مناسب ترین قیمت ps5 جهت خرید!؟

مناسب ترین قیمت ps5 جهت خرید!؟


منبع: پارس ناز

8

1401/12/24

16:36


مناسب ترین قیمت ps5 جهت خرید!؟

پلی استیشن 5 در میان تمام کنسول­های بازی بازار از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. با اینکه زمان زیادی از عرضه PS5 گذشته است اما هنوز هم پرفروش­ترین کنسول نسل نهم در بازار محسوب می­شود. به­طوریکه حتی ایکس باکس مایکروسافت و نینتندو نیز قادر به رقابت با این محصول بی­نظیر نیستند.

 

چند سال بعد از عرضه نسخه اولیه  PS5  نسل­های بعدی این کنسول قدرتمند یعنی PS5 standard  و PS5 digital  نیز به بازار عرضه شدند که هر کدام انقلابی را در دنیا کنسول­های بازی ایجاد نمودند. از این رو خرید ps5 از سوی بسیاری از گیمرها، مورد توجه قرار گرفته است که از طرفی به دلیل نوسان شدید ارزی پیدا کردن قیمت مناسب خیلی سخت شده است.

 

خرید | PS5 تاریخچه PS5

 

پلی‌استیشن ۵  یا PS5 پنجمین کنسول بازی ویدئویی خانگی از پلی‌استیشن است که سونی اینتراکتیو انترتینمنت آن را توسعه داده‌است. خرید پلی ‌استیشن ۵ در نسل نهم کنسول‌های بازی با ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس رقیب سنتی خود و نینتندو سوئیچ رقابت می‌کند.

 

پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۹ به عنوان جایگزین کنسول پلی‌استیشن ۴ رونمایی شد و در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰، در آمریکای شمالی، استرالیا، ژاپن، نیوزیلند، کره جنوبی و سنگاپور روانه بازار گردید و در ۱۹ نوامبر در سراسر جهان، پخش شد.

 

نخستین بار سونی در ویدیو کنفرانس اختصاصی پلی‌استیشن ۵ که در حال رونمایی بازی‌های آن بود، تصویر دوال سنس یا همان دسته پلی‌استیشن ۵ را در معرض نمایش همگان گذاشت.

مناسب ترین قیمت ps5 جهت خرید!؟

چگونه از پلی استیشن 5 خود مراقبت کنیم؟

همانطور می دانید اگر از کنسول بازی خود درست مراقبت کنید باعث افزایش طول عمر کنسول بازی می شود. ولی این مراقبت چطور باید باشد؟ در مراقبت از کنسول بازی ps5 چند نکته را باید در نظر بگیرید.

اول اینکه جایی که کنسول بازی را قرار می دهید باید یک محل باز باشد تا هوا گردش داشته باشد که کنسول بازی داغ نکند همچنین توجه کنید که به هیچ عنوان جعبه یا بسته بندی CD را بر روی کنسول بازی قرار ندهید چون به این ترتیب گردش هوا را دچار اختلال کرده اید.

 

دومین روش مراقبتی این است که در محل قرارگیری کنسول گرد و خاک نباشد چون می تواند بسیار آسیب زننده باشد. بعلاوه اینکه  مرتب کنسول بازی خود را غبارگیری کنید تا خاک به درون آن نفوذ نکند.این دو کار می تواند به شدت موجب افزایش طول عمر دستگاه شما شود.

مناسب ترین قیمت ps5 جهت خرید!؟

خرید PS5 با گارانتی

در حال حاضر شرکت و فروشگاه  های محدود کنسول های ps5  را گارانتی می کنند.نکته مهمی که در گارانتی هر محصول باید به آن توجه کنید این است که گارانتی شامل چه مواردی می شود.

 

دقت کنید که گارانتی کنسول های بازی را انجام می دهند مسئولیتی در رابطه با کنترلرها ، نوسانات جریان برق یا ضربه خوردن کنسول قبول نمی کنند.ولی گارانتی دومینو گیم با داشتن مجوز های لازم توانسته کنسول های ps5 را گارانتی نماید حتی گارانتی نوسان برق!!!

مناسب ترین قیمت ps5 جهت خرید!؟

راهنمای خرید PS5

در هنگام خرید پی اس 5 لازم است به این نکات دقت کنید تا بعد از خرید دچار دردسر نشوید.

 

از فروشگاه معتبر خرید کنید. ( دارای مجوز نماد اعتماد، جواز کسب مجازی ، درگاه مستقیم و …)

 

سوالات خود را از فروشگاه مورد نظر به صورت کامل بپرسید. ( قبل از خرید سئوالاتی که در ذهن دارید مطرح کنید و مشاوره دریافت کنید)

 

از فروشگاه تقاضای فاکتور معتبر کنید. ( قابلیت چاپ فاکتور و دریافت آنی فاکتور هنگام خرید از سایت )

 

از پلمپ بودن جعبه دستگاه مطمن شوید. ( اگر دستگاه خام خریداری می کنید حتما پلمپ کارتن دستگاه چک شود)

 

شماره سریال روی جعبه دستگاه و خود کنسول بازی را با یکدیگر مطابقت دهید.

 

سخن پایانی

اگر قصد خرید کنسول ps5 دارید به تمامی نکات مطرح شده عمل نمایید و همچنین می توانید با مراجعه به دومینو گیم هم از قیمت های بسیار مناسب کنسول های ps5 بهره مند شوید و هم از لوازم جانبی آن اگر هم قصد محافظت از دستگاه و گارانتی معتبر را دارید می توانید هنگام خرید تیک گارانتی را نیز انتخاب کنید تا کالای شما حتی در نوسان برق هم گارانتی شود!!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو