آدرس تولید کنندگان مبل تهران

آدرس تولید کنندگان مبل تهران


منبع: ایران ناز

4

1401/12/15

03:26


آدرس تولید کنندگان مبل تهران

آدرس تولید کنندگان مبل تهران

 

اگر قصد خرید مبلمان با دوام و قیمت مناسب را دارید، به جای فروشگاه های بزرگ و لوکس به دنبال آدرس تولید کنندگان مبل باشید.

 

چرا که تفاوت قیمت سرویس مبل در فروشگاه و تولیدی بسیار متفاوت است. صاحبان فروشگاه مبل راحتی به دلیل پرداخت اجاره مغازه و هزینه های جانبی مستلزم فروش مبل با قیمت بالاتر هستند.

 

بنابراین مراجعه مستقیم به کارگاه های تولیدی و ارتباط مستقیم با تولید کننده موجب کاهش چشمگیر قیمت مبلمان می شود.

 

چرا که شما با حذف واسطه گر از چرخه خرید، امکان خرید مبلمان لوکس و قیمت مناسب را برای خود فراهم خواهید کرد.

 

آدرس تولید کنندگان مبل تهران

 

مزیت خرید از تولید کننده مبل راحتی

پیش از ارائه آدرس تولید کنندگان مبل به چند مورد از مزیت های خرید مستقیم اشاره خواهیم کرد.

 

خرید مستقیم و بی واسطه از تولید کننده مزیت های بسیاری دارد. اول اینکه تولید کننده مبل راحتی، قیمت واقعی محصولات را به مشتری ارائه داده و قیمت ها نسبت به بازار بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه هستند.

 

در واقع شما با کوتاه کردن دست واسطه گران و حذف پرداخت سود اضافی  امکان خرید ساده تر و ارزان تر را برای خود فراهم می کنید.

 

تنوع مدل مبلمان در بازار بسیار زیاد است. هر یک از مبلمان راحتی و سلطنتی از متریال های خاص با کیفیت های متفاوت تولید شده اند. ویژگی های مبلمان روی قیمتشان تاثیرگذارند.

 

اما علاوه بر ویژگی ها و کیفیت، محل توزیع مبلمان نیز روی قیمت محصولات تاثیرگذار است. به عنوان مثال مبلمان وارد شده از ترکیه نسبت به مبلمان ساخت ایران قیمت گران تری دارند.

 

چرا که از کشور ترکیه وارد ایران شده و هزینه حمل و توزیع نیز به قیمت محصول افزوده شده است. در کشورمان کارخانه ها و کارگاه های متعددی در ساخت مبلمان فعالیت دارند.

 

بنابراین شما برای تهیه مبلمان خود می توانید به صورت مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط باشید. چرا که با ارتباط مستقیم امکان خرید مبل قیمت مناسب برای شما فراهم می شود.

 

با خرید مستقیم از تولید کننده امکان تحویل مبل راحتی درب منزل وجود دارد.  پس از ثبت سفارش پرسنل ها سرویس چوب را با بسته بندی مناسب در بازه زمانی کوتاه به درب منزل ارسال می کنند

 

مزیت خرید از تولید کننده مبل راحتی

 

بهترین روش خرید مبل راحتی

چنانچه قصد خرید مبل دارید چند گزینه پیش روی شما خواهد بود. اول اینکه می توانید وارد مغازه های سطح شهر شوید و مبلمان مورد علاقه خود را با قیمت گران خریداری کنید.

 

چرا که فروشگاه های سطح شهر نمایندگی برندهای مختلف را داشته و سرویس چوب لوکس و گران قیمت عرضه می کنند.

 

دوم می توانید وارد بورس بازار مبل شوید و مبلمان مد نظر خود را با قیمت مناسب تر خریداری کنید.

 

منظور از بورس بازار مبل بازارهایی اعم از یافت آباد با چندین پاساژ و فروشگاه متنوع است. اما بهترین و به صرفه ترین روش خرید مبل خرید بی واسطه از تولید کننده اصلی است.

 

در واقع تولید کننده مبل علاوه بر عرضه محصولات به مغازه داران به طور مستقیم خرده فروشی نیز انجام می دهند.

 

برخی افراد علت ارزان قیمت بودن محصولات تولیدی را بی کیفیت بودن متریال ها می دانند اما این نظر کاملاً اشتباه است.

 

همیشه به خاطر داشته باشید که هرگز کیفیت مبلمان را با  ارزان یا گران قیمت بودن محصول نسنجید. روش دیگر مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و خرید آنلاین از سایت است.

 

افرادی که زمان کافی برای رفتن به بازار را ندارند می توانند با چند کلیک ساده وارد فروشگاه های مبل شوند و از بین محصولات سرویس چوب مد نظر خود را پیدا کنند.

 

در فروشگاه های آنلاین ویژگی های هر محصول کنار عکس آن درج شده است. به طوری که مشتری با اندازه گیری ساده بتواند به طور تقریبی مبلمان مناسب با ابعاد مناسب خریداری کند.

 

فروشگاه آنلاین مبل و میز در عین فروش آنلاین انواع مبلمان در مدل های مختلف را با کیفیت های متفاوت در اختیار مشتریان قرار می دهد. کافی است مدل مد نظر خود را در سایت جستجو کنید.

 

پس از انتخاب محصول هر یک از ویژگی های آن اعم از ابعاد، رنگ و … به سلیقه و نظر شما قابل تغییر است.

 

مبل و میز تولید کننده منصفی است که با بهره گیری از متریال های با کیفیت بهترین و جذاب ترین مبلمان را در رنگ بندی متعدد تولید و به بازار عرضه می کند.

 

بهترین روش خرید مبل راحتی

 

آدرس تولید کنندگان مبل

تعداد تولید کنندگان مبل تهران بسیار زیاد است اما شما می توانید برای خرید مستقیم مبل به چند آدرس مراجعه کنید لازم به ذکر است خرید از تولیدی نیاز به تجربه دارد. اگر مبل شناس نیستید پیشنهاد ما خرید مستقیم از مغازه ها است

 

• رباط کریم : در این محل چندین شهرک صنعتی مانند قلعه میر وجود دارد. در خیابان چوب بوری نیز می توانید خرید کنید

• چهاردانگه : بورس تولیدی است تقریبا از خ ششم به بعد کارخانه های تولیدی را رویت می کنید

 

در این مراکز پر تولیدی است و با کیفیت های متفاوتی مبل را به شما عزیزان تحویل می دهند.

 

اگر شما تخصصی در رابطه با خرید مبل ندارید می توانید به سایت مبل و میز مراجعه کنید و مبل راحتی خود را با بهترین قیمت و کیفیت بالا تحویل بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو