متفاوت‌ترین دکور خانه، با استفاده از خز

منبع: دلتا پیام

3

1402/1/22

17:32


امروزه استفاده از خز در دکور خانه محبوبیت زیادی یافته است. خز یک عنصر شیک و مدرن در تزیین منزل است که در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار پیدا می‌شود.

متفاوت‌ترین دکور خانه، با استفاده از خز

امروزه استفاده از خز در دکور خانه محبوبیت زیادی یافته است. خز یک عنصر شیک و مدرن در تزیین منزل است که در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار پیدا می‌شود. مجله اینترنتی دلتا در این مقاله یک پیشنهاد جذاب برای دکور منزل شما دارد.

خز در طراحی خانه

استفاده از خز در دکور خانه

پارچه‌های پشمالو و خزدار، متریال‌هایی هستند که به خانه شما حس گرما و لطافت خاصی می‌بخشند. شاید به باور بسیاری از طراحان داخلی استفاده از خز در دکور خانه، بیشتر مناسب فصل‌های سرد و سرما باشد اما در هرحال و در هر فصلی، دکور منزل شما را شیک و استثنایی می‌کند. پارچه‌های خزدار را می‌توانید روی میز، روی مبل، تختخواب، کف پذیرایی یا اتاق خواب، پوشاندن کوسن‌ها و … به کار ببرید.

خانه خود را با خز متفاوت کنید

طراحی داخل منزل یا طراحی دکوراسیون داخلی، شاید علمی نوین باشد اما همیشه مورد توجه انسان‌های با سلیقه بوده است. جالب اینجاست که هرچه به جلو حرکت می‌کنیم، ارزش این علم بیشتر و بیشتر می‌شود. تعداد کسانی که به معماری و دکوراسیون داخلی علاقمند می‌شوند هر روز روبه افزایش است.

قطعا نمی توان زیبایی را در یک طرح و سبک خلاصه کرد زیرا این انتخاب قطعی نبوده و با متنوع و متفاوت بودن سلایق به بن بست می‌رسد زیرا سلیقه فردی و شخصی هر کس منحصر به او بوده و طبق همان انتخابات خود را انجام می دهد.

یکی از مواردی که کاربرد زیادی دارد و برای هرکسی با هر سلیقه‌ای دلچسب و فریبنده است، پارچه‌های خزدار است. این متریال حس خاص و گرمی مملو از لطافتی را به خانه شما می‌بخشد.

خزهای مصنوعی نسبت به خزهای طبیعی از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار هستند که البته زیبایی و گرمای دلچسب مطبوعی دارند به طوری که با پای گذاشتن بر روی آنها و یا نشستن بر روی آنها روی مبل یا هر وسیله دیگری در منزل، حس آرامش‌بخش غیر قابل وصفی به شما می‌دهند.

پارچه‌های خزدار را می‌توانید با تنوع زیادی در رنگ‌های روشن تا تیره، اندازه‌های متفاوت، طرح‌های ساده تا شلوغ و عجیب و غریب، پیدا کنید. همچنین با استفاده از خز در دکور خانه، توانایی استفاده از قابلیت‌های انعطاف‌پذیر آن را هم دارید. به طور مثال یکی از قابلیت‌های آن، ایجاد طراحی به سبک هالیوودی می‌باشد که در آن لازم است از بالش‌هایی با جنس خز و اغلب رنگ‌های سبز، زرد و خاکستری، دکوری جات فاقد زاویه و گرد، میز گرد و مبل‌های قوس‌دار آینه‌ای بهره ببرید.

پارچه‌های خزدار

پیشنهاد مطالعه: مطلب راهکارهایی برای روشن‌تر کردن خانه‌های کوچک را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو