سامانه جهاد کالا jahadkala.com

سامانه جهاد کالا jahadkala.com


4

1401/12/24

16:28


آیا می دانید هدف از راه اندازی سامانه جهاد کالا و امکانات ارائه شده توسط آن چیست؟ با توجه به اینکه اغلب مردم نمی توانند کالاهایی مانند لوازم خانگی وارداتی را خریداری کنند و از طرفی تولید کنندگان داخلی نیز به حمایت نیاز دارند، این سامانه راه اندازی شده تا ارتباطی مستقیم میان خریداران و …

سامانه جهاد کالا jahadkala.com

آیا می دانید هدف از راه اندازی سامانه جهاد کالا و امکانات ارائه شده توسط آن چیست؟ با توجه به اینکه اغلب مردم نمی توانند کالاهایی مانند لوازم خانگی وارداتی را خریداری کنند و از طرفی تولید کنندگان داخلی نیز به حمایت نیاز دارند، این سامانه راه اندازی شده تا ارتباطی مستقیم میان خریداران و فروشندگان برقرار شود. در این سامانه کالاهایی در بخش های مختلفی همچون وسایل آشپزخانه، لوازم برقی و حتی کالاهای دیجیتال به فروش می رسند.

فروش کالا در سامانه مذکور بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت انجام می شود. با توجه به اهمیت افزایش قدرت خرید مردم از طریق معرفی محصولات داخلی با قیمت مناسب، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه جهاد کالا بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با سامانه جهاد کالا

چند سالی است که صحبت از خرید کالاهای ایرانی و کیفیت خوب آن ها در میان مردم رواج یافته است. از طرفی در حال حاضر اغلب مردم توان مالی برای خرید کالاهایی همچون لوازم خانگی برقی وارداتی ندارند. بنابراین بهترین گزینه برای این موضوع؛ خرید کالاهای ایرانی است. کالاهایی همچون لوازم برقی، آشپزخانه و حتی پوشاک. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی تولید کننده کوچک و بزرگ کالاهای مورد نیاز را تولید می کنند ولی اغلب مردم اطلاع چندانی از نحوه خرید آن ها ندارند.

به همین علت سامانه جهاد کالا راه اندازی شده تا تولید کنندگان یا فروشندگان کالاهای ایرانی خرده فروشی را آغاز کرده و کالاهای خود را به صورت مستقیم به دست خریدار برسانند. از این طریق از اتلاف وقت خریدار برای مقایسه قیمت کالاها به صورت حضوری جلوگیری شده و همچنین این اطمینان برای مشتریان حاصل می شود که بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام مستاجران در سامانه املاک و اسکان بر روی لینک کلیک کنید.

البته این سامانه امکانات دیگری نیز دارد و آن هم ثبت نام زوجین برای دریافت تسهیلات خرید کالای ایرانی است. به این ترتیب بخشی از مشکلات مالی زوجین برطرف شده و امکان خرید لوازم خانگی و جهیزیه برای آن ها فراهم می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام در سامانه جهاد کالا jahadkala.com

با توجه به تنوع محصولات و تعداد بالای فروشگاه هایی که لوازم خانگی عرضه می کنند، انتخاب و مقایسه قیمت ها تا حدودی سخت شده است. سامانه جهاد کالا این مشکل را برطرف کرده است؛ با عرضه لوازم خانگی ایرانی و فراهم کردن امکان مشاهده قیمت ها انتخاب را برای خریداران و همچنین فروش محصولات ایرانی راحت تر کرده است.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام وام سرباز ماهر بر روی لینک کلیک کنید.

برای دریافت خدمات و خرید محصول از این سامانه ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. به همین منظور نشانی اینترنتی jahadkala.com را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سامانه برای شما نمایش داده شود. سپس از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه جهاد کالا

در مرحله جدید باید نشانی ایمیل و همچنین گذرواژه دلخواه خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و بعد از انتخاب گزینه مربوط به مشتری یا فروشنده، گزینه “عضویت” را انتخاب کنید.

عضویت در سامانه جهاد کالا

با توجه به چند مرحله ای بودن ثبت نام در سایت جهاد کالا، برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی به شماره 9099075308 تماس حاصل فرمایید.

ورود به سامانه جهاد کالا jahadkala.com

برای دریافت خدمات و خرید محصول از این سامانه باید به پنل کاربری خود وارد شوید. چنانچه مطابق با مراحل و توضیحات گفته شده در قسمت قبلی همین مقاله ثبت نام خود را انجام داده اید، حال برای ورود به حساب کاربری خود باید از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “وارد شوید” کلیک نمایید.

ورود به سامانه جهاد کالا

در مرحله جدید بعد از درج نام کاربری یا نشانی ایمیل و گذرواژه خود در قسمت های مربوطه باید گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سامانه جهاد کالا

برای اطلاع از نحوه پیگیری وام ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور سامانه جهاد کالا jahadkala.com

با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور و راه اندازی سامانه های مختلف، امکان فراموشی رمز عبور برخی از سامانه ها برای هر کسی وجود دارد. در سایت جهاد کالا امکانی فراهم شده تا کاربران رمز عبور پنل کاربری خود را بازیابی کنند. چنانچه شما هم رمز عبور این سامانه را فراموش کرده اید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه از کادر بالایی تصویر بر روی گزینه “وارد شوید” کلیک نمایید.

فراموشی رمز عبور سامانه جهاد کالا

در مرحله جدید باید مطابق با تصویر زیر گزینه “گذرواژه خود را فراموش کرده اید” را انتخاب کنید.

بازیابی رمز عبور سامانه جهاد کالا

سپس از شما خواسته می شود نام کاربری یا ایمیل خود را در قسمت مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “بازگردانی گذرواژه” کلیک نمایید.

فراموشی گذرواژه سامانه جهاد کالا

با انجام مراحل قبلی لینک بازیابی گذرواژه برای شما ارسال می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام وام جعاله بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در طرح ملی جهیزیه جهاد کالا

همانطور که گفتیم در سامانه جهاد کالا امکانی فراهم شده تا زوجین نسبت به دریافت وام و سپس خرید کالا از این سامانه اقدام کنند. توجه داشته باشید ثبت نام یکی از زوجین در طرح جهاد کالا کافی بوده و نیازی به ثبت نام هر دو نفر نیست. از طرفی تسهیلات اعطا شده به صورت نقدی به زوجین پرداخت نمی شوند. در حال حاضر امکان دریافت تسهیلات تا مبلغ 200 میلیون تومان در این سامانه برای زوجین فراهم شده است.

البته ثبت نام و دریافت این وام دارای شرایط خاصی بوده و توانایی بازپرداخت اقساط یکی از آن ها محسوب می شود. برای ثبت نام در طرح ملی جهیزیه جهاد کالا باید به صفحه اصلی سامانه وارد شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ثبت نام طرح ملی جهیزیه” کلیک نمایید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ستکا بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در طرح جهیزیه جهاد کالا

با ورود به مرحله جدید باید شرایط درج شده را مطالعه کرده، تیک مربوط به پذیرش قوانین را به تایید برسانید و گزینه “بعدی” را انتخاب کنید.

قوانین دریافت وام جهیزیه جهاد کالا

سپس باید مشخصات فردی خود را در صفحه جدید وارد کرده و بر روی گزینه “بعدی” کلیک نمایید.

نام نویسی در طرح جهیزیه جهاد کالا

با انجام مراحل قبلی حال نوبت به تعیین مبلغ وام می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

چگونه می توانیم به سامانه جهاد کالا وارد شویم؟

برای ورود به این سامانه باید از نشانی اینترنتی jahadkala.com استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان ایجاد حساب کاربری در سایت جهاد کالا وجود دارد؟

بله، در حال حاضر این امکان فراهم است.

آیا زوجین برای دریافت تسهیلات طرح جهیزیه جهاد کالا باید هر دو نفر در سامانه این طرح ثبت نام کنند؟

خیر، ثبت نام یک نفر از زوجین کفایت می کند.

چگونه می توانیم در طرح تسهیلات جهیزیه جهاد کالا ثبت نام کنیم؟

مراحل ثبت نام در همین مقاله توضیح داده شده اند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو