تست بینایی گربه پنهان: آیا می توانید گربه را در طول 9 ثانیه پیدا کنید؟

تست بینایی گربه پنهان: آیا می توانید گربه را در طول 9 ثانیه پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

4

1401/12/15

03:22


تست بینایی گربه پنهان: جایی در این تصویر توهم نوری، گربه ای پنهان شده است. فقط افراد تیزبین می توانند گربه پنهان را در 9 ثانیه پیدا کنند…

تست بینایی گربه پنهان: جایی در این تصویر توهم نوری، گربه ای پنهان شده است. فقط افراد تیزبین می توانند گربه پنهان را در 9 ثانیه پیدا کنند. اکنون با انجام این چالش توهم نوری، قدرت بینایی و چشمان خود را آزمایش کنید.

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه تست بینایی گربه پنهان ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست. توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

تست بینایی گربه پنهان

گربه را پیدا کنید

تصویر صحنه ای از روستا را نشان می دهد که در آن یک پیرزن به همراه پسری دیده می شود. اما چیز دیگری نیز در تصویر وجود دارد. یک گربه به خوبی جایی در این تصویر پنهان شده است و شما باید در طول 9 ثانیه گربه را پیدا کنید. برای آسان تر شدن تست بینایی گربه پنهان پیشنهاد می کنیم لحظه ای چشمان تان را ببندید و حواس تان را جمع کنید. بعد تصویر را با دقت بررسی کنید. پیدا کردن گربه کاری آسان است، اما محدویت زمانی آن را سخت می کند!

.

.

آیا گربه را پیدا کردید؟

.

.

افرادی که چشمان تیزبین دارند می توانند گربه را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنند.

.

.

گربه به خوبی با محیط اطرافش ترکیب شده است بنابراین تشخیص آن در نگاه اول دشوار است.

.

.

9 ثانیه شما تمام شد.

 آیا موفق شدید تست بینایی گربه پنهان را حل کنید؟ این یک چالش بسیار دشوار بود و به کسانی که گربه را دیدند تبریک می گویم.

کسانی که هنوز به دنبال گربه هستند، می توانند پاسخ در بخش زیر ببینند.

جواب تست بینایی

گربه در میان بوته ها استتار پیدا کرده است. در تصویر زیر محل آن با دایره قرمز مشخص شده است:

تست بینایی گربه پنهان

 

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص مجرم لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو