معرفی بهترین برندهای رنگ مو بدون آمونیاک

معرفی بهترین برندهای رنگ مو بدون آمونیاک


منبع: مدیسه

7

1401/12/15

03:18


رنگ کردن مو به یکی از فعالیت‌های معمول خانم‌ها تبدیل شده و دانستن مارک‌های رنگ مو بدون آمونیاک کمک بسیاری

معرفی بهترین برندهای رنگ مو بدون آمونیاک

رنگ کردن مو به یکی از فعالیت‌های معمول خانم‌ها تبدیل شده و دانستن مارک‌های رنگ مو بدون آمونیاک کمک بسیاری به شما در این فعالیت خواهد داشت. چرا که هیچ کس به دنبال آسیب زدن به موهای خود نیست و داشتن موهای سالم آرزوی هر شخصی است.

از این‌رو انتخاب رنگی که فاقد آمونیاک باشد برای شما ضروری خواهد بود. آمونیاک در بیش‌تر رنگ موها وجود داشته و سبب ایجاد واکنش‌های آلرژیک می‌شود. ما در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین مارک رنگ مو که فاقد آمونیک هستند می‌پردازیم، پس در ادامه با ما همراه باشد.

رنگ مو بدون آمونیاک چیست؟

رنگ مو فاقد آمونیاک رنگ مویی بوده که در ترکیبات آن به جای استفاده از آمونیاک، از مواد شیمیایی و طبیعی دیگری استفاده می‌شود. این رنگ موها ضرر کم‌تری برای مو داشته و سبب از بین رفتن رطوبت و پروتئین فولیکول‌های مو نمی‌شوند. همچنین این رنگ‌ها برای مو و پوست نیز ضرری نداشته و برای افرادی که می‌خواهند بدون هیچ گونه نگرانی موهایشان را رنگ کنند، بهترین گزینه به شمار می‌روند. در ادامه 10 مدل از بهترین مارک‌های رنگ بدون آمونیاک آورده شده است.

رنگ مو بدون آمونیاک برای موهای کراتینه

اگر موهایتان را به تازگی کراتینه کرده‌اید و دوست دارید موهایی با رنگ جدید را تجربه کنید، باید از رنگ مو بدون آمونیاک برای موهای کراتینه استفاده کنید، معمولا رنگ‌های گیاهی و وگان برای موهای کراتینه مناسب بوده و آسیبی به آنان وارد نمی‌کنند. همچنین از آنجایی که سولفات سبب از بین رفتن کراتین مو می‌شود، رنگ موی بدون سولفات و آمونیاک انتخاب مناسب‌تری برای موهای کراتینه محسوب خواهد شد.

بهترین مارک‌های رنگ مو بدون آمونیاک

رنگ موی رولون Revlon

نمایی از رنگ موی رولون مدل Colorsilk Ammonia-free Hair Color

این رنگ مو یکی از بهترین رنگ‌ موهای بدون آمونیاک محسوب می‌شود. جعبه این محصول دارای رنگ مو، اکسیدان و نرم کننده پس از رنگ است. این رنگ نه تنها پوشش کاملی داشته بلکه رنگی طبیعی نیز به موهایتان خواهد داد. رنگ رولون دارای نمونه‌های مشکی، قهوه‌ای، قرمز و بلوند بوده و با کراتین و اسید آمینه ابریشم غنی شده است.

رنگ موی گارنیر Garnier

نمایی از رنگ موی گارنیر مدل Olia Ammonia-free Brilliant Color

ترکیب این رنگ مو بدون آمونیاک خارجی دارای 60 درصد روغن بوده که سبب تغذیه و درخشندگی موهایتان می‌شود. رنگ موی گارنیر موهایتان را ابریشمی و تا سه برابر براق‌تر خواهد کرد. جعبه محصول دارای اکسیدان، رنگ مو، نرم کننده پس از رنگ و دستکش بوده و دارای رایحه‌ای مطبوع است.

رنگ موی ناتورتینت Naturtint

نمایی از رنگ موی ناتورتینت Naturtint مدل Ammonia-free 3N Permanent Hair Color Gel

این رنگ مو گیاهی بوده و دارای روغن‌های گیاهی و دانه‌های طبیعی است. وجود این مواد در رنگ سبب می‌شوند که موهایتان پس از رنگ کردن، مرطوب، براق و بدون آسیب باقی بمانند. جعبه رنگ ناتورتینت دارای رنگ مو، اکسیدان، ماسک مراقبتی از مو، دستکش و بروشور آموزشی است.

اگر از ما می‌پرسید که رنگ موی بدون آمونیاک چه مارکی خوبه، باید به شما بگوییم که اگر موهای سالم، قوی و خوش رنگ می‌خواهید، این گزینه بهترین رنگ مو فاقد آمونیاک برای شماست.

رنگ موی ویتامول VITAMOL

نمایی از رنگ موی بدون آمونیاک ویتامول VITAMOL

این رنگ مو مناسب خانم‌های باردار بوده چرا که دارای مواد خطرناک و سمی نیست و اثرات نامطلوبی روی جنین شما نخواهد گذاشت. رنگ موی ویتامول رنگ مو بدون آمونیاک ایرانی محسوب شده و با انواع پوست سازگار بوده و حاوی کراتین برای نرمی و لطافت مو است. این رنگ قیمتی مناسب داشته و موهای سفیدتان را به طور کامل خواهد پوشاند.

لیست قیمت انواع رنگ مو اورجینال

 

رنگ موی کلایرول Clairol

نمایی از رنگ موی کلایرول Clairol مدل Natural Instincts Semi-permanent Color

نبود آمونیاک و پارابن این رنگ را به انتخابی سالم برای موهایتان تبدیل خواهد کرد. رنگ موی کلایرول حاوی روغن نارگیل و آلوئه‌ورا بوده و ترکیبی عالی برای موهای پرپشت محسوب می‌شود. جعبه این محصول دارای رنگ، اکسیدان و نرم کننده پس از رنگ است. از مزایای این رنگ می‌توانیم به کاهش احتمال به وجود آمدن واکنش‌های آلرژیک اشاره کنیم.

رنگ موی شوآرتزکف Schwarzkopf

نمایی از رنگ موی شوآرتزکف Schwarzkopf مدل Simply Color No-ammonia Hair Dyeر

در فرمول این محصول علاوه بر آمونیاک، الکل اتانول نیز وجود نداشته و با فرمول تست شده‌ای که دارد، برای پوست سر شما عالی خواهد بود. این محصول را می‌توانید از لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کرده و در داخل جعبه آن باید رنگ مو، اکسیدان، نرم کننده، دستکش و بروشور آموزشی موجود باشد.

رنگ موی جاست فایو Just 5

نمایی از رنگ موی جاست فایو Just 5  مدل Permanent Hair Color

با استفاده از این رنگ موی جاست فایو شما می‌توانید بدون اینکه کیفیت موهایتان را از دست دهید، موهایتان را رنگ کرده و به زیباتر شدنشان کمک کنید. فرمول این رنگ به طور ویژه برای تقویت و احیای مو ساخته شده و آنان را قوی خواهد کرد. جعبه رنگ موی جاست فایو دارای رنگ، اکسیدان و نرم کننده است. از عوارض رنگ مو فاقد آمونیاک جاست فایو می‌توانیم به تحریک پوست به دلیل وجود برخی از مواد در آن اشاره کنیم.

رنگ موی او ان سی ONC NaturalColors

نمایی از رنگ موی او ان سی ONC NaturalColors مدل Organic Hair Dye

این رنگ مو سبب می‌شود که موهایتان به خوبی نفس کشیده، رشد کرده و نرم‌تر از قبل شوند. ترکیبات رنگ موی او ان سی ارگانیک بوده و به همین سبب به یکی از بهترین مدل‌های رنگ مو فاقد آمونیاک تبدیل شده است. ماندگاری این رنگ بالا بوده و پوششی صد در صد خواهد داشت.

مطالب کاربردی :  چه کار کنیم تا آسیب رنگ مو به موها به حداقل برسد!

 

رنگ موی هرب اسپیدی Herb Speedy

نمایی از رنگ موی هرب اسپیدیHerb Speedy مدل PPD And Ammonia-free Color Cream

این رنگ موی ضد حساسیت در فرمول خود از PPD که یک ماده شیمیایی است و سبب ایجاد واکنش‌هایی می‌شود، استفاده نمی‌کند. عصاره‌های گیاهی موجود در این رنگ به جلوگیری از ریزش مو کمک کرده و موهایتان را غنی و درخشان می‌کنند. می‌توانید این رنگ را از فروشگاه آنلاین مدیسه تهیه کرده و باید بدانید که درون جعبه آن رنگ، نرم کننده و اکسیدان وجود خواهد داشت.

رنگ موی لورآل L’Oreal

نمایی از رنگ موی لورآل L’Oreal مدل  Inoa No-ammonia Hair Color

این فرمول رنگ مو فاقد آمونیاک Loreal برای حالت دادن به مو و ایجاد درخشندگی در آن طراحی شده است.  با خرید رنگ مو فاقد آمونیاک لورآل رنگی یکنواخت از ریشه تا نوک را تجریه خواهید کرد و نتیجه به دست آمده کاملا به موهای طبیعی شباهت خواهند داشت.
منبع : stylecraze

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو