معمای تشخیص مجرم: آیا می توانید مجرم تحت تعقیب را شناسایی کنید؟

معمای تشخیص مجرم: آیا می توانید مجرم تحت تعقیب را شناسایی کنید؟


منبع: خبرنما

4

1401/12/15

03:22


معمای تشخیص مجرم: اگر فکر می کنید ضریب هوشی بالایی دارید پس مجرم تحت تعقیب را در تصویر شناسایی کنید. مطالعات ثابت کرده است که معماها و بازی های فکری…

معمای تشخیص مجرم: آیا می توانید مجرم تحت تعقیب را شناسایی کنید؟

معمای تشخیص مجرم: اگر فکر می کنید ضریب هوشی بالایی دارید پس مجرم تحت تعقیب را در تصویر شناسایی کنید. مطالعات ثابت کرده است که معماها و بازی های فکری روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. حل معماها و آزمون ها به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی های مغز را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. اکنون ما شما را به حل معمای تشخیص مجرم به چالش می کشیم. مجرم تحت تعقیب کیست؟

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با آزمون ها و معماهای سرگرم کننده در خدمت شما عزیزان است. با کمک معمای تشخیص مجرم، شما می توانید قدرت ذهن و مغز خود را بیازمایید. چون این گونه پازل ها سرعت و عملکرد مغز ما را بهتر می کنند. آیا آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیم.

معمای تشخیص مجرم

مجرم تحت تعقیب کیست

در تصویر شما می توانید 3 شخص را که ظاهرا در یک کافی شاپ هستند ببینید. همه چیز نرمال به نظر می رسد، اما چنین نیست. پوستری در دیوار کافی شاپ وجود دارد که یک مجرم تحت تعقیب را می نماید. مجرم یکی از افراد حاضر در کافی شاپ است. حالا ما از شما می خواهیم تا تصویر را مشاهده کرده و بگویید مجرم تحت تعقیب کیست!

قبل این که شروع کنید، پیشنهاد می کینم ابتدا خوب حواس تان را جمع کنید. بعد با خاطر جمع به تصویر نگاه کرده و مجرم تحت تعقیب را تشخیص دهید. پلیس جایزه بزرگی بر این مجرم گذاشته است.

.

.

.

.

.

.

.

.

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون معمای تشخیص مجرم را حل کنید.

خوب؛ آیا موفق شدید مجرم تحت تعقیب را تشخیص دهید؟ کارشناسان می گویند فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند این معما را حل کنند. حالا بیایید جواب را ببینیم.

جواب معما

جواب معمای تشخیص مجرم تحت تعقیب مردی است که کلاه گیس سفید پوشیده است، کسی که در سمت راست تصویر ایستاده است. دقت کنید او یک مرد است و می خواهد این گونه از دست قانون فرار کند. اما هوش فوق العاده شما مانع از این کار شد. به شما تبریک می گوییم!

جواب معمای تشخیص مجرم

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص مجرم لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو