دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۳ با ۴۴ طراحی خاص و لاکچری

دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۳ با ۴۴ طراحی خاص و لاکچری


منبع: دکوراسیون

5

1401/12/15

03:33


دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدید و لاکچری

دیزاین آشپزخانه ۲۰۲۳ مانند سال های پیش با یکسری تغییرات در متریال وسایل، رنگ و چگونگی چیدمان روبرو بوده و شرکت های طراحی دیزاین داخلی پیشنهادهایی متفاوت را مطرح کرده اند. با مدنظر قرار دادن این موضوع که آشپزخانه قلب خانه می باشد، بیشتر افراد دوست دارند آن را یک فضای زیبا با ترندهای جدید طراحی نمایند. پس با توجه به این موضوع که در سال ۲۰۲۳ قرار داریم، می توانید از ایده های ترند دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۳ بهره ببرید.

دکوراسیون آشپزخانه 2023 زیبا و جذاب

مستر چوبی

دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۳

اگر قصد طراحی و دیزاین آشپزخانه منزل خود را دارید؛ پس لازم است دقت و حساسیت بیشتری به کار ببرید. ممکن است به دلیل اینکه در سال ۲۰۲۳ همه چیز دچار تغییر و تننوع می شوند؛ که دیزاین آشپزخانه نیز از آن مستثنی نیست, دچار سردرگمی شوید. اما ما در این مهمان شما شده ایم تا شما را با ترندهای دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۳ و ایده هایی کاربردی و زیبا در این زمینه آشننا سازیم.

ایده هایی جدید و به روز از دکوراسیون آشپزخانه 2023

دیزاین آشپزخانه 2023 زیبا و منحصر به فرد

مبل و میز

ایده هایی زیبا و شیک از دکوراسیون آشپزخانه 2023

دکوراسیون آشپزخانه جدید

عنصرهای طبیعی

چند سالی است که تمامی چیزها درباره افزودن طبیعت به منزل و استفاده از عنصرهای ارگانیک و طبیعی بوده که در سال ۲۰۲۳ نیز این ایده یک ترند محسوب می شود. عنصرهای ارگانیک و طبیعی به صورت مواد طبیعی و سازگار با طبیعت، رویه سنگی ارگانیک، قطعه های فلزی، کابینت انباری و چوبی از انتخاب های مهم در این سال می باشند.

دیزاین آشپزخانه 2023 لوکس و جدید

ایده هایی خاص از دکوراسیون آشپزخانه 2023

تکنولوژی

تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است که این پیشرفت موجب شده تا در آشپزخانه های خود شاهد تغییر و جدید شدن باشیم. به این صورت که از تکنولوژی هوشمنند در آشپزخانه بهره گرفته می شود، به این صورت که از وسایلی که به Wi-Fi متصل می باشند استفاده می شود که قابلیت کنترل با تلفن همراه را دارند، لوازمی که همچون سیرهای هوشمند بی لمس و … که با استفاده از صدا فعال می گردند. این گونه آشپزخانه های هوشمند علاوه بر راحت و کارکرد آسان در انرژی و وقت شما نیز صرفه جویی می کنند.

دیزاین آشپزخانه 2023 شیک و لوکس

جزیره هایی بزرگ برای غذاخوری

اغلب افراد تمایل زیادی به استفاده از جزیره های بزرگ تر در آشپزخانه جهت قرار گرفتن غذاخوری و سرگرمی به طور مستقیم در آشپزخانه در عوض اتاق ناهارخوری رسمی دارند. آشپزخانه های سنتی در حال تبدیل گردیدن به سایر قسمت های منزل می باشند. در سال آتی پیش بینی می گردد که جزیره های آشپزخانه های بزرگ تر و جزیره ههای دوتایی ترکیب شده تا محیطی بزرگتر را جهت سرگرمی و دورهمی در اشپزخانه ایجاد گردد.

44 آشپزخانه 2023 با طراحی جدید

استفاده از رنگ های گرم

البته رنگ سفید یکی از رنگ های محبوب و پرکاربرد در تمامی سالها و سال ۲۰۲۳ می باشد، اما پیش بینی می شود که در این سال آشپزخانه ها مقداری رنگارنگ تر گردیده و رنگ های گرم به دکوراسیون راه پیدا کنند. به صورت ویژه افراد بیشتر از رنگ های گرم و پررنگ نسبت به رنگ های تکرنگ و مینیمال، سبک اسکاندیناوی و یا آشپزخانه هایی با سبک منازل کشاورزی سفید و خاستری بهره می برند. در ۲۰۲۳ رنگ های طبیعی و ارگانیک بسیاری در تمامی بخش های آشپزخانه بزرگ دیده می شود. کابینت های طبیعی و گرم با رنگ های تیره و روشن جایگزین رنگ های کامل سفید می گردد.

44 آشپزخانه 2023 با طراحی منحصر به فرد

آشپزخانه سیاه مات

با گوناگونی جنس ها و پوشش ها در تیره ترین رنگ، قادر هستید یک محیط داخلی چند لایه فقط با بهره گیری از رنگ سیاه به وجود آورید. با این تواصیف سیاه همچنان در مقابل رنگ های متضاد بیشتر دیده می گردد. مثلا هنگامی که رنگی زغالی با رنگهای چوبی ترکیب شود، تصویری خنثی شاد به وجود می آورد که خیلی خاص و جذاب خواهد بود. در دیزاین آشپزخانه ۲۰۲۳ به خوبی می توان شاهد ردپای آشپزخانه ای مات و سیاه بود.

دیزاین آشپزخانه 2023 جذاب و شیک

دکوراسیون آشپزخانه 2023 زیبا و جذاب

آشپزخانه سبز زیتونی

رنگ ملایم زیتونی یک جایگزین فوق العاده و علی برای علاقه مندان به فضای داخلی می باشد که یک رنگ سبز با خنثی بیشتر را می پسندند. سبز زیتونی بعنوان یکی از رنگهای خاکی دیزاین آشپزخانه ۲۰۲۳ به طیف گرم تر متمایل می باشد، که به شکلی عالی با سیاه و یا سفید ست گردیده و ترکیب می گردد. همان طور که بیان شد، ترکیبی سرد با خاکستری یا ترکیبی رنگارنگ با سفال قادر به ایجاد یک فضای جادوی و خاطره انگیز می گردد.

طراحی و چیدمان آشپزخانه 2023

رنگهای گرم وانیلی

رنگ شیری یا رنگهای وانیلی تند طراحی را متحرک و جاندار می نماید. رنگ های نامبرده به قطع یقین گرما و طراوت و درخشش می بخشد. بعلاوه رنگ خنثی جهت بیشترین بهره مندی از ترندهای دیوار میان کابینت آشپزخانه ۲۰۲۳ فوق العاده می باشد.

دیزاین آشپزخانه 2023 زیبا و خاص

نورپردازی

تمامی برندهای آشپزخانه ۲۰۲۳ به طرف فضاهای روشن تر در حرکت هستند. پس طراحی و شکل نهایی قطعا مملو از نورخورشید می باشد. با وجود این افزایش میزان نور برای یک مدت روندی پرکاربرد و مورد توجه در آشپزخانه است. با استفاده از رنگ های روشن، پنجره های بزرگ، مواد انعکاس دهنده در سالهای آتی می توان بر درخشش فضا افزود.

ایده های جدید و لوکسی از دکوراسیون آشپزخانه 2023

دیزاین آشپزخانه 2023 زیبا و منحصر به فرد

گوناگونی در متریال

آشپزخانه های ۲ رنگ بیشتر از سایر آشپزخانه محبوب هستند، ولی بیشتر کنتراست آنها می باشد که موجب جذاب شدنشان شده است. آشپزخانه های ۲۰۲۳ معمولا یک ترکیب از سرامیک، سنگ و چوب به همراه متریال های جدید می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه 2023 زیبا و شیک

آشپزخانه های کمجا

در ۲۰۲۳ آشپزخانه ها از فضای داخلی فشرده بیشترین بهره را می برند، شهرهای بزرگ و شلوغ پیوسته محتاج طراحی هایی که فضای کمتری را اشغال کند, نیاز دارند. به این معنی که ۱ اتاق قادر خواهد بود بیشتر از ۱ اتاق کارکرد داشته باشد.

طراحی و چیدمان آشپزخانه 2023

بهره بردن از کانتر

با توجه به اینکه بهره بردن از متریال های طبیعی و ارگانیک و سازگاری با طبیعت در ۲۰۲۳ خیلی مورد توجه و حس شدنی است، از بخش هایی که لازم است به طرف طبیعی شدن بیشتر حرکت کند؛ آشپزخانه است. بهره گرفتن از مواد طبیعی و حذف مواد سمی، در کنار زیبا کردن فضا، به سلامتی روان و جسم کمک می نماید. بهره مندی از سنگ های طبیعی، سنگ مرمر، فلزها و چوب جایگزین خوبی برای مواد مصنوعی در بخش کانتر آشپزخانه محسوب می شود.

طراحی و چیدمان آشپزخانه 2023

ایده هایی زیبا و جدید از دکوراسیون آشپزخانه 2023

دیزاین آشپزخانه 2023 لوکس و لاکچری

طراحی و چیدمان آشپزخانه 2023

ایده هایی شیک از دکوراسیون آشپزخانه 2023

دکوراسیون آشپزخانه 2023 زیبا

دکوراسیون آشپزخانه لوکس و جدید

دکوراسیون آشپزخانه جدید و فوق العاده

دکوراسیون آشپزخانه جدید و لاکچری

دیزاین آشپزخانه 2023 زیبا و دوست داشتنی

دیزاین آشپزخانه 2023 زیبا و جدید

دیزاین آشپزخانه 2023 شیک و دلباز

طراحی و چیدمان آشپزخانه 2023

ایده هایی دوست داشتنی از دکوراسیون آشپزخانه 2023

دکوراسیون آشپزخانه جدید و جذاب

44 آشپزخانه 2023 با طراحی شیک و خاص

دکوراسیون آشپزخانه 2023 شیک و خاص

ایده هایی جذاب از دکوراسیون آشپزخانه 2023

دکوراسیون آشپزخانه جدید و لوکس

دیزاین آشپزخانه 2023 زیبا و شیک

دیزاین آشپزخانه 2023 زیبا

دکوراسیون آشپزخانه 2023 جذاب و به روز

دیزاین آشپزخانه 2023 شیک

44 آشپزخانه 2023 با طراحی شیک

طراحی و چیدمان آشپزخانه 2023

در این مطلب شما علاقه مندان را با ایده های جذاب و شیکی از دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۳ آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. همچنین رد صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با طراحی دکوراسیون داخلی ۲۰۲۳ و مدل کابینت ۲۰۲۳ بر روی لینک های کلیک کنید.

نظرات


تصویری


ویدئو