دانلود فیلم و سریال های روز دنیا به صورت رایگان در سایت ناب مووی

منبع: پارس ناز

4

1401/12/24

16:36


دانلود فیلم و سریال های روز دنیا به صورت رایگان در سایت ناب مووی

در دنیای امروزه دانلود فیلم در صدر برنامه مردم قرار دارند به همین علت کیفیت فیلم ها بسیار مهم است از این رو بسیاری از کشور های دنیا در رقابت با یکدیگرهستند و سعی میکنند از طریق سایت های مختلفی از جمله سایت ناب مووی فیلم های خود را دراختیار دوستداران این عرصه قرار دهند.

 

فیلم ها ژانر های بسیار متفاوتی دارند از جمله اکشن، رزمی، کمدی،ماجراجویی و … که در تمام این ژانرها فیلم های موفقی ساخته و به جهانیان ارائه شده است. که دوستداران این عرصه میتوانند با دانلود فیلم اکشن ، رزمی ، کمدی و انواع دیگری از ژانر ها لحظات خوبی را سپری کنند.

 

فیلم مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول

مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول (به انگلیسی: Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One)، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر اکشن و جاسوسی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است که در سال 2023 اکران خواهد شد.

 

روزشمار مرگ دنباله‌ای بر فیلم مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت (2018) است و در مجموع هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن به‌شمار می‌رود. بعد از فیلم ملت سرکش و فال‌اوت، این سومین فیلم از مجموعه است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده که او را تبدیل به نخستین کسی می‌کند که بیش‌تر از یک فیلم این مجموعه را کارگردانی کرده‌است.

 

تام کروز در نقش ایتن هانت نقش خودش را دوباره تکرار می‌کند و ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی نیز دیگر بازیگران فیلم هستند.بعد از موفقیت قسمت ششم در گیشه و در نظر منتقدان، پرونده ساخت قسمت هفتم از ژانویه 2019 باز شد.

 

مأموریت: غیرممکن 7 قرار بود در تاریخ 19 نوامبر 2021 توسط پارامونت پیکچرز اکران شود. فیلم‌برداری فیلم به علت شیوع ویروس کرونا در جهان و عواقب آن با تأخیر مواجه شده‌است. در حال حاضر قرار است این فیلم در 14 ژوئیهٔ  2023اکران شود.

 

دنبالهٔ این فیلم، مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت دوم همچنین قرار است در 28 ژوئن 2024 منتشر شود. هزینه ساخت اطن فیلم مبلغی حدود 290 میلیون دلار بوده است. با توجه به داستان پرهیجان این فیلم که در ادامه به بحشی از ان اشاره میکنیم دانلود فیلم 2023 ماموریت غیر ممکن به شما عزیزان پیشنهاد میشود.

 

در فیلم ماموریت غیر ممکن 7 : هفتمین قسمت از مجموعه ماموریت غیرممکن، شاهد تعقیب و گریز با اسب در بیابان، مبارزه در قطار، تعقیب و گریز در خیابان‌های ایتالیا با یک ماشین زرد رنگ کوچک تا پرش از کوهستان با یک موتورسیکلت  هستیم. در خلاصه این فیلم امده است که  این فیلم ادامه ماجراجویی های مامور ای ام اف به نام اتان هانت را به تصویر می‌کشد…

دانلود فیلم و سریال های روز دنیا به صورت رایگان در سایت ناب مووی

فیلم فلش

فلش (به انگلیسی: The Flash) فیلمی رو به اکران در ژانر اکشن، فانتزی و ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس است. این فیلم توسط برادران وارنر پیکچرز، دی‌سی فیلمز، دوبل دریم و دیسکو فکتوری تولید و قرار است توسط برادران وارنر پیکچرز توزیع شود.

 

فیلم «فلش» چهاردهمین فیلم دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود. این فیلم اکشن جدید توسط اندی موسکیتی، بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون، کارگردانی شده‌است و در آن ازرا میلر، در نقش بری آلن / فلش، در کنار ران لیوینگستون، مایکل کیتون، کرسی کلمونس، مایکل شنون، آنتیه تراوه، ساشا کال و بن افلک ایفای نقش می‌کنند.

 

داستان این فیلم از سری کمیک‌های مصور «فلش پوینت» الهام گرفته‌است و در آن چندین شخصیت معروف از کمیک‌های دی سی، از جمله دو بتمن از دو دنیای مختلف که به ترتیب افلک و کیتون در آن ایفای نقش می‌کنند، حضور دارند.

 

از اواخر دهه 1980 وارنر برنامه‌هایی برای ساخت فیلمی بر محور شخصیت فلش داشت و تا سال 2014 چندین پروژه در دست تولید قرار گرفت که هیچ‌کدام به سرانجام نرسید. سپس این پروژه به عنوان بخشی از دنیای توسعه‌یافته دی‌سی دوباره معرفی شد و میلر به عنوان بازیگر اصلی فلش انتخاب شد. فیلمبرداری از آوریل تا اکتبر 2021 در استودیوی برادران وارنر در انگلستان و سراسر بریتانیا انجام شد.

دانلود فیلم و سریال های روز دنیا به صورت رایگان در سایت ناب مووی

 فلش توسط برادران وارنر پیکچرز برای اکران در 16 ژوئن 2023، پس از تاخیرهای متعدد ناشی از تغییر کارگردان و نویسنده و دنیاگیری کووید-19 و مشکلات پس از تولید، برنامه‌ریزی شده‌است.بنجامین والفیش، که سابقه همکاری با موسکیتی و دی‌سی را دارد، قرار است بر روی موسیقی این فیلم کار کند.

 

او پیش تر بر روی موسیقی فیلم‌های موسکیتی، مانند آن (2017) و آن: بخش دوم (2019)، کار کرده بود. او همچنین برای فیلم شزم (2019) از دنیای توسعه‌یافته دی‌سی آهنگ ساخته بود. داستان احتمالی فیلم به این صورت است که بری آلن برای نجات جان مادر خود به گذشته سفر می‌کند و این کار او باعث تغییرات ناخواسته ای در جدول زمانی می‌شود…

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو