تاریخ عرضه بازی ارباب حلقه‌ها برای موبایل اعلام شد [+تریلر]

منبع: تکراتو

3

1402/1/22

20:02


تاریخ عرضه بازی ارباب حلقه‌ها برای موبایل مشخص شد. شرکت مطرح بازی‌سازی EA بعد از گذشت مدتی از معرفی این بازی هیجان‌انگیز حالا درصدد عرضه آن برآمده است.

تاریخ عرضه بازی ارباب حلقه‌ها برای موبایل اعلام شد [+تریلر]

تاریخ عرضه بازی ارباب حلقه‌ها برای موبایل مشخص شد. شرکت مطرح بازی‌سازی EA بعد از گذشت مدتی از معرفی این بازی هیجان‌انگیز حالا درصدد عرضه آن برآمده است.

تاریخ عرضه بازی ارباب حلقه‌ها برای موبایل اعلام شد. سال گذشته میلادی بود که شرکت EA بازی ارباب حلقه‌ها برای موبایل را معرفی کرد. حال این شرکت تصمیم به عرضه این بازی برای هردو پلتفرم موبایل اندروید و iOS گرفته است و در این‌خصوص نیز تریلی منتشر کرده که در ادامه خواهید دید. با وجود موفقیتی که مجموعه ارباب حلقه‌ها داشت، به‌نظر می‌رسد که بازی این مجموعه نیز بتواند محبوببت بالایی بدست آورد.

بیشتر بخوانید: ساخت فیلم‌های جدید ارباب حلقه‌ها تایید شد

تاریخ عرضه بازی ارباب حلقه‌ها برای موبایل توسط EA اعلام شد

و Capital Games تصمیم دارند یک ماه آینده بازی Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth را برای موبایل عرضه نمایند. این بازی قرار است روز 20 اردیبهشت‌ماه به صورت رسمی به فروشگاه‌های اپلیکیشن اندروید و iOS اضافه شود.

بازی ارباب حلقه‌ها، قهرمانان سرزمین میانه یک بازی استراتژی نوبتی (turn-based) است که چندین حالت گیم‌پلی متفاوت را شامل می‌شود. از این حالت‌ها می‌توان به داستان و PvP اشاره کرد. سازنده بازی سعی داشته تا در کنار لذت بازیکنان از عناصر آشنای دنیای ارباب حلقه ها، تجربه‌ای منحصر به فرد برای آن‌ها فراهم آورد.

باید به این نکته اشاره کنیم که بازی Lord of the Rings: heroes of Middle-earth پس از عرضه رسمی، در برخی از کشورها از جمله ایران در دسترس نخواهد بود، اما احتمالاً گیمرهای ایرانی بتوانند با ترفندهای خاص خود به نصب این بازی روی گوشی‌های خود اقدام کنند.

این بازی در دستگاه‌های اپل برای iOS 13 و بالاتر قابل نصب است. این کاربران همچنین باید از iPhone 6S یا بالاتر استفاده کنند. اندرویدی‌ها نیز حداقل به یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و بالاتر، 2 گیگابایت رم و نسخه 5.0 یا بروزتر سیستم عامل اندروید نیاز خواهند داشت. با توجه به مشخصات ذکر شده، این بازی احتمالاً با بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌های کاربران سازگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ عرضه بازی ارباب حلقه‌ها برای موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو