حساب وکالتی بانک آینده

حساب وکالتی بانک آینده


4

1401/12/24

16:27


آیا اطلاعاتی در مورد نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک آینده دارید؟ آیا قصد خرید از بورس کالا را دارید ولی هنوز نسبت به وکالتی کردن حساب بانکی خود اقدام نکرده اید؟ بهتر است بدانید برای انجام معامله در بورس کالا مانند خرید خودرو، محصولات کشاورزی، پتروشیمی و سایر کالاهایی که در این بازار به فروش …

حساب وکالتی بانک آینده

آیا اطلاعاتی در مورد نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک آینده دارید؟ آیا قصد خرید از بورس کالا را دارید ولی هنوز نسبت به وکالتی کردن حساب بانکی خود اقدام نکرده اید؟ بهتر است بدانید برای انجام معامله در بورس کالا مانند خرید خودرو، محصولات کشاورزی، پتروشیمی و سایر کالاهایی که در این بازار به فروش می رسند باید یک حساب وکالتی داشته باشید. طی چند سال اخیر با توجه به رونق گرفتن بازار سرمایه بسیاری از مردم کد بورسی خود را دریافت کرده و سهام هایی را خرید و فروش می کنند.

در کنار انجام معاملات مربوط به سهام های مختلف، خرید محصول از بورس کالا نیز این روزها بر سر زبان ها افتاده است. بنابراین اگر شما هم قصد خرید از این بازار را دارید ابتدا باید شرایط لازم را فراهم کنید. با توجه به میزان بالای تقاضا برای خرید از بورس کالا، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف حساب وکالتی بانک آینده بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با حساب وکالتی بانک آینده

آشنایی با حساب وکالتی بانک آینده

برخلاف تصور برخی افراد ورود به بازار سرمایه و انجام معاملات بورسی با درج کد ملی در سامانه معاملات آنلاین کارگزاری های مختلف انجام نمی شود، بلکه هر یک از متقاضیان باید کد بورسی دریافت کنند. برای انجام این کار هم باید در سامانه سجام ثبت نام کرده تا بعد از طی کردن مراحل احراز هویت و ثبت نام در یکی از کارگزاری های کشور، کد بورسی برای شما صادر شود. نکته مهمی که درمورد انجام معامله در بورس کالا وجود دارد، لزوم وکالتی کردن حساب بانکی است.

در حال حاضر با توجه به فروش خودروهای داخلی و همچنین وارداتی در بورس کالا، میزان تقاضا برای ورود به معاملات این بازار نیز افزایش یافته است. بنابراین متقاضیان باید مراحل دریافت اجازه ورود به معاملات بورس کالا را نیز طی کنند. متقاضیان خرید خودرو از بورس کالا یا هر محصول دیگری ابتدا باید مراحل دریافت کد بورسی را طی کنند. سپس با افتتاح حساب وکالتی بانک آینده و درج شماره حساب خود در سامانه ایبیگو یا همان سامانه دریافت کد بورس کالا، مراحل ثبت نام و دریافت کد بورس کالا را نیز طی کنند. بنابراین وکالتی کردن حساب بانکی یکی از مراحل ضروری ثبت نام در سامانه ایبیگو محسوب می شود.

سوال مهمی که در این مورد مطرح می شود مفهوم حساب وکالتی است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم حساب وکالتی حسابی است که دارنده آن به کارگزار، بورس کالا یا بانک وکالت می دهد تا مبلغ خرید محصول از بورس کالا را در حساب او مسدود کنند. سپس اگر معامله ای انجام شد مبلغ برداشت شده و در غیر این صورت آزاد شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ثبت و رسیدگی شکایات بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای ورود به حساب وکالتی بانک آینده

با توجه به اینکه بانک آینده امکانات گسترده ای را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، بسیاری از مردم نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام کرده اند. در حال حاضر امکان افتتاح حساب وکالتی بانک آینده نیز به صورت غیر حضوری فراهم شده است. چنانچه قبلا مراحل افتتاح حساب را انجام داده اید، حال برای ورود به حساب خود باید نشانی اینترنتی advocacy.ba24.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی ورود به سایت برای شما فراهم شود. سپس اطلاعات خواسته شده را در قسمت های مربوطه درج کرده تا به حساب خود وارد شوید.

ورود به حساب وکالتی بانک آینده

برای اطلاع از نحوه پیگیری سهام عدالت بر روی لینک کلیک کنید.

افتتاح حساب وکالتی بانک آینده به صورت آنلاین

امروزه اکثر امورات بانکی مورد نیاز مردم به صورت غیر حضوری انجام می شوند. افتتاح حساب های وکالتی به ویژه نزد بانک آینده نیز به صورت آنلاین انجام شده و نیازی به مراجعات حضوری ندارد. توجه داشته باشید برای افتتاح حساب های وکالتی در بانک آینده باید یک حساب غیر وکالتی داشته باشید و جزء مشتریان این بانک محسوب شوید. حال چنانچه قصد وکالتی کردن حساب خود را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی advocacy.ba24.ir به صفحه اصلی سامانه وارد شده و مطابق با تصویر زیر شماره حساب خود را به همراه عبارت امنیتی در قسمت های مربوطه درج کرده و بعد از مطالعه قوانین و تایید تیک پذیرش آن ها بر روی گزینه “وکالتی نمودن حساب” کلیک نمایید.

برای اطلاع از نحوه ورود به کارگزاری بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

افتتاح حساب وکالتی بانک آینده

با توجه به اهمیت و لزوم وکالتی کردن حساب بانک آینده برای خرید محصول از بورس کالا و چند مرحله ای بودن آن می توانید با کارشناسان سامانه رسمی به شماره 9099075308 تماس حاصل فرمایید.

فرم حساب وکالتی بانک آینده

همانطور که گفتیم زمانی می توانید از بورس کالا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید که مراحل ضروری دریافت کد بورس کالا را طی کنید. برای تحقق این هدف هم باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و پس از انجام احراز هویت و ثبت نام در یکی از کارگزاری های کشور، کد بورسی خود را دریافت کنید. پس از آن باید به سراغ وکالتی کردن حساب بانکی خود رفته و مراحل مربوطه را انجام دهید.

در نهایت با ورود به سامانه ایبیگو یا همان سامانه کد بورس کالا مراحل دریافت این کد را نیز به انجام برسانید. توجه داشته باشید یکی از مراحل ثبت نام در سامانه ایبیگو دریافت فرم وکالتی کردن حساب بانکی است. بنابراین باید شماره حساب وکالتی خود را در این مرحله وارد کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از امکانات سامانه فیروزه بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم مراحل افتتاح حساب بانک آینده را انجام دهیم؟

برای انجام این کار باید مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای افتتاح حساب های وکالتی بانک آینده باید نوع دیگری از حساب های بانک آینده را داشته باشیم؟

بله، برای ایجاد حساب وکالتی باید مشتری بانک آینده باشید.

آیا برای افتتاح حساب وکالتی می توان از شماره کارت بانک آینده استفاده کنیم؟

خیر، باید شماره حساب بانک آینده خود را در اختیار داشته باشید.

آیا برای دریافت کد بورس کالا باید حساب وکالتی داشته باشیم؟

بله، داشتن حساب وکالتی برای دریافت کد بورس کالا ضروری است.

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو