن مورد نظر خود چک کنید.

طرز استفاده از لنز ناخن در خانه

با استفاده از دستمال مرطوب نیز می‌توان طرح مورد نظر را نم‌دار کرد. فقط دقت کنید که در صورت استفاده کردن از ظرف آب حتما ناخن و طرح را بااستفاده از لاک خشک کن به طور کامل خشک کنید. بعد از جدا شدن لایه زیرین از لنز ناخن آن را بر روی ناخن مورد نظر چسبانده و اضافات آن را با استفاده از یک سوهان ناخن حذف کنید. در آخر نیز با استفاده از تاپ شاین طرح را به طور کامل بر روی ناخن فیکس کنید و ناخن‌ها را مجددا زیر دستگاه LED قرار داده تا به طور کامل خشک شود.

با توجه به اینکه دستمال‌های مرطوب معمولا حاوی مقادیر کمی الکل هستند برای ضد عفونی کردن و مرطوب کردن برچسب‌ها و لنزهای ناخن قبل از چسباندن آن‌ها بر روی ناخن‌ها مناسب‌تر می‌باشند. با توجه به اینکه لنز‌های ناخن از چاپ کردن تصویر بر روی کاغذهای خاص و خیلی نازک ساخته می‌شوند، از برچسب‌ها و استیکرهای ناخن ظریف‌تر و نازک‌تر هستند و طراحی به وسیله آن‌ها بر روی ناخن از طراحی کردن با شابلون ناخن هم ساده‌تر و راحت‌تر است.

قیمت جدیدترین لاک‌های ناخن اورجینال

 

استیکر و برچسب ناخن چیست؟

برچسب و استیکر ناخن

برچسب‌های ناخن معمولا در سایزهای مختلف و به صورت از قبل برش خورده و آماده استفاده به فروش می‌رسند. برای داشتن ناخن‌هایی زیبا در طرح‌های متنوع با صرف کمترین هزینه و بدون رفتن به سالن‌های زیبایی و بدون صرف زمان زیادی از وقت خود استفاده از برچسب ناخن توصیه می‌شود.

مزایای استفاده از برچسب ناخن چیست؟

از مزایای دیگر برچسب ناخن تغییر آن و تنوع دادن به آن در زمانی کوتاه و با هزینه بسیار پایین است. همچنین استیکرهای ناخن کوچک‌ترین آسیبی به ناخن‌های شما نزده و در برابر شستشو و آب نیز مقاوم هستند، همینطور لازم به ذکر است که اگر بر روی آن از لاک شفاف استفاده کنید از مقاومت بیشتری هم برخوردار خواهد شد.

بهترین مزیت استفاده از برچسب‌ها سریع آماده شدن ناخن‌ها و تنوع بسیار آن‌ها در طرح و رنگشان است. همچنین می‌توان بر روی آن از لاک‌هایی با رنگ روشن استفاده نمود که به درخشش هر چه بیشتر آن‌ها نیز کمک می‌کند.

برای انتخاب استیکر ناخن به چه مواردی توجه کنیم؟

معمولا برچسب‌های ناخن از لحاظ سایز و اندازه استاندارد نبوده و در سایزبندی و اشکال مختلف آن‌ها نسبت به ناخن ها متناسب نیستند. همچنین اگر طرح انتخاب شده در برچسب‌ها تا سر ناخن‌ها برسند به وسیله لاک‌ها خراش پیدا می‌کنند. پس سعی کنید طرحی را که برای برچسب ناخن‌های خود انتخاب می‌کنید در قسمت تخت ناخن قرار گیرد و به سر ناخن‌ها نرسد.

طریقه چسباندن برچسب ناخن چگونه است؟

طریقه چسباندن برچسب ناخن

کل سطوح ناخن‌ها را با استفاده از ضدعفونی‌کننده و چربی‌زدا تمیز کرده و سعی کنید برای رنگ پایه از رنگ‌های روشن یا رنگ سفید استفاده نمایید. شما می‌توانید قبل از چسباندن ناخن‌های مصنوعی به وسیله استیکر‌های متنوع به زیبایی آن‌ها کمک کنید.

بعد از ضد عفونی کردن ناخن‌ها برچسب‌ها را طبق سایز ناخن‌ها برش دهید و سپس آن‌ها را داخل آب قرار دهید. بعد از گذشت حدودا 10 ثانیه آن‌ها را از آب بیرون آورده تا کاملا خشک شوند. پس از آن استیکر را بر روی ناخن‌ها بچسبانید. بعد از قرار دادن برچسب‌ها روی ناخن از لاک‌های بی رنگ و براق برای درخشیدن و چشم‌نوازی هر چه بیشتر ناخن و فیکس شدن برچسب در جای خود بر روی آن و همچنین مقاومت و ماندگاری برچسب بر روی ناخن استفاده کنید.

مطالب خواندنی:  این نکات مراقبت ناخن کاشته شده را خیلی جدی بگیرید!

تنوع بالا هنگام خرید برچسب و لنز ناخن

با توجه به تاریخچه ناخن مصنوعی که اولین بار در آمریکا توسط یک دندانپزشک طراحی شد، بهترین برندها و محصولات ناخن را برند‌های آمریکایی تولید می‌کنند. البته نوع چینی و آلمانی آن‌ها نیز در بازار موجود است که نسبت به جنس آمریکایی از سطح کیفیت نسبتا پایین‌تری برخوردار هستند. معمولا استیکرها و لنزهای ناخن در پک‌های ده‌تایی در بازار موجود هستند که طبق رنگ و مدل و کیفیت بسته بندی شده‌اند. نوع آلمانی لنزهای ناخن از مقاومت بیشتری برخوردار است که با در نظر گرفتن طرح‌های آن پر طرفدارتر از سایر نمونه‌های بازار است.

تا اینجا به طور جامع در مورد لنزهای ناخن، کاربردها و طریقه استفاده از آن آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم چند نمونه از زیباترین مدل لنزهای ناخن را برای شما نمایش دهیم :

عکس‌هایی از انواع لنزهای ناخن زیبا

لنز ناخن 3D یا لنز ناخن سه بعدی

لنز ناخن 3D یا لنز ناخن سه بعدی

لنز ناخن دخترانه

لنز ناخن دخترانه

لنز ناخن برجسته

لنز ناخن برجسته

لنز ناخن فانتزی

لنز ناخن فانتزی

مطالب مرتبط :  40 مدل ترند دیزاین ناخن 2023 جدید

لنز ناخن عروسکی

لنز ناخن عروسکی

منبع : goodhousekeeping

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو