بهترین برند کرم دور چشم ایرانی و خارجی چیست

بهترین برند کرم دور چشم ایرانی و خارجی چیست


منبع: مدیسه

5

1401/12/15

03:18


در بازه‌ای از زمان همه ما احساس کرده‌ایم که تغییراتی روی پوست دور چشم و صورتمان ایجاد شده است و

بهترین برند کرم دور چشم ایرانی و خارجی چیست

در بازه‌ای از زمان همه ما احساس کرده‌ایم که تغییراتی روی پوست دور چشم و صورتمان ایجاد شده است و به دنبال بهترین برند کرم دور چشم گشته‌ایم. شاید بعضی از ما توانسته باشیم که کرمی مناسب برای دور چشممان پیدا کنیم و شاید برخی نیز هیچ وقت موفق به دستیابی به بهترین کرم نشدیم.

به دلیل اهمیت بسیار زیادی که این کرم روی پوست ما خواهد داشت، ما در این مقاله به معرفی بهترین نمونه‌های ایرانی و خارجی برند کرم دور چشم خواهیم پرداخت و ویژگی‌های هر یک از آنان را بررسی خواهیم کرد.

کرم دور چشم چیست؟

بهترین کرم ناحیه دور چشم کرمی است که ناحیه زیر چشم را آبرسانی و مرطوب کرده و حتی ممکن است سبب کاهش چین و چروک و خطوط روی پوست شوند. این کرم‌ها به طور خاص برای زیر چشم فرموله شده‌اند و با پوست نازک و ظریف چشم سازگار خواهند بود.

استفاده از این کرم‌ها می‌تواند مکمل خوبی برای روتین پوستی روزانه شما باشد و در سنین بالاتر امری ضروری است. با این حال کرم‌های دورچشم معمولا نمی‌توانند سیاهی دور چشم را درمان کرده یا پف دور آن را کاهش دهند.

فواید استفاده از کرم دور چشم چیست؟

استفاده از کرم دور چشم سبب می‌شود که آبرسانی به ناحیه زیر چشم به خوبی انجام گرفته و از کم آبی آن جلوگیری شود. پوست دور چشم خیلی نازک و ظریف بوده و مستعد تحریک است. به همین سبب برای این ناحیه حتما باید از کرم‌های مخصوص استفاده کرد.

با افزایش سن و از دست دادن کلاژن، چین و چروک‌ها کم کم پیدا می‌شوند. استفاده و خرید کرم دور چشم، خطوط ریز و چین و چروک دور چشم کاهش یافته و این مواد با نفوذ به پوست، کلاژن و اسید هیالورونیک می‌سازند و سبب می‌شوند که سلول‌ها و بافت‌ها به یکدیگر متصل شوند.

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کرد؟

شما با استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده نیز می‌توانید به آبرسانی نواحی دور چشم خود بپردازید. اما به دلیل حساس بودن پوست دور چشم بهتر است که حتما از کرم‌های دور چشم برای آبرسانی به این نواحی استفاده کنید.

بهترین کرم برای ناحیه دور چشم معمولا دارای موادی در فرمول خود بوده که نتایج سریع‌تر و هدفمند‌تری نسبت به کرم‌های مرطوب کننده معمولی به دست خواهد داد. در ادامه به معرفی چندین نمونه از بهترین برند کرم دور چشم ایرانی و خارجی خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین برند کرم دور چشم

ما کرم‌های دور چشم ایرانی و خارجی را در دو دسته‌بندی مجزا گرد هم آورده‌ایم و در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک خواهیم پرداخت.

کرم دور چشم ژاک آندرل پاریس

نمایی از کرم دور چشم ژاک آندرل پاریس Look Active

این کرم حاوی پروتئین هیدرولیزه شده لوپین، بیو پپیتد و ویتامین E و کلاژن محلول و کافئین است. به همین سبب به رفع چین و چروک و خطوط ریز دور چشم می‌پردازند. از مزایای دیگر این کرم فرانسوی می‌توان به کمک به درمان و کاهش تیرگی (کبودی) و کاهش و کنترل پف ناحیه دور چشم اشاره کنیم. اگر به دنبال بهترین برند کرم دور چشم فرانسوی هستید، پیشنهاد ما به شما کرم دور چشم ژاک آندرل پاریس خواهد بود.

کرم دور چشم نوتروژینا

نمایی از کرم دور چشم نوتروژینا Eye Contour

این کرم همانند محصول قبلی ساخت کشور فرانسه بوده و دارای بافت ژل کرم است. از ویژگی‌های كرم دور چشم نوتروژينا می‌توانیم به رفع خستگی و تیرگی پوست دور چشم، افزایش نرمی و لطافت پوست، تقویت پوست، عدم ایجاد حساسیت و جذب سریع اشاره کنیم.

کرم دور چشم بیوآکوا

نمایی از کرم دور چشم بیوآکوا Moisturizing Essence

برند بیوآکوا محصول کشور چین بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است. این کرم ضد تیرگی و روشن کننده دور چشم بوده و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. همچنین کرم بیوآکوا می‌تواند خطوط ریز را کاهش داده و پوست را آبرسانی کند.

لیست قیمت بهترین کرم های دور چشم

 

کرم دور چشم اوریفلیم

نمایی از کرم دور چشم اوریفلیم Ecollagen Wrinkle Power

این کرم محصول کشور سوئد بوده و بهترین برند کرم دور چشم برای رفع سیاهی محسوب می‌شود. کرم دور چشم اوریفلیم سبب تحریک تولید کلاژن در پوست شده و به همین سبب انعطاف پذیری پوست را افزایش می‌دهد. این کرم حاوی ذرات منعکس کننده نور برای روشن‌تر شدن ناحیه اطراف چشم بوده و به طرز محسوسی چین و چروک اطراف چشم را کاهش می‌دهد.

کرم دور چشم کلیون

نمایی از کرم دور چشم کلیون Cliven آبرسان مدل Hydraskin

برند کلیون محصول کشور ایتالیا بوده و می‌توان ادعا کرد که کرم دور چشم تولید شده توسط این شرکت در بین بهترین برندهای کرم دور چشم خارجی قرار دارد. این کرم دارای کلاژن‌های گیاهی و روغن آووکادو و جوانه گندم بوده و چین و چروک اطراف چشم را برطرف می‌کند. از مزایای دیگر این کرم می‌توانیم به بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست، ضد کبودی و سیاهی دور چشم اشاره کنیم.

كرم دور چشم لورال

نمایی از کرم دور چشم لورآل سری لیزر مدل ضد چروک

كرم دور چشم لورال محصول کشور فرانسه بوده و این مدل قوی‌ترین کرم دور چشم شرکت لورال محسوب می‌شود. این کرم به رفع چین و چروک‌های سطحی تا عمیق اطراف چشم پرداخته و از ایجاد چین و چروک‌‌های جدید جلوگیری می‌کند. کرم دور چشم لورآل صاف کننده و از بین برنده خطوط، لک، چین و چروک و ضد پیری است.

کرم دور چشم سی گل

نمایی از کرم دور چشم سی گل Age Pro

برند سی گل یکی از برندهای محبوب ایرانی است که محصولات باکیفیتی عرضه می‌کند. کرم دور چشم این برند سبب کاهش چروک‌های سطحی دور چشم شده و پف، کبودی و تغییر رنگ دور چشم را نیز کاهش می‌دهد. این کرم برای انواع پوست مناسب است.

مطالب خواندنی:  برنامه روتین پوستی دور چشم روزانه

کرم دور چشم شیلاندر

نمایی از کرم دور چشم شیلاندر حاوی ویتامین A و C

شیلاندر محصول کشور ایران بوده و تولید کننده کرم دور چشم ضد چروک قوی است. این کرم حاوی ویتامین A ،E  و C بوده و به رفع سیاهی، پف، چین و چروک می‌پردازد. کرم دور چشم شیلاندر حلقه‌‌های سیاه دور چشم را از بین برده و از پوست در برابر اشعه آفتاب محافظت می‌کند.

کرم دور چشم پریم

نمایی از کرم دور چشم پریم Eye Firming Treatment

کرم دور چشم پریم از محصولات باکیفیت ایرانی بوده و بهترین کرم دور چشم طبیعی محسوب می‌شود. این کرم محرک گردش خون مویرگی بوده و سبب کاهش و ترمیم تیرگی، چروک و پف دور چشم می‌شود.

مطالب دیدنی:  بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی و پف زیرچشم

کرم دور چشم نئودرم

نمایی از کرم دور چشم نئودرم Neuderm مدل Multi Efficacy

اگر به دنبال بهترین کرم دور چشم برای زیر 30 سال هستید، این کرم دور چشم ایرانی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود. کرم دور چشم نئودرم فاقد پارابن بوده و ترمیم کننده و نرم کننده پوست دور چشم است.

 

منبع : lottievjackson

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو