آموزش میکاپ عروس 2023

منبع: پارس ناز

3

1401/12/15

11:24


آموزش میکاپ عروس 2023

بدون شک روز عروسی هر فردی، مهم ترین روز زندگی اوست. و طبیعتا هر دختری علاقه دارد در آن روز زیباترین باشد و بدرخشد. اگر شما جز افرادی هستید که به حرفه گریم و میکاپ عروس و شنیون عروس علاقه دارید؛ تبریک می گوییم! این می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

 

به این دلیل که این شغل، هم بازار کار خوبی دارد و هم بسیار هیجان انگیز است.گریم و میکاپ عروس، یکی از حساس ترین خدمات آرایشی می باشد که نیاز مند تخصص و تجربه ی زیاد می باشد.

 

در راستای کمک به شما بانوان زحمتکش و علاقمند به آرایشِ عروس، آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی، دوره های آموزش میکاپ عروس و آموزش شنیون عروس را به طور کاملا تخصصی و با کمک بهترین و مجرب ترین میکاپ آرتیست ها برای شما مهیا کرده است.

 

تمامی تلاش ما این بوده که این آموزش ها مرحله به مرحله باشد و تمامی نکات، به همراه جدید ترین متد های روز دنیا در آن ذکر شود. تا شما بتوانید به عنوان یک متخصص در این دنیای شیرین، کسب در آمد کنید.

 

چرا آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی؟

 

آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی ، سال هاست که به طور تخصصی، در زمینه میکاپ عروس، و شنیون عروس، فعالیت می کند. همچنین، آموزش میکاپ عروس و آموزش شنیون عروس، از دیگر خدمات آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی می باشد. که زیر نظر بهترین و مجرب ترین میکاپ کار ها، انجام می شود.

 

این آموزش ها مرحله به مرحله بوده و از صفر تا صد میکاپ عروس را به همراه نکات و فوت و فن و به روز ترین متد ها، به شما می آموزد. در این آموزش ها شما علاوه بر آشنایی با تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای میکاپ و شنیون عروس، انواع مدل صورت ها و پوست ها و آرایش مناسب برای هر کدام را نیز می آموزید.

 

هم چنین فرقی ندارد که آیا شما قبلا تجربه ی آرایشگری داشته اید و یا خیر.این آموزش می تواند برای هر فردی مناسب باشد. علاوه بر همه ی این ها شما در این آموزش، چگونگی ورود به بازار کار و کسب درآمد را نیز خواهید آموخت. شما می توانید با اتمام این دوره، مدرک بین المللی مربوط به آنرا نیز دریافت کنید.

 

تمام هدف ما، تربیت هنرجو های متخصص و با اعتماد به نفس، در زمینه زیبایی می باشد. و بدانید که بانوان زحمتکش ایرانی لیاقت بهترین ها را دارند. ما مفتخریم که سال ها در کنار هنرجو های عزیر از سراسر کشور بوده ایم که هم اکنون، جزئی از بهترین همکاران ما هستند. اعتماد شما، تمامی سرمایه ماست.

 

سر فصل های دوره میکاپ عروس

 

شناخت صورت و انواع پوست

شما در آموزش میکاپ عروس ، ابتدا انواع قالب صورت و انواع پوست را می شناسید و سپس یاد میگیرید که چه نوع آرایشی، مناسبِ چه فرم صورت می باشد.

 

آشنایی با ابزار ها و لوازم مورد نیاز

قطعا برای شروع آموزش میکاپ عروس، به لوازم و ابزاری نیاز است که در آموزش میکاپ عروس، همه ی این لوازم را برای شما، معرفی کرده ایم.

 

آشنایی با انواع رنگ ها

شناخت انواع رنگ ها و هارمونی آنها در آرایش چهره، یکی از ضروری ترین آموزش ها برای هر آرایشگری محسوب میشود که در این دوره برای شما آماده کرده ایم.

 

آموزش گریم عروس

گریم عروس، یکی از مهم ترین مراحل میکاپ عروس می باشد که نقش بسیار مهمی را در زیبایی چهره ایفا می کند. در دوره آموزشی میکاپ عروس، کار با فون ها را به خوبی فرا خواهید گرفت.

 

آموزش انواع سایه ها

سایه ها یکی از اصلی ترین مراحل میکاپ عروس هستند که تاثیر زیادی در زیباتر شدن چهره ایفا می کنند‌. در این دوره آموزشی، انواع سایه ها را همراه با جدید ترین متد های روز دنیا، با آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی، خواهید آموخت.

 

آموزش مژه گذاری

امروزه مژه گذاری تقریبا برای تمامی عروس خانم ها انجام می شود. چرا که یکی از بهترین ترفند ها برای زیبایی چهره می باشد. شما در آموزش میکاپ عروس، مژه گذاری عروس را به طور کامل خواهید آموخت. با آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی همراه باشید.

 

آموزش هاشور و صابون ابرو

در این دوره آموزشی، ابتدا ابزار های مورد نیاز هاشور و صابون ابرو را به شما معرفی می کنیم و سپس آموزش کامل هاشور و صابون را برای شما بازگو می کنیم.

 

آموزش آمبره کردن لب

در آموزش گریم عروس، شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با آمبره کردن لب و روشن کردن آن، زیبایی فرد را دو چندان کنید.

آموزش میکاپ عروس 2023

آموزش شنیون عروس

 

شب عروسی، رویایی ترین شب زندگی هر دختری است. که دوست دارد، بهترین میکاپ و شیک ترین شنیون را داشته باشد. اگر به شنیون عروس علاقه دارید، فرصت را برای ورود به این دنیای پردرآمد و شیرین، از دست ندهید. آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی در کنار شماست.

 

ما با کمک مجرب ترین و بهترین شنیون کار ها، و جدیدترین و متنوع ترین متد های آرایشی، آموزش شنیون عروس را برای شما، آماده کرده ایم.شما با شرکت در دوره آموزشی شنیون عروس ، تمامی مفاهیم پایه و پیشرفته را قدم به قدم و مرحله به مرحله می آموزید و سپس به عنوان یک فرد متخصص، برای ورود به بازار کار، آماده می شوید.

 

در این آموزش، شما ابتدا با تمامی ابزار آلات و لوازم مورد نیاز، جهت شنیون، آشنا شده و سپس، انواع شنیون های اروپایی و ایرانی و … را می شناسید و بعد از آموزش نیز می توانید مدرک بین المللی مربوط به این آموزش را دریابت نمایید. تیم آموزشی شیما وفایی، از ابتدای آموزش، در کنار شماست. چرا که اعتماد شما سرمایه ماست.

 

هزینه آموزش میکاپ عروس

 

دنیای امروز، دنیای تخصص هاست. و هیچ تخصصی، بدون صرف هزینه و زمان، به دست نمی آید.  شما با داشتن تخصص علاوه بر کسب اعتماد به نفس، احساس مفید بودن می کنید و می توانید کسب در آمد کنید.

 

شما می توانید با شرکت در آموزش میکاپ عروس و آموزش شنیون عروس، با آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی، با صرف هزینه ای ناچیز، به یک متخصص و آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید و علاوه بر کسب درآمد، اعتماد به نفس زیادی به دست آورده و بدرخشید. تمامی تلاش تیم آموزش شیما وفایی، کمک به بانوان عزیز کشور، در راستای استقلال و کسب عزت نفس می باشد. لبخند رضایت شما، باعث افتخار ماست.

 

منبع : آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو