بالاخره دوست پسر جدید هانده ارچل دیده شد! + [ویدیو هانده و هاکان]

بالاخره دوست پسر جدید هانده ارچل دیده شد! + [ویدیو هانده و هاکان]


منبع: فیگار

5

1401/12/15

10:50


دوست پسر جدید هانده ارچل توسط آکیف یامان گزارشگر ترک دیده شد. این زوج که در فرودگاه دیده شده بودند، ویدیویی از آن‌ها زمانی که دست در دست هم بودند…

بالاخره دوست پسر جدید هانده ارچل دیده شد! + [ویدیو هانده و هاکان]

دوست پسر جدید هانده ارچل توسط آکیف یامان گزارشگر ترک دیده شد. این زوج که در فرودگاه دیده شده بودند، ویدیویی از آن‌ها زمانی که دست در دست هم بودند منتشر شد.

دوست پسر جدید هانده ارچل

هاکان سابانجی و هانده ارچل روز‌های گذشته در کنار یکدیگر دیده شدند، که باعث شد شایعه رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی (فرزند خانواده ثروتمند ترک) منتشر شود.

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش هنگام خروج از ترکیه در فرودگاه با هم دیده شدند. آکیف یامان گزارشگر معروف ترکیه نیز روز گذشته ویدیوی مصاحبه خودش با آن‌ها را منتشر کرد و این خبر را تایید کرد.

هانده ار این مصاحبه چنین می‌گوید:

تشکر می‌کنم، نمیخوام زیاد راجع به این مسئله صحبت کنم.

هانده ارچل و هاکان سابانجی در فرودگاه دیده شدند! (فرزند دومین خانواده ثروتمند ترک)

رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی

رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی

خانواده سابانجی خانواده اهل ترکیه فعال در تجارت و کارآفرینی می‌باشند، که در حال حاضر پس از خانواده کوچ، به‌عنوان دومین خانواده ثروتمند ترک، شناخته می‌شوند. خانواده سابانجی توسط حاجی عمر سابانجی بنیان‌گذاری شد و امروزه نسل دوم و سوم از این خانواده، که فرزندان ساکیپ سابانجی می‌باشند، کنترل شرکت‌ها و دارایی‌های خانواده سابانجی را برعهده دارند.

پشت صحنه تو درم را بزن : کرم بورسین ادای هانده رو در میاره!

دوست پسر جدید هانده ارچل

ویدیوی رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی :


این خانواده از طریق شرکت سابانجی هولدینگ، مالکیت ۷۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه را، در اختیار دارد، که برای نمونه می‌توان به شرکت‌هایی چون: هواپیمایی پگاسوس، آکبانک، تمسا، آویوا اس‌ای و انرژیسا، اشاره کرد. دانشگاه سابانجی نیز متعلق به این خانواده می‌باشد.

تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل (بازیگر دلبر ترک)

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش

مجله فوربز در سال ۲۰۰۴ دارایی خانواده سابانجی را معادل ۳٫۴ میلیارد دلار برآورد کرد و این خانواده را در رتبه ۱۴۷ از ثروتمندترین افراد جهان رتبه‌بندی نمود. هاکان متولد 14 فوریه 1991 (سی و یک ساله) در استانبول است. آرزو و عمر سابانجی پدر و مادر او هستند.

زمان اکران اولین فیلم سینمایی هانده ارچل مشخص شد

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

هاکان سابانجی و هانده ارچل

هاکان سابانجی و هانده ارچل

او علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو