شلوار جین پسرانه رو با تیشرت ست کن!

منبع: پارس ناز

6

1401/12/24

16:36


شلوار جین پسرانه رو با تیشرت ست کن!

شلوار، یکی از لباس‌های اصلی پسرانه است که دارای جنس‌ها، مدل‌‌ها و رنگ‌های مختلفی می‌باشد. برخی از این انواع مختلف، در بین کودکان محبوبیت بسیار زیادی دارند که یکی از آنها شلوار جین پسرانه است.

 

یکی از دلایل مهم این محبوبیت، چهار فصل بودن این نوع پوشاک بچه گانه است؛ یعنی کودک شما می‌تواند شلوار لی پسرانه را در فصول مختلف سال بپوشد و از آن استفاده کند زیرا این نوع پوشاک بچه گانه دارای جنس‌های متنوع ضخیم و ظریفی نیز است.

 

علت دیگر، آن است که این شلوار دارای مدل‌های مختلفی است و این‌گونه فرزند شما امکان ایجاد استایل اسپرت و نیمه‌رسمی را خواهد داشت. دوام بالا و مقاومت شلوار جین یا لی در برابر شستشو و آسیب‌های خارجی، دلیل دیگری برای محبوبیت آن است.

 

ما در ادامه مدل‌های مختلف شلوار لی پسرانه را از لحاظ مدل و جنس به شما والدین گرامی معرفی خواهیم کرد تا بدانید هر کدام از این مدل‌ها با کدام تیپ هم‌خوانی بیشتری دارد و متناسب است.

 

شلوار جین پسرانه لوله تفنگی

 

حتماً وقتی برای خرید اینترنتی لباس بچه گانه اقدام می‌کنید، باید به مدل آن نیز دقت کنید. مدل لوله تفنگی نام شلوار جین پسرانه‌ای است که تنگ است. از این مدل معمولاً در هر چهار فصل استفاده می‌شود. می‌توانید شلوار جین لوله تفنگی را با نیم بوت و پالتو بر تن فرزندتان کنید تا استایل زمستانی زیبایی را برای او بیافرینید.

 

یک تیشرت زیبا برای استایل تابستانی او کافی است. در زمستان نیز از شلوار لوله تفنگی، تیشرت پسرانه و پیراهن استفاده کنید. به این صورت که پیراهن روی تیشرت پوشیده می‌شود و دکمه‌های آن باز می‌ماند.

 

مدل شلوار جین اسکینی

 

مدل اسکینی نیز مانند مدل لوله تفنگی تنگ است اما چسبان نیست و کاملاً به پای فرزند شما نمی‌چسبد. این مدل به استایل اسپرت فرزند شما کمک بسیاری خواهد کرد. کافی است نوع سبک و نازک اسکینی را با تیشرت پسرانه بر تن فرزند خود کنید و تیپ زیبایی را برای او بیافرینید.

 

شلوار جین بچه گانه راسته

 

شاید بتوان گفت که شلوار جین پسرانه راسته، قدیمی‌ترین مدل است و سبک کلاسیک و سنتی دارد. این مدل تا قسمت باسن تنگ است و پس از آن، به صورت راسته ادامه دارد. این مدل شلوار لی پسرانه بسیار راحت است و فرزند شما با آن حس بسیار خوبی خواهد داشت.

 

می‌توانید از آن در تیپ‌های اسپرت و نیمه رسمی از آن استفاده نمایید. برای زیباتر کردن تیپ اسپرت می‌توانید آن را با یک تیشرت پسرانه شیک بر تن فرزند خود کنید و دمپای مدل راسته را کمی رو به بالا تا کنید. این استایل به یک جفت کتانی بسیار زیبا خواهد شد.

شلوار جین پسرانه رو با تیشرت ست کن!

جین پسرانه مخروطی

 

این مدل مخروطی در واقع شبیه شلوار راسته می‌باشد اما نکته اینجا است که شلوار لی پسرانه مخروطی در قسمت ران و مچ پا تنگ می‌باشد. این مدل بسیار شیک است و در پا استایلی خاص و زیبا دارد. بر تن فرزندتان شلوار لی پسرانه مخروطی و تیشرت پسرانه کنید. می‌توانید از کتانی و یا کفش کالج استفاده کنید.

 

مدل شلوار جین بچه گانه زاپ دار

 

این مدل شلوار جین پسرانه معمولاً راسته و یا گشاد است و در قسمت جلوی خود دارای پارگی‌هایی است که پای کودکتان از آن پارگی‌های روی شلوار پیدا خواهد شد. غالباً این مدل در فصول گرم استفاده می‌شود. بنابراین شما می‌توانید در خرید اینترنتی لباس بچه گانه آن را با یک تیشرت پسرانه زیبا انتخاب کنید.

 

مدل جین پسرانه بگی

 

شلوار جین پسرانه بگی از آن مدل‌های بسیار راحت است که کودک آن را بسیار دوست دارند. این مدل بسیار گشاد است و در عین راحتی، زیبایی خاص خود را نیز دارد. کمر آن تنگ است؛ فاقی بلند دارد و قسمت‌های ران و ساق از بالا تا پایین گشاد هستند و این گشادی به دمپا نیز می‌رسد و دمپای شلوار جین پسرانه بگی هم‌عرض با ساق آن می‌باشد.

 

شلوار بگی از آن مدل‌هایی است که نوع زاپ دار آن بسیار پر طرفدار و محبوب است. معمولا با کتانی، هودی و یا تیشرت پسرانه اورسایز پوشیده می‌شود. این استایل کژوال و اسپرت خواهد بود.

شلوار جین پسرانه رو با تیشرت ست کن!

شلوار جین پسرانه اسلش

 

هنگام خرید اینترنتی لباس بچه گانه حتماً متوجه نوعی از شلوار جین پسرانه خواهید شد که در قسمت مچ تنگ شده‌اند و کش دوزی دارند. غالباً بخش ران و ساق آزاد است و در قسمت کمر از کش یا بند استفاده شده است.

 

این شلوار لی پسرانه نیز بسیار راحت است و استایل اسپرت خانگی و خیابانی دارد. معمولاً آن را با تاپ یا تیشرت پسرانه به تن می‌کنند. فرزند شما می‌تواند کمی از قسمت مچ که کش دوزی دارد را به سمت بالا بکشد تا مچ پای او پیدا باشد.

 

انواع شلوار جین از نظر جنس

 

مدل‌های شلوار جین پسرانه را نام بردیم و شناختیم اما جنس جین‌ها با هم متفاوت هستند و شما هنگام انتخاب این محصول در خرید اینترنتی لباس بچه گانه باید به این مورد نیز توجه کنید. شلوار لی پسرانه کشی نوعی است که پارچه آن کشسان و سفت است و معمولاً به پای کودک می‌چسبد.

 

بهتر است مخصوصاً در تابستان که هوا گرم است، از این نوع استفاده نکنید. از جین یا لی ضخیم که دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی نیز هست، بیشتر در زمستان استفاده می‌شود. این پارچه برای استفاده روزانه و خیابانی مناسب است. شلوار جین پسرانه کاغذی بسیار خنک و سبک است و کاربرد بیشتری در تابستان دارد.

 

شلوارهای گشاد معمولاً از این جنس بهره می‌برند.گاهی ممکن است در خرید اینترنتی لباس بچه گانه با نام‌هایی از شلوار جین پسرانه مانند لبه دار، سنگ شور، شستشوی اسیدی و براق مواجه شوید که هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارند و با آنها آشنایی دارید. نوع اسیدی همان پارچه‌ای است که دارای لکه لکه و خال دار است.

 

غالباً این مدل‌ها در تابستان به همراه تیشرت پسرانه پوشیده می‌شوند و اسپرت می‌باشند. به فروشگاه اینترنتی لباس کودک تی تی گل مراجعه نمایید و پس از بازدید از مدل‌های شلوار جین برای خرید اینترنتی لباس بچه گانه اقدام نمایید.

 

لازم به ذکر است که بدانید در مورد جنس، مدل‌ها، رنگ بندی، سایز بندی و نحوه ست کردن لباس‌ها با یکدیگر می‌توانید از کارشناسان حرفه‌ای تی تی گل مشاوره بخواهید تا در نهایت فرزندتان از خرید شما از این مجموعه پوشاک کودک، لذت ببرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو