هتل های یک ستاره کاشان و قشم را بشناسید

هتل های یک ستاره کاشان و قشم را بشناسید


منبع: ایران ناز

4

1401/12/15

03:28


هتل های یک ستاره کاشان و قشم را بشناسید

هتل های یک ستاره کاشان و قشم را بشناسید

 

محل اقامت در سفر یکی از مهمترین و اصلی‌ترین بخش‌های سفر است که بخشی از بودجه سفر را به خود اختصاص می‌دهد.

 

سفر به شهرهای کاشان و قشم که دارای جاذبه‌های گردشگری و تاریخی زیادی است، اقامتی چند روزه را طلب می‌کند و ممکن است هتل‌های لوکس و پنج ستاره برای سفرهای چند روزه پرهزینه باشد.

 

هتل های یک ستاره کاشان و قشم را بشناسید

 

به همین منظور در ادامه با هتل های یک ستاره قشم و کاشان که اقتصادی‌تر هستند آشنا می‌شویم تا با رزرو هتل کاشان و قشم، سفری کم هزینه‌ و دلچسب داشته باشیم.

 

هتل های یک ستاره کاشان

 

هتل لیلی کاشان

هتل لیلی کاشان به خاطر موقعیت مکانی مناسبی که دارد به مرکز شهر، اماکن تاریخی و تفریحی و همچنین بافت تاریخی شهر دسترسی خوبی دارد.

 

این هتل نوساز در سال ۱۴۰۱ تاسیس شد و خدمات و امکانات ارائه شده در هتل بیشتر از یک هتل یک ستاره است.

 

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل شامل لابی، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، اینترنت، نمازخانه، کتابخانه، فکس، فتوکپی، پرینتر، صندوق امانات، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری و… می‌باشد.

 

هتل لیلی کاشان جزء هتل های یک ستاره کاشان است.

 

این هتل دوطبقه دارای 13 واحداقامتی است که امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، آب و صبحانه رایگان، درآور، بالکن، مبلمان، آباژور، رخت‌آویز، کمدلباس، روم‌سرویس، مینی‌بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی و… در تمامی واحدها قرار دارد.

 

هتل لیلی کاشان ، هتل های یک ستاره

 

هتل آپارتمان کوثر کاشان

هتل آپارتمان کوثر یکی دیگر از هتل های یک ستاره کاشان می‌باشد که دارای موقعیت مکانی مناسبی است و دسترسی راحتی به تیمچه امین‌الدوله، تپه سیلک، روستای ابیانه، مسجد و مدرسه آقا بزرگ، بازار و خانه‌های تاریخی کاشان دارد.

 

این هتل در سال ۱۳7۰ فعالیت خود را آغاز کرد و از هتل‌های باسابقه کاشان به‌شمار می‌رود.

 

هتل آپارتمان کوثر در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 3 طبقه و 13 واحداقامتی است که با بهترین امکانات پذیرای مهمانان هتل می‌باشد.

 

اتاق‌های هتل دارای امکاناتی ازجمله یخچال، چای ساز، امکان پخت و پز، تلویزیون، بالکن، میزتحریر، کمدلباس، رخت‌آویز، مبلمان، صندوق امانات، اینترنت، تلفن، سیستم اطفاء حریق و تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و… است.

 

هتل سنتی عمارت ماندگار کاشان

هتل سنتی عمارت ماندگار دارای موقعیت مکانی خوبی در شهر است و در خیابان علوی کاشان قرار گرفته که فاصله کمی با مهمترین اماکن شهر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی دارد.

 

با کمی پیاده‌روی می‌توان به خانه‌های تاریخی، بازار سنتی کاشان و مسجد آقا بزرگ، دسترسی پیدا کرد.

 

رستوران، مراکز خرید و کافه از اماکن دیگری است که به هتل نزدیک می‌باشد. آرامش و سکوت هتل برای مهمانان، اقامتی دلنشین و به‌دور از هیاهوی شهر فراهم می‌کند.

 

این هتل از هتل های یک ستاره کاشان است و جزء هتل‌های اقتصادی این شهر به‌شمار می‌رود.

 

هتل در سال ۱۴۰۱ تاسیس شد و با یک معماری منحصر به فرد ایرانی بنا شده است. این هتل کاملا متفاوت از خانه‌های مدرن امروزی می‌باشد.

 

هتل سنتی عمارت ماندگار دارای یک طبقه و ۱۷ واحداقامتی است که با امکانات و خدمات رفاهی مناسب و پرسنل کاردان و خوش برخورد، میزبان شایسته‌ای برای مهمانان هتل می‌باشد.

 

هتل دارای امکانات و خدماتی ویژه مانند پارکینگ، رستوران با ظرفیت 205 نفر، کافی‌شاپ، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت باهزینه، اتاق چمدان، اتاق سیگار، اینترنت، دستگاه واکس کفش، خدمات تور، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، لاندری، فتوکپی و… است.

 

هتل سنتی عمارت ماندگار کاشان

 

هتل سیاح

هتل سیاح کاشان یکی دیگر از هتل های یک ستاره کاشان است که در سال ۱۳۵5 تاسیس شد و با مساحت ۲۰۰۰ مترمربع جزء هتل‌های باسابقه در کاشان است.

 

هتل در سال ۱۳۹6 به‌جهت ارتقاء امکانات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سیاح دارای دو طبقه و ۴۵ واحداقامتی است.

 

هتل با شهرستان قمصر و نیاسر حدود ۳۶ کیلومتر فاصله دارد که در اواسط اردیبهشت تا خرداد می‌توان برای بازدید از مراسم گلاب‌گیری به این دو شهر رفت.

 

هتل با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مانند بازار کاشان، تیمچه امین‌الدوله، روستای ابیانه، مسجد و مدسه آقابزرگ، خانه‌های تاریخی کاشان، تپه سیلک، باغ و حمام فین دسترسی مناسبی دارد.

 

امکانات و خدمات هتل شامل پارکینگ، لابی، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، پذیرش 24ساعته، کافی‌نت، صرافی، فتوکپی، فکس، پرینتر، فضای سبز، پارک کودک، نمازخانه، کتابخانه، اتاق چمدان، اتاق سیگار، دستگاه واکس کفش، لاندری، تاکسی سرویس، خدمات ویژه معلولین، خدمات تهیه بلیط، خدمات تشریفات ویژه، خدمات باربری و… است.

 

هتل آپارتمان نایب کاشان

هتل آپارتمان نایب کاشان در سال ۱۳۸۹ در چهار طبقه و پنج واحد اقامتی شروع به فعالیت کرد و یکی از هتل های یک ستاره کاشان می‌باشد.

 

هتل فاصله کمی با تپه سیلک، باغ و حمام فین، خانه‌های تاریخی کاشان، روستای ابیانه، مسجد و مدرسه آقا بزرگ، تیمچه امین‌الدوله و بازار کاشان دارد.

 

هتل آپارتمان نایب کاشان ، هتل های یک ستاره

 

هتل آپارتمان هانی کاشان

هتل آپارتمان هانی در بین دو شهر قمصر و نیاسر قرار گرفته و برای دسترسی به این دو شهر، باید ۳۷ کیلومتر را پیمود.

 

این فاصله کوتاه شرایط خوبی را برای بازدید از مراسم گلاب‌گیری در این دو شهر، فراهم کرده است.

 

این هتل با اماکن تاریخی و گردشگری مانند بازار کاشان و خانه عباسیان حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که از مزیت‌های هتل هانی کاشان به‌شمار می‌رود.

 

این هتل در سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرد و دارای یک طبقه و 7 واحداقامتی است. بعضی از اتاق‌های هت،ل فاقد پنجره بوده و فقط نورگیر دارند.

 

هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی استانداردی است که توانسته رضایت مسافران خود را جلب کند. هتل آپارتمان هانی جزء هتل های یک ستاره کاشان به‌شمار می‌رود.

 

هتل های یک ستاره قشم

 

هتل مروارید قشم

هتل مروارید یکی از هتل های قشم است که فاصله‌ای، کمتر از یک کیلومتر تا ساحل دریا دارد. به همین خاطر، نظر مثبت مسافران را به خود جلب کرده است.

 

هتل مروارید در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای دو طبقه و ۹ واحداقامتی است که با امکانات و خدمات مورد قبول، میزبان گردشگران و مهمانان هتل می‌باشد.

 

هتل مروارید تا بازار قدیم قشم، غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها، بازار بزرگ بین‌المللی ستاره، مجتمع تجاری خلیج فارس، مجتمع تجاری سیتی سنتر و پارک زیتون فاصله کمی دارد.

 

امکانات هتل شامل لابی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت، فکس، پرینتر، صندوق امانات، تلفن و خدمات خانه‌داری است.

 

هتل مروارید قشم

 

هتل مریم قشم

هتل مریم یا دیپلمات قشم یکی دیگر از هتل های یک ستاره قشم می‌باشد که دارای موقعیت مکانی خوبی است و تا ساحل دریا ۲ کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل در سال ۱۳۵۲ شروع به فعالیت کرد و از هتل‌های باسابقه قشم به‌شمار می‌رود. در سال ۱۳۹۳ به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و جلب رضایت مهمانان، مورد بازسازی قرار گرفت.

 

این هتل در یک طبقه و ۲۵ واحداقامتی، پذیرای مهمانان هتل می‌باشد.

 

امکانات و خدمات کلی هتل شامل پارکینگ، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، فضای سبز، لابی، پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی‌شاپ، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، خدمات تور، خدمات خانه‌داری، کرایه اتومبیل بدون راننده، لاندری، نمازخانه و… است.

 

هتل آپارتمان خانه سبز

هتل آپارتمان خانه سبز در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و به‌عنوان یکی از هتل های یک ستاره قشم به منظور میزبانی بهتر از گردشگران، در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت.

 

هتل دارای 5 طبقه و ۱3 واحداقامتی است که در طبقات اول تا چهارم هتل قرار گرفته‌اند و دارای امکانات رفاهی مناسبی می‌باشند.

 

هتل فاصله کمی با غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها، دریا و مراکز خرید ازجمله بازار ستاره، مرکز خرید فردوسی، پردیس و بازار قدیم قشم دارد.

 

امکانات و خدمات هتل شامل لابی، آسانسور، پذیرش 24 ساعته، کرایه اتومبیل، فکس و فتوکپی، خدمات تور، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس و… است.

 

هتل آپارتمان دوستان قشم

هتل آپارتمان دوستان یکی از هتل های یک ستاره قشم است که در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد. هتل دارای سه طبقه و ۶ واحداقامتی است.

 

هتل دسترسی خوبی به ساحل دریا و مراکز خرید ستاره و پردیس و همچنین قلعه پرتغالی‌ها و نمایشگاه بین المللی دارد.

 

هتل آپارتمان مهر مرجان

هتل آپارتمان مهر مرجان از هتل های یک ستاره قشم می‌باشد، که در دسته هتل‌های اقتصادی این جزیره قرار گرفته است.

 

این هتل در شهر قشم و در طبقه فوقانی مجتمع تجاری مرجان واقع شده است.

 

هتل آپارتمان مهر مرجان ، هتل های یک ستاره

 

هتل آپارتمان وانیا قشم

هتل آپارتمان وانیا قشم دارای سه طبقه و 9 واحداقامتی می‌باشد که این واحدها در طبقات اول تا سوم هتل قرار گرفته‌اند.

 

خدمات و امکانات هتل مورد قبول بوده و یکی از بهترین هتل های یک ستاره قشم به‌شمار می‌رود.

 

امکان استفاده از آشپزخانه‌ای بزرگ به‌همراه ظروف پخت و پز و پذیرایی برای مهمانان هتل فراهم است.

 

هتل با مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ و مرکزخرید ستاره فاصله کمی دارد.

 

هتل توس قشم

هتل توس قشم یکی دیگر از هتل های یک ستاره قشم است، که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد.

 

هتل دارای سه طبقه و ۱۲ واحداقامتی با امکاناتی از جمله آب و صبحانه رایگان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار با هزینه، حمام و سرویس بهداشتی و… است.

 

کارکنان هتل در تلاش هستند تا میزبان شایسته‌ای برای مهمانان هتل باشند.

 

هتل در فاصله بسیار کمی از ساحل دریا قرار گرفته و به جاذبه‌های گردشگری مانند قلعه پرتغالی‌ها، غار نمکدان و مراکزخرید ستاره، فردوسی و بازار قدیم قشم دسترسی راحتی دارد.

 

امکانات هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، لابی و پذیرش 24 ساعته، لاندری، اینترنت، خدمات تهیه بلیط و… است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو