بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار [فروردین 1402]

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار [فروردین 1402]


منبع: تکراتو

4

1402/1/22

13:39


اگر قصد خرید تلویزیون دارید و به دنبال بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار هستید با معرفی بهترین مارک تلویزیون 55 اینچ همراه ما باشید.

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار [فروردین 1402]

اگر قصد خرید تلویزیون دارید و به دنبال بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار هستید با معرفی بهترین مارک تلویزیون 55 اینچ همراه ما باشید.

طبق آمار به دست آمده تلویزیون‌های 55 اینچی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر اینچ‌ها برخوردارند. این تلویزیون‌ها با اندازه‌ی مناسبی که دارند جلوه‌ای بی نظیر به محیط اطراف خود می بخشند. به همنی دلیل ما این مطلب را به بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار اختصاص داده‌ایم.

فهرست زیر تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ و سایر برندها را معرفی می‌کند که در بازار موجود هستند. مزایا و معایب بهترین مارک تلویزیون 55 اینچ نیز در کنار هم مقایسه شده‌اند تا ببینم کدام‌یک ارزش خرید دارند. پس با معرفی بهترین مارک تلویزیون 55 اینچ همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022

بهترین تلویزیون های گیمینگ

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار

تلویزیون‌های 55 اینچ جزو محبوب‌ترین سایزهای تولید شده در تلویزیون‌ها هستند که کاربران و مصرف کنندگان بیشتر تمایل به خرید آنها نه تنها برای خانه بلکه برای سایر اماکن نیز دارند.

اگر شما هم قصد خرید تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ یا سایر برندها را دارید با معرفی بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار همراه ما باشید.

ال‌ جی OLED55B9PUA

تلویزیون ال‌جی اولد مدل OLED55B9PUA بهترین تلویزیون 55 اینچی است. فناوری اولد (OLED) در سال‌های اخیر به دلیل توانایی در خاموش و روشن کردن هر پیکسل به صورت جداگانه، محبوبیت بالایی را به دست آورده است.

عملکرد این تلویزیون در یک اتاق روشن به لطف توانایی خوب در کنترل بازتاب و روشنایی بیشینه عالی بسیار خوب است. تاری ناشی از حرکت یا همان به اصطلاح موشن بلور در این تلویزیون به لطف برخورداری از یک زمان پاسخگویی بی همتا واقعاً منحصر به فرد است. این موضوع به همراه تأخیر ورودی کم و پشتیبانی از نرخ به‌روزرسانی متغیر، آن به یک گزینه ایده آل برای گیمر‌ها تبدیل کرده است.

متأسفانه این مدل از ‌تلویزیون‌های ال‌جی به مانند تمامی ‌تلویزیون‌های اولد در معرض پیکسل سوختگی دائمی قرار دارند که در اثر قرار گرفتن بلند مدت در معرض یک تصویر و محتوای ثابت مانند لوگو و ارم یک شبکه است.

شاید این تلویزیون‌ها برای مانیتور شدن یا بازی‌های کامپیوتری که همیشه با محتوای استاتیک ثابت برای مدت زمان‌های طولانی همراه هستند چندان مناسب نباشند.

سامسونگ QN55Q70RAFXZA

تلویزیون کیولِد سامسونگ مدل QN55Q70RAFXZA از نظر تأخیر ورودی و نرخ به‌روزرسانی عملکرد بسیار خوبی دارد و آن را به یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار به ویژه برای گیمر‌ها تبدیل کرده است. این تلویزیون دقت رنگ بسیار خوبی دارد و از فری سینک به منظور تطابق میان نرخ فریم (فریم ریت) و کاهش شکاف تصویر (screen tearing) پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون سامسونگ تأخیر ورودی پایین و زمان پاسخگویی عالی دارد. علاوه بر این از امکانی تحت عنوان الحاق فریم سیاه (black frame insertion) برخوردار است که به آن اجازه می‌دهد در هنگام محتواهای متحرک عملکرد بهتری داشته باشد.

نسبت کنتراست و یکنواختی رنگ سیاه در این مدل حتی از تلویزیون سونی X950G بهتر است اما متأسفانه زاویه دید کمی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های سامسونگ ؛ معرفی و راهنمای خرید

نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون های مختلف

هایسنس 55H9F

در خرید تلویزیون آن هم در شرایط بازار کنونی قیمت همیشه حرف اول را می‌زند. تلویزیون هایسنس مدل H9F را می‌توان ارزان‌ترین و از بهترین ‌تلویزیون های هوشمند و 4K در نظر گرفت. تلویزیون هایسنس مدل H9F علی‌رغم قیمت پایینی که دارد اما کیفیت تصویر عالی و ویژگی‌های گیمینگ خوبی را ارائه می‌‌دهد.

این تلویزیون نیاز‌های بسیاری از افراد را می‌تواند برآورده کند و از پنل VA بهره برده است پس نسبت کنتراست خارق‌العاده‌ای دارد، در صورت نیاز رنگ سیاه با عمق خوبی را تولید می‌کند و برای کیفیت بهتر رنگ سیاه از فناوری نوردهی موضعی بهره برده است.

فناوری HDR هم به تولید طیف رنگی وسیعی می‌انجامد. گیمرها هم از این تلویزیون راضی خواهند بود. به طوری که نرخ به‌روزرسانی برابر با 120 هرتز به زمان پاسخگویی خارق‌العاده و یک تصویر بدون تاری در هنگام حرکت منجر خواهد شد.

متأسفانه به مانند بسیاری از ‌تلویزیون های دارای پنل VA این مدل از ‌تلویزیون‌های هایسنس هم از یک زاویه دید ضعیف بهره برده‌اند. از طرفی هم در مورد یکنواختی رنگ خاکستری هم با مشکلاتی مواجه است و رنگ خاکستری در کناره‌ها تیره‌تر از وسط صفحه نمایش است.

سامسونگ QN55Q80RAFXZA

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار

این مدل از ‌تلویزیون‌های سامسونگ به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار در مقایسه با ‌تلویزیون‌های اولد، از نسبت کنتراست کمتری برخوردار هستند اما باز هم عملکرد بسیار خوبی در اتاق‌های تاریک دارند.

این مدل از ‌تلویزیون‌های سامسونگ هر چند زاویه دید ضعیف‌تری از ‌تلویزیون‌های اولد دارند اما باز هم به دلیل استفاده از پنل VA دارای لایه‌ای با زاویه دید بسیار بالا هستند و زاویه دید در این مدل بسیار خوب است.

برخورداری این تلویزیون از تأخیر ورودی پایین، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و پشتیبانی از فری‌سینک (FreeSync) آن را به یک گزینه خوب برای بازی‌های کامپیوتری و گیمینگ تبدیل می‌کند.

سامسونگ 55Q70R

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار

از بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار می‌توان SAMSUNG 55Q70R را نام برد. 55Q70R، تلویزیونی با طراحی زیبا بوده که به سرعت در بین کاربران نیز به محبوبیت رسید.

این تلویزیون می‌تواند از تصاویر تا کیفیت 4K  پشتیبانی کند و جزییات را به نمایش در آورد. در سیستم 55Q70R، پردازنده Quantum Processor 4K  استفاده شده است. این پردازنده قدرتمند، قبل از به نمایش در آمدن تصویر آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و نتیجه کار به بالا رفتن کیفیت تصاویر ختم خواهد شد.

کنتراست تصویر در این محصول در حد بالایی نگه داشته شده و شاهد تاریکی عمیقی در تصاویر آن هستیم. رفرش ریت در این تلویزیون برابر 120 هرتز است. نرخ تازه سازی تصویر از نوع متغیر است و بنابر نرخ فریم بازی، از سرعت تازه سازی مناسب استفاده می‌شود.

این زمان پاسخ دهی مناسب و هماهنگ، 55Q70R را به تلویزیونی گیمینگ تبدیل کرده است. بلندگوهای 55Q70R می‌توانند صدا را با قدرت 40 وات تولید کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 2022 [راهنمای خرید و مشخصات]

شیائومی LM55M6

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار

یکی دیگر از تلویزیون‌های سایز 55 اینچ که عملکردی قابل دفاع داشته، محصول شرکت شیائومی است. XIAOMI LM55M6 از نظر کیفیت تصویر عملکردی مطلوب دارد و می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K UHD به نمایش بگذارد.

نمایشگر استفاده شده در ساخت XIAOMI LM55M6، از نوع LED است. این تلویزیون از پردازنده Media Tek 9611 استفاده می‌کند که محصول شرکت مدیاتک بوده و می‌تواند یک مثال خوب برای قدرت این شرکت محسوب شود.

سیستم صوتی این محصول از نوع Dobly Audio است. این سیستم مخصوص شرکت سونی است. سیستم صوتی XIAOMI LM55M6 از دو کانال تشکیل می‌شود و می‌تواند با قدرت 20 وات صدا تولید کند. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. سیستم عامل اندروید در زمینه رابط کاربری و راحتی استفاده بهترین سیستم عامل جهان به شمار می‌رود.

ال جی 55SM8600

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار

یکی از محصولات شرکت ال جی که از بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار است، LG 55SM8600 نام دارد. LG 55SM8600 در بین تلویزیون‌های سری 8 ال جی جای می‌گیرد و فقط یک مدل پیشرفته‌تر از آن، در این سری به چشم می‌خورد. این تلویزیون می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش در آورد.

این تلویزیون، دارای قابلیت HDR بوده و در نمایش چنین محتوایی، بسیار مطلوب عمل می‌کند. در نمایشگر LG 55SM8600 از فناوری نانوسل استفاده شده و توانسته در جزییات تصویر ارائه شده تاثیرات مثبتی را به وجود آورد. این مدل از قابلیت Local Dimming پشتیبانی می‌کند.

پردازنده استفاده شده در ساخت LG 55SM8600 از نوع آلفا جنرال 2 بوده و با استفاده از آن، تصاویر را قبل از نمایش دادن، تجزیه و تحلیل می‌کند.

سیستم عاملی که LG 55SM8600 از آن استفاده می‌کند از نوع WebOS است. این سیستم عامل، رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و کمک می‌کند تا استفاده از تمامی امکانات تلویزیون بسیار راحت شود.

سونی 55A80J

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار

یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار تلویزیون SONY 55A80J نام دارد. SONY 55A80J با استفاده از نمایشگر OLED تصاویری فوق العاده را به نمایش در می‌آورد و می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K UHD به نمایش بگذارد.

پردازنده به کار رفته در سیستم این تلویزیون، Cognitive Processor XR نام دارد. عمق رنگ‌ها در SONY 55A80J برابر 10 بیت بوده و این موضوع نشان از کنتراست بالای تصویر است.

فرمت صوتی SONY 55A80J همانند اکثر تلویزیون‌های سونی از نوع Dobly Audio است. این فرمت در کنار دو کانال صوتی آن می‌تواند با قدرت 30 وات صدا تولید کند. سیستم عامل این تلویزیون از نوع Android TV است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایرانی

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

ال جی 55C9

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار

یکی از محصولات بالارده LG در صنعت تولید تلویزیون، LG C9 نام دارد. این تلویزیون از نوع OLED بوده و می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K به کاربر عرضه کند. نرخ تازه سازی تصویر در این تلویزیون برابر 120 هرتز است. این نرخ تازه سازی نشان می‌دهد زمان پاسخگویی این تلویزیون در حد پایینی نگه داشته شده است.

قابلیت اتصال به اینترنت و دانلود اپلیکیشن‌های مورد نیاز از ابتدایی‌ترین توانایی‌های این تلویزیون خواهد بود. LG C9 از دو بلندگو استفاده کرده و می‌تواند با قدرت 20 وات صدا را تولید کند. تنها ایراد وارد شده به LG C9 قیمت بالای آن است.

سامسونگ 55AU8100

شرکت سامسونگ نیز به علت پر طرفدار بودن سایز 55 اینچ، محصولات متنوعی را بر اساس این ابعاد تولید کرده است. SAMSUNG AU8100 جزو محصولات سری 8 سامسونگ محسوب می‌شود که تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش می‌گذارد.

موتور پردازشگر در نظر گرفته شده برای این تلویزیون، Crystal Processor بوده و وظیفه اصلی آن بالا بردن کیفیت تصویر با تجزیه و تحلیل آن است. این موتور که تولید شرکت ساموسنگ بوده به خوبی می‌تواند این وظیفه خود را انجام دهد.

کنتراست تصویر ارائه شده توسط SAMSUNG AU8100 در حد مناسبی قرار دارد و پردازش کننده رنگ آن این مهم را میسر می‌کند. سیستم صوتی این محصول از دو کانال تشکیل می‌شود و هردو می‌توانند صدایی با قدرت 20 وات تولید کنند.

سیستم عامل SAMSUNG AU8100 همانند همه ی محصولات دیگر ساموسنگ از نوع تایزن است. تایزن یک سیستم عامل کاملا کابردی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی

بهترین لپ تاپ های دل 2022 ؛ لپ تاپ DELL جدید چی بخریم؟

ال جی OLED 55G1

این محصول در سایز 55 اینچ عملکردی مطلوب داشته و می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین‌ها در این سایز نام برد. این نوع نمایشگر از لامپ برای نمایش رنگ‌ها بر روی صفحه نمایش استفاده نمی‌کند و به جای آن، گاز‌های مخصوصی را به کار می‌گیرد.

سیستم عاملی که LG OLED G1 از آن استفاده می کند از نوع WebOS است. این سیستم عامل، رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و کمک می‌کند تا استفاده از تمامی امکانات تلویزیون بسیار راحت شود. قابلیت اتصال به اینترنت و دانلود اپلیکیشن های مورد نیاز از ابتدایی ترین توانایی‌های این تلویزیون خواهد بود.

سامسونگ 55Q95T

یکی دیگر از محصولات شرکت سامسونگ که در سایز 55 اینچ عملکرد مناسبی دارد، SAMSUNG 55Q95T نام دارد. SAMSUNG 55Q95T در سری 9 تلویزیون‌های سامسونگ قرار دارد و نمایشگر آن از نوع OLED بوده و می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K Ultra HD به نمایش بگذارد.

موتور پردازشگر این تلویزیون از نوع Quantum Processor 4K بوده و با استفاده از آن، قبل از نمایش تصویر آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. این پردازنده 4 هسته دارد و می‌تواند کیفیت تصویر ارائه شده را افزایش دهد.

SAMSUNG 55Q95T از دو کانال پخش صدا بهرمند است و می‌تواند با قدرت 60 وات صدا را پخش کند. سیستم عامل SAMSUNG 55Q95T همانند همه‌ی محصولات دیگر سامسونگ از نوع تایزن است. تایزن یک سیستم عامل بسیار کابردی است.

در این مطلب به بررسی و معرفی تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ و سایر برندهای محبوب پرداختیم. بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار که در اینجا معرفی شدند همگی دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی یکتا و منحصر به فرد هستند که شما می‌توانید با توجه با این ویژگی‌ها مدل مورد نظرخود را انتخاب و خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار کدام‌ها هستند؟

اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار هستید مدل‌های معرفی شده در اینجا همگی از بهترین‌ها هستند و شما می‌توانید از بین مدل‌های معرفی شده مدلی مناسب را برای خود انتخاب کنید. بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار که در اینجا معرفی شدند همگی دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی منحصر به فرد هستند و می‌توانید با خیال راحت خرید کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو