مردان از چه زنانی خوششان می آید؟ 18 ویژگی زنان مورد علاقه مردان

مردان از چه زنانی خوششان می آید؟ 18 ویژگی زنان مورد علاقه مردان


منبع: آویژه

7

1401/12/15

11:06


مردان از چه زنانی خوششان می آید؟ 18 ویژگی زنان مورد علاقه مردان

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

چه زنانی برای مردان جذاب هستند؟ زنان مورد پسند مردان چه ویژگی هایی دارند؟ هر مردی به دنبال یک زن کامل است. اما این کامل بودن می تواند از دید هر فردی متفاوت باشد. زنان مورد علاقه مردان نیز می توانند متفاوت باشند. مثلا ممکن است برادر شما از دختری خوشش بیاید و احساس کند کامل ترین است. در صورتیکه ممکن است از نظر شما و یا سایر افراد او جذاب و کامل نباشد. سوالی که برای زنان به وجود می آید این است که رفتارهای مورد علاقه مردان کدام اند؟ چگونه بتوانم برای همسرم و یا دوست پسرم دلبری کنم و او جذب من شود؟ و …

مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه به دلیل سوالات مکرر شما عزیزان در مورد رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان، به بررسی و تحقیق در مورد زنان و ویژگی هایی که مردان در زنان دوست دارند، پرداخته اند. آنها نتایج مطالعات و تحقیقات خود را در مقاله زیر به نگارش در آورده اند. اگر شما نیز به دنبال یافتن خصوصیات زنان که مردان شیفته آن هستند، هستید. به شما توصیه می کنم مقاله زیر را مطالعه کنید. همچنین می توانید با مشاوران مرکز مشاوره آویژه تماس گرفته و در مورد زنانی که مردان عاشقشان می شوند، مشاوره بگیرید.

رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان

مردان چه زنانی را می پسندند؟

برای اینکه مردی را جذب خود کنید در ابتدا در نظر داشته باشید که شما باید خود واقعیتان باشید. تظاهر کردن و نشان دادن خودتان آنگونه که نیستید می تواند دیر یا زود مشخص شود. همچنین مردان از زنانی که اعتماد به نفس پایینی دارند و خودشان را قبول ندارند، خوششان نمی آید. پس بهتر است سعی کنید آنگونه که هستید، رفتار کنید. در کنار آن بهتر است از ویژگی ها و خصوصیاتی که یک زن را جذاب، دلبر و دوست داشتنی می کند را نیز بدانید. شما می توانید این ویژگی ها را برای خود تقویت کنید و آن را بخشی از خصوصیات خود قرار دهید. مهم ترین ویژگی هایی که مردان در زنان دوست دارند، عبارتند از:

خانواده دوست باشد

مردان زنانی را که برای آنها و خانواده ارزش می گذارند و به آنها اهمیت می دهند، دوست دارند. هر مردی دوست دارد همسرش نسبت به او، تربیت فرزندان و مدیریت خانواده احساس مسئولیت داشته باشد. مردان زنانی را که هم برای خانواده و هم برای شوهر خود ارزش قائل هستند، تحسین می کنند. کیفیت ایجاد یک ارتباط قوی و سالم با دوستان و خانواده بسیار مورد قدردانی همه است.

پرانرژی باشد

مردان دوست دارند یک دختر شیطون، پر انرژی همسر آنها شود. زنانی که درونگرا هستند یا ترجیح می دهند زمان بیشتری را تنهایی بگذرانند تا معاشرت با اقوام و یا دوستان، کمتر مورد توجه مردان قرار می گیرند. البته این شیطنت ها و پر انرژی بودن را مردان در همه جمع ها نمی پسندد. بلکه این موضوع را برای جمع های خانوادگی و دوستانه دوست دارند.

ظاهر مناسب و زیبا داشته باشد

جذابیت و زیبایی چیزی است که مردان را به سمت زنان می کشاند. همه عاشق زن جذاب، خوش لباس و مرتب می شوند. رسیدگی به ظاهر، مراقبت از پوست و … همگی می تواند طراوت را به صورت شما بازگرداند. این زیبایی و منظم بودن می تواند مردان را به سمت شما جذب کند.

عشق و محبت بی منت

زنان مورد پسند مردان افرادی متفکر، مهربان و با محبت هستند. زنی که برای مردش هر کاری انجام می دهد بدون اینکه دلیل خاصی داشته باشد و یا با منت و ریا همراه باشد، یعنی او را دوست دارد. زنی که همیشه به شما لبخند می زند و شادی می بخشد، بدون اینکه خواسته ای از شما داشته باشد، یک زن جذاب خواهد بود. ویژگی هایی که مردان در زنان دوست دارند این است که عشق و محبت را از دلش ساطع کنند، بدون آنکه منتی بعد از آن وجود داشته باشد. عشق و مهربانی با منت اصلا زیبا نیست. برخی از زنان هنگامی که درخواستی از شوهرشان دارند و یا می خواهند کاری از پیش ببرند، شروع به محبت و مهربانی کردن می کنند. این عشق و محبت که در پشت آن نیتی خفته است، یک عشق و محبت دروغین خواهد بود. به یاد داشته باشید که در چنین شرایطی مردان به راحتی متوجه این رفتار متفاوت و ساختگی شما خواهند شد.

از نظر فکری چالش برانگیز باشد

زنانی که مردان عاشقشان می شوند زنانی هستند که از نظر فکری چالش برانگیز هستند. نمی توان انکار کرد که مردان در ابتدا جذب ظاهر زنان می شوند. اما در نهایت این شخصیت زن است که مرد را به خود نگه می دارد. شناخت شخصیت زن و یا مرد در ابتدای رابطه اصلا ممکن نیست. زنانی که از نظر فکری چالش برانگیز هستند و روزهای خود را تکراری نمی گذرانند. بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند.

داشتن اهداف مناسب در زندگی

یک زن کامل علاوه بر حمایت از مرد برای رسیدن به رویاها و اهداف خود، خودش هم برای رسیدن به اهداف تلاش می کند. زن کامل چشم انداز روشنی برای آینده خود دارد و با قاطعیت به دنبال آن می رود. لزوما نباید شاغل باشد و یا حرفه ای را دنبال کند. بلکه همینکه برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند، قابل ستایش است. مردان جذب زنانی می ‌شوند که افکارشان را به چالش می ‌کشند، احساساتشان را به شیوه‌ ای مثبت تحریک می‌ کنند و آنها را به سمت یک زندگی موفق می برند.

خصوصیات زنان که مردان شیفته آن هستند

به
خانواده شوهر احترام می گذارد

یکی از رفتارهای زنانه مورد پسند مردان این است که همسرشان به خانواده او نیز احترام بگذارد و برای والدین شوهرش ارزش زیادی قائل شود. مردان دوست دارند همانگونه که به خانواده خودتان توجه دارید، به خانواده او نیز توجه کنید. آنها می خواهند همسرشان با خانواده اش رابطه عالی داشته باشد. احترام گذاشتن به خانواده شوهر یکی از مهم ترین رفتارهای مورد علاقه مردان است.

از او قدردانی و تشکر می کند

زنان مورد علاقه مردان، زنانی هستند که خوبی ها و محبت های شوهر خود را فراموش نمی کنند و به آنها احترام می گذارند. قدردانی و تشکر کردن از شوهر می تواند شما را در دل او جذاب و عالی نشان دهد. زنانی که مردان عاشقشان می شوند، زنانی هستند که در جمع دوستان و یا خانواده شوهر خود را مورد تمسخر قرار نمی دهند و سعی می کنند دائم از آنها تعریف و تمجید کنند.

همدل و فهمیده است

یکی از خصوصیات زنان که مردان را شیفته می کند این است که همدل و فهمیده باشد. مردان دوست دارند که همسرشان بداند چه هنگامی او خسته است، نیاز به کمک دارد، عصبانی است و … البته فهمیدن این موارد از روی سکوت و بداخلاقی های آقایون أصلا قابل تشخیص نیست. مرد باید تا حدودی به همسرش بگوید که چه مشکلی دارد و چرا شاداب نیست. در مقابل، زن نیز باید احساسات همسرش را درک کرده و نسبت به او و مشکلاتش همدلی نشان دهد. زنانی مورد علاقه مردان هستند که درک کنند و مشکلات شوهر خود را مشکل خود بدانند. اگر شوهرتان ناراحت و یا عصبانی است، می توانید مانند یک زن کامل و عاقل، با آماده کردن یک چایی و یا میز شام ناراحتی های او را کمتر کنید. حمایت کردن، دلسوز بودن، تشویق کرد و … نقش مهمی در ایجاد یک رابطه سالم و موفق دارد. هیچ مردی دوست ندارد با زنی باشد که همیشه در حال غر زدن و درک نکردن شوهر است. مردان زنانی را می خواهند که در تلاش ها یا در مواقع ضروری از آنها حمایت کنند.

ارزش های مشابه با مرد را دارد

نظام ارزشی ما اغلب از نحوه تربیت ما و آنچه که والدینمان به ما یاد داده اند، سرچشمه می گیرد. موضوعاتی که آنها را مهم می دانیم و آن هایی که مهم نیستند، اعتقادات ما، نحوه رفتار ما با دیگران و یا برخورد با مشکلات و سختی ها و …همه جز باورهای ما هستند. اگر زنی جذاب باشد اما ارزش های مشابه با شما را نداشته باشد، زندگی کردن با او اصلا عالی نخواهد بود. مهم نیست که یک شخص تا چه اندازه جذاب است، اگر ارزش های او با ارزش های شما همسو نباشد، همیشه در زندگی مشترک با مشکل روبه رو خواهید شد. پس مردان دوست دارند که همسرشان با آنها هم عقیده و هم ارزش باشد. تا بتوانند زندگی موفقی داشته باشند.

اجتماعی باشد

مردها از اجتماعی بودن لذت می برند. آنها دوست دارند که همسرشان همیشه با انرژی و با لبخند در کنار آنها حضور داشته باشد. شرکت در مهمانی های خانوادگی و یا دوستانه، رفتن به مسافرت و … همگی از جمله کارهایی است که یک مرد دوست دارد با همسرش انجام دهد. البته مردان دوست ندارند که همسرشان با دوست آنها زیادی صمیمانه رفتار کنند و حد و مرزها را رعایت نکنند. اجتماعی بودن به معنای صمیمیت بیش از اندازه با دیگران و یا رعایت نکردن حد و مرزهای یک رابطه نیست. اجتماعی بودن یعنی اینکه شما بتوانید به راحتی در یک جمع با دیگران ارتباط مناسب و سالمی برقرار کنید و از بودن در محیط های اجتماعی لذت ببرید. ادب، احترام به خانواده، دوستان، همکاران و هر شخص دیگری می تواند شما را یک زن جذاب نشان دهد.

 زنی که بامزه است و حس شوخ طبعی دارد

مردها معمولا سخت کار می کنند و خیلی از مشکلات و سختی ها را تحمل می کنند. آنها به زنی احتیاج دارند که بداند وقتی همه چیز خوب نیست، چگونه لبخند بر لب شوهر خود بیاورد. داشتن حس شوخ طبعی و شوخی های مناسب زوجین با یکدیگر به آنها کمک می کند تا روحیه خود را تسکین دهند و برای مدتی مشکلات را فراموش کنند. افرادی که با هم می خندند، هرگز پیر نمی شوند. مردان زنانی را دوست دارند که به موقع و در مکان مناسب، شوخ طبعی قابل ملاحظه ای داشته باشند و بتوانند آنها را سرگرم کنند.

ویژگی هایی که مردان در زنان دوست دارند

زنی که قابل اعتماد باشد

یکی از مهم ترین بخش های یک رابطه مناسب و عالی، اعتماد است. زنان مورد پسند مردان، زنانی هستند که به شدت قابل اعتماد باشند. هنگامی که کسی در حال ساختن یک زندگی مشترک است، شاید اولین نکته ای که برایش مهم باشد این است که همسرش یک فرد قابل اعتماد باشد. او از همسرش توقع دارد که مسائل و مشکلات خصوصی زندگی مشترکشان را در پیش خود حفظ کند و دائم در حال خبر رساندن به دیگران نباشد. زنان قابل اعتماد می توانند به راحتی هر مردی را به خود جذب کنند. پس اگر می خواهید مورد پسند و ستایش شوهر خود باشید، سعی کنید رازدار و قابل اعتماد باشید.

همسری که مهربان و دوست داشتنی است

محبت در یک رابطه بسیار مهم است. در آغوش گرفتن، گرفتن دست یکدیگر و صرفاً نزدیک بودن فیزیکی به شریک زندگی تان می تواند شوهرتان را شیفته شما کند. برقراری چنین ارتباطاتی، یک احساس گرم و دوست داشتنی را با خود به همراه خواهد داشت. هیچ مردی شیفته زنی نمی شود که أصلا به آغوش گرفتن، نوازش کردن و … شور و ذوقی نشان نمی دهد و ارتباط مناسب برقرار نمی کند.

زنی که از شوهرش حمایت می کند

حمایت از یکدیگر به زوجین کمک می کند تا راحت تر به آرزوها و اهداف خود در زندگی برسند. مردان از زنانی که یک حامی عاطفی عالی برای شوهر خود هستند، خوششان می آید. زنی که از شوهرش حمایت می کند، او را تشویق می کند و به همسر خود کمک می کند تا خودش را باور داشته باشد بسیار جذاب و خواستنی است. در واقع مردان شیفته زنانی می شوند که با انرژی مثبت خود حمایت های عاطفی باعث می شوند آنها پیشرفت کنند و برای ایستادگی در برابر مشکلات توانا باشند.

بهترین دوست است

مردان عاشق این هستند که با همسر خود رابطه ای فراتر از زن و شوهری داشته باشند. آنها انتظار دارند که با همسر خود مانند یک رفیق و دوست باشند. داشتن کسی که در تمام لحظات علاوه بر اینکه همسر شما است، رفیق و دوست پایه شما نیز هست، می تواند زندگی را هیجان انگیزتر و جذاب تر کند. دوستی نقش مهمی در کمک به زوج ها برای کنار هم بودن می کند.

زنانی که اعتماد به نفس بالایی دارند

یکی از ویژگی هایی که مردان در زنان دوست دارند، اعتماد به نفس بالای زن است. افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و همه جوره خودشان را قبول دارند، بسیار جذاب به نظر می رسند. سعی کنید به گونه ای رفتار کنید که نشان دهد شما نیاز ندارید کسی کاری برایتان انجام دهد. زیرا توانایی رسیدن به هر چیزی را دارید.

داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس شما را از دیگران بی نیاز می سازد. وابستگی و چسبنده بودن به دیگران می تواند طرف مقابلتان را خسته و درمانده سازد. شما برای این در کنار شوهرتان هستید چون او را دوست دارید و می خواهید در کنار یکدیگر زندگی عالی داشته باشید. نه اینکه نیاز داشته باشید کسی خواسته ها و نیازهایتان را برطرف سازد. هر فردی زمانی جذاب تر می شود که اعتماد به نفس مناسبی داشته باشد. هنگامی که شما از چیزی که هستید راضی باشید، اطرافیانتان نیز همین احساس رضایت را نسبت به شما دارند.

رابطه جنسی مناسبی داشته باشند

نیازهای جنسی یکی از اساسی ترین نیازهای مردان به شمار می رود که باید به آن توجه ویژه داشت. زنان مورد علاقه مردان زنی است که در رابطه با نیازهای زناشویی به خوبی عمل کند و به خواسته های شوهرش اهمیت بدهد. رابطه زناشویی نیز گوشه ای از عشق و محبت زوجین به یکدیگر را نشان می دهد. پس باید با این مسئله نیز توجه داشته باشید.

زنانی که مردان عاشقان می شوند

سخنی از مشاوران آویژه

رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان بسیار زیاد و متفاوت خواهد بود. شاید مردی از اینکه همسرش با دیگران به راحتی ارتباط برقرار می کند، خوشش نیاید. اما مرد دیگری زنی را بپسندد که ارتباط اجتماعی بالایی دارد. خصوصیات زنان که مردان شیفته آن هستند نشان می دهد که به طور کلی مردان برای زندگی مشترک خود زنی را می خواهند که مهربان، حامی، با محبت، خانواده دوست، شوهر دوست، بااعتماد به نفس و … باشد. مردان دوست ندارند همسرشان برای زندگی آینده اهداف مشخصی نداشته باشد و یا امید به زندگی او کم باشد. اگر نمی دانید چگونه مردان را به خود جذب کنید. یا به دنبال راهکارهایی برای جذاب به نظر رسیدن هستید، می توانید از مشاوره خانواده در این زمینه کمک بگیرید. مشاور می تواند شما را با خصوصیات زنان که مردان شیفته آن هستند، آشنا کند.

سوالات متداول

مردان جذب چه زنانی می شوند؟

زنان مورد علاقه مردان زنانی هستند که بتوانند آرام و مهربان بمانند. زیبایی و خوشگل بودن چیزی فراتر از آرایش و مدل مو و رنگ موهای جدید است. مردان هنگامی زنان را جذاب تر می بینند که مرتب و تمیز باشند. مردان زنانی را که بوی خوبی دارند، موهایی تمیز و پوستی مرطوب دارند، جذاب ‌تر از چهره ‌ای کاملاً پوشیده از آرایش می ‌دانند.

چه چیزی مردان را عاشق می کند؟

داشتن جذابیت فیزیکی، سازگاری جنسی و رابطه زناشویی مناسب، همدلی، محبت و مهربانی و ارتباط عاطفی سالم و مناسب کلیدی برای عاشق کردن یک مرد به یک زن است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو