بیوگرافی بهار داورزنی بازیگر نقش فرزانه سریال وضعیت زرد

بیوگرافی بهار داورزنی بازیگر نقش فرزانه سریال وضعیت زرد


منبع: آراس

3

1401/12/15

12:14


بیوگرافی بهار داورزنی

بهار داورزنی

بهار داورزنی متولد 10 خرداد ماه سال 1370 در تهران است. وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته سینما از دانشگاه سروش است. او بازیگر نقش فرزانه سریال وضعیت زرد است. بهار داورزنی علاوه بر بازیگری مدرس بازیگری‌کودک و نوجوان از سال 1389 و و کارگردانی تئاتر نیز فعال است.

بهار داورزنی

همسر بهار داورزنی

بهار داورزنی با فرشاد کلباسی ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دختری به نام ماهورا می باشند.

بهار داورزنی

از آثار شاخصی که او کار کرده است می توان  به بازی او در نمایش «خنده مدوسا» و در زمینه کارگردانی و نیز طراحی تئاتر کودک به نمایش قصه بی غصه به قلم مرتضی شریف اشاره داشت. در بخش بازیگری بازی او در نقش سودابه در سریال خط تماس و همچنین دومین فصل آن یعنی روزهای ابدی با کارگردانی جواد شمقدری و پردیس، فیلم های «ارزش آفرینی در هزاره سوم»، «دو کیلومتر به کردان» نیز از دیگر فعالیت های شاخص وی محسوب می شود.

بهار داورزنی

کارنامه ی کاری بهار داورزنی

فیلم سینمایی رویای سینما
فیلم سینمایی فصل باران های موسمی
فیلم سینمایی ارزش آفرینی در هزاره سوم
فیلم سینمایی شربت و شهد
فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی

سریال وضعیت زرد

سریال محکومین ۲
پردیس
پرچم
سرگذشت
روزهای ابدی(نفوذ سابق)
وانتافه
خط تماس
دو کیلومتر به کردان

بهار داورزنی

بازیگر نقش فرزانه سریال وضعیت زرد

بهار داورزنی در سریال وضعیت زرد در کنار بازیگرانی همچون زین‌العابدین تقی‌پور، حسام خلیل‌نژاد،آرش ماهان‌کیا، محمد مهدی رضایی، مهران رجبی و … به ایفای نقش پرداخته است.

خط قصه و شخصیت‌های داستانِ سریال 6 کاراکتر محوری و هرکدام داستان و رگه‌هایی داشتند. یکی از شخصیت‌های اصلی طراح سانتریفیوژ است که از سازمان انرژی اتمی اخراج شده؛ اخراج این دانشمند هسته‌ای پیرنگی داشت که تا انتهای کار، پیش رفت. البته موضوعات اجتماعی، اقتصادی و مجازی هم حولِ این محور این سریال بود.

بهار داورزنی

بهار داورزنی

نظرات


تصویری


ویدئو