۵۰ طرح کاغذ دیواری ۲۰۲۳ با انواع طرح های شیک برای نقاط مختلف منزل

۵۰ طرح کاغذ دیواری ۲۰۲۳ با انواع طرح های شیک برای نقاط مختلف منزل


منبع: دکوراسیون

3

1401/12/15

03:33


50 طرح کاغذ دیواری 2023 با طراحی های فوق العاده

برای پوشاندن دیوارها، از وسایل و متریال های مختلفی استفاده می شود که از جمله ی آنها می توان به کاغذ دیواری اشاره داشت که موجب افزایش زیبایی فضا می گردد. هنگام تهیه کاغذ دیواری حتما به طرح و رنگ کاغذ دیواری توجه نمایید. از کاغذ دیواری های محبوب می توان به طرح هایی با خطوط عمودی اشاره کرد که موجب می شوند تا دیوارها بلندتر دیده گردند، ولی کاغذ دیواری هایی که دارای خطوط افقی می باشند، موجب می شوند تا دیوارها از لحاظ طول گسترده تر به نظر بیایند. کاغذی دیواری های طرح خطوط افقی، مناسب فضاهای کوچک و نیز اتاق های دارای سقف کوتاه می باشند. در این مطلب نمونه های شیکی از طرح کاغذ دیواری ۲۰۲۳ را تقدیم نگاه شما عزیزان می کنیم.

کاغذ دیواری های زیبا سال 2023

مستر چوبی

۵۰ طرح کاغذ دیواری ۲۰۲۳ با طراحی های شیک و جذاب

کاغذ دیواری روشی فوق العاده جهت به وجود آوردن تغییری چشمگیر و آسان در فضای داخلی می باشد که در گذشته کاغذ دیواری ها در کشورهایی همچون فرانسه و انگلستان از ابتدای قرن ۱۸ میلادی برای پوشش دادن دیوارها و دیزاین فضای داخلی از سوی طبقه های پولدار و متمول به کار گرفته می شد.  به مرور کاغذ دیواری در سایر کشورها نیز علاقه مندانی را یافت که تا مدت هایی مدید به یکی از عنصرهای اصلی و مهم جهت طرح و رنگ بخشیدن به دیوارهای خانه مبدل شد و اکنون هم که کاغذ دیواری ها دارای تنوع بالایی از طرح و رنگ می باشند. درباره گزینش دیوار مناسب جهت کاغذ دیواری پذیرایی اغلب تلاش نمایید دیوار کوچک را برگزینید. اغلب مبلمان ۳ نفره و ۲ نفره پهلوی بزرگترین ضلع دیوار جای می گیرد و آن بخش از پذیرایی بهترین بخش جهت استفاده از کاغذ دیواری محسوب می شود. در سایر فضاهای منزل همچون اتاق خواب نیز می توانید از بخشی از دیوار که دارای برش نیست،  مانند بخشی که تختخواب شما مقابل آن جای گرفته است، از کاغذ دیواری استفاده کنید.

طرح کاغذ دیواری منحصر به فرد

کاغذ دیواری 2023 با طراحی های زیبا

مبل و میز

طرح کاغذ دیواری جذاب

کاغذ دیواری های لاکچری سال 2023

50 طرح کاغذ دیواری 2023 منحصر به فرد

نمونه هایی متنوع از کاغذ دیواری 2023

انواع کاغذ دیواری های جدید و شیک

با تنوع یافتن سبک های طراحی داخلی و دکوراسیون، شاهد متنوع شدن کاغذ دیواری ها نیز هستیم. قطعا با گذشت زمان با افزایش گوناگونی و تنوع، مدل و طرح های کاغذ دیواری نیز جدیدتر و شیک تر می شود.

انواع طرح کاغذ دیواری 2023 و معیارهای انتخاب آن

نمونه هایی زیبا از کاغذ دیواری 2023

انواع طرح کاغذ دیواری 2023 ایده آل

کاغذ دیواری کاغذی (لاینر)

این ننوع از کاغذ دیواری با اسم آستر از فایبرگلاس و یا کاغذ تهیه می گردند. کاغذ دیواری های کاغذی بعنوان پایه سایر کاغذ دیواری ها یا جهت پوشاندن عیب های دیوار به کار گرفته می شود.

کاغذ دیواری های متفاوت سال 2023

کاغذ دیواری چاپی (پوستر ۳ بعدی)

کاغذ دیواری سه بعدی در طیف گسترده ای از رنگ و طرح به طور چاپ دستی و کامپیوتری تولید می گردد که چاپ کامیپوتری آن از نظر قیمت به صرفه تر می باشد، به همین علت به میزان زیاد در بازار وجود دارد. کاغذ دیواری چاپی به دلیل چاپ شدن با جوهر، قابلیت شستشو نداشته و جهت استفاده در فضاهایی همچون حمام و آشپزخانه مناسب است.

طرح کاغذ دیواری جدید و متفاوت

 کاغذ دیواری 2023 با طراحی های لوکس

انواع طرح کاغذ دیواری 2023 با طراحی های جذاب

کاغذ دیواری فویلی

کاغذ دیواری فویلی با بهره گیری از یک ورق خیلی نازک از فویل فلزی بر پایه کاغذ تهیه می گردد. بهره بردن از کاغذ دیواری فویلی نمایی براق و فلزی در فضای داخلی به وجود می آورد. برای زیر کاری کاغذ دیواری فویلی از لاینر بهره برده می شود تا در صورت وجود خرابی وو عیبی بر روی سطح دیوار ابتدا پوشش داده شده و سپس کاغذ فویلی قرار بگیرد. زیرا بازتاب این کاغذ دیواری خیلی زیاد بوده و فرورفتگی و یا برجستگی های دیوار را نمایش می دهد.

طرحهایی فوق العاده از کاغذ دیواری 2023

کاغذ دیواری پی وی سی (وینیل)

کاغذ دیواری پی وی سی از روکش وینیل یا ترکیب کاغذ چاپی تولید می گردد، کاغذ دیواری پی وی سی ضد خش و محکم بوده و قابل شست و شو است. محکم و ضخیم تر بودن این نوع کاغذ دیواری بسته به لایه پوشش وینیل به کار رفته دارد. کاغذ دیواری پی وی سی مناسب حمام و آشپزخانه است.

کاغذ دیواری بافت دار

کاغذ دیواری بافت دار از الیاف مخملی بر روی کاغذ با استفاده از الگویی سه بعدی چاپ می گردد. با استفاده از این کاغذ دیواری شیک بودن را به فضا تزریق کرده که یکی از کاغذ دیواری های گران قیمت و لوکس محسوب می شود. کاغذ دیواری بافت دار قابلیت شست و شو نداشته و جهت به کارگیری در پذیرایی مناسب می باشد.

 کاغذ دیواری 2023 با طراحی های

کاغذ دیواری مایلار

کاغذ دیواری مایلار نیز مانند کاغذ دیواری بافت دار دارای شکلی براق می باشد که به همین خاطر لازم است زیرکاری آن به خوبی صورت بگیرد. در این نوع کاغذ دیواری از لایه پلی استر استفاده می شود که قابلیت شست و شو را به آن می افزاید. یکی دیگر از نکاتی که باید در رابطه با این کاغذ دیواری رعایت نمود این است که با ظرافت و دقتی زیاد نصب انجام شود تا مانع چروک خوردگی گردد.

انواع طرح کاغذ دیواری 2023 و معیارهای انتخاب آن

کاغذ دیواری طرح چوب

کاغذ دیواری طرح چوب و یا بامبو از لایه خیلی نازک چوب بامبو بر روی کاغذ ساخته می گردد. این کاغذ دیواری خیلی با محیط زیست سازگاری داشته، اما دارای قابلیت شست و شو نیست. با توجه به اینکه رنگ رول های کاغذ دیواری بامبو به رنگ طبیعی چوب می باشد، ممکن است اختلاف رنگ در رول های کاغذ دیواری وجود داشته باشد. کاغذ دیواری چوبی یکی از انواع طرح کاغذ دیواری ۲۰۲۳ جدید و جذاب محسوب می شود.

طرح کاغذ دیواری متفاوت و زیبا

چه معیارهایی در انتخاب کاغذ دیواتری تاثیر دارد؟

اصول انتخاب کاغذ دیواری طرح، رنگ و بافت می باشد، چنانچه در انتخاب هر کدام از این موارد دچار اشتباه گردید، ممکن است از زیبایی منزل شما کاسته شود. بنابراین می توان معیارهای انتخاب کاغذ دیواری را سبک دکوراسیون و ابعاد منزل دانست. کاغذ دیواری ها دارای بافت و طرح های مختلفی همچون طرح های گرافیکی گوناگون (طرح سنگ، گلدار، هاوایی، پتینه و …) هستند که باید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون منزل و سبک کاغذ دیواری انجام شود. یعنی نمی توان در منزلی با طراحی کلاسیک از کاغذ دیواری مدرن بهره برد. جهت به وجود آوردن شکلی مجلل و رسمی می توانید از طرح هایی همچون داماس یا داماسک، کاغذ دیواری های فویلی، کاغذ دیواری های سلطنتی و کلاسیک بهره برد، ولی در صورتی که دیزاین منزلتان مدرن و دیگر سبک های این چنینی است؛ کاغذ دیواری های دارای طرح سنگ، طرح پتینه، کاغذ دیواری های ساده، کاغذ دیواری پارچه ای، کاغذ دیواری بافت دار بهره ببرید.

طرح کاغذ دیواری جدید و متنوع

کاغذ دیواری های جدید سال 2023

کاغذ دیواری های منحصر به فرد سال 2023

طرح کاغذ دیواری 2023 جدید و زیبا

طرحهای زیبای کاغذ دیواری 2023

و اما ابعاد منزل و چگونگی تاثیر آن در انتخاب کاغذ دیواری به این صورت است که چنانچه فضای منزل شما کوچک بوده و در پی داشتن یک فضای آرام می باشید، می توانید از کاغذ دیواری های دارای رنگ های خنثی و طرح های محو بهره ببرید تا نور به بهترین شکل در فضا بازتاب داشته و ظاهری دلچسب را به وجود بیاورد. چنانچه فضای خانه شما بزرگ می باشد، استفاده از رنگهای تیره و شارپ، طرح های برجسته و شلوغ پیشنهاد می شود. در واقع در این حالت آزادی عمل بیشتری دارید.

طرحهایی فوق العاده از کاغذ دیواری 2023

طرح کاغذ دیواری خاص و زیبا

50 طرح کاغذ دیواری 2023 جدید و جذاب

طرحهای خاص کاغذ دیواری 2023

طرح کاغذ دیواری جدید و متنوع

50 طرح کاغذ دیواری 2023 زیبا

نمونه هایی جذاب از کاغذ دیواری 2023

50 طرح کاغذ دیواری 2023 و موارد موثر در انتخاب آن

کاغذ دیواری های زیبا سال 2023

50 طرح کاغذ دیواری 2023 شیک

انواع طرح کاغذ دیواری 2023 برای منازل با سبک های گوناگون

 کاغذ دیواری 2023 با طراحی های ناب

نمونه هایی لوکس از کاغذ دیواری 2023

50 طرح کاغذ دیواری 2023 برای خانه های شیک

انواع طرح کاغذ دیواری 2023 جدید و لوکس

طرحهای متفاوتی کاغذ دیواری 2023

 کاغذ دیواری 2023 با طراحی های دوست داشتنی

 کاغذ دیواری 2023 با طراحی های زیبا و جدید

50 طرح کاغذ دیواری 2023 ایده آل

 کاغذ دیواری 2023 با طراحی های جذاب

انواع طرح کاغذ دیواری 2023 زیبا و خاص

انواع طرح کاغذ دیواری 2023 شیک

انواع طرح کاغذ دیواری 2023 برای سبک های مختلف

 کاغذ دیواری 2023 با طراحی های جدید

طرح کاغذ دیواری جدید و زیبا

طرح کاغذ دیواری جدید و متنوع

در این مطلب شما را با نمونه هایی زیبا و شیک از کاغذ دیواری ۲۰۲۳ آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. با توجه به اینکه کاغذ دیواری یکی از مهم ترین اجزای هر منزلی محسوب می شود، بنابراین امکان دارد مطالبی همچون اصول انتخاب کاغذ دیواری و شستشوی کاغذ دیواری دغدغه فکری شما باشد، پس می توانید با کلیک کردن بر روی لینک های مشخص شده، به آگاهی خود در این زمینه بیفزایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو