هدیه ایرانسل ویژه رمضان 1402 [+جزئیات و روش فعالسازی]

منبع: تکراتو

3

1402/1/22

22:03


هدیه ایرانسل ویژه رمضان 1402 توسط این اپراتور برای مشترکین سیمکارت ایرانسل معرفی شده است. 

هدیه ایرانسل ویژه رمضان 1402 [+جزئیات و روش فعالسازی]

هدیه ایرانسل ویژه رمضان 1402 توسط این اپراتور برای مشترکین سیمکارت ایرانسل معرفی شده است. 

به گزارش تکراتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل،‌ هدیه ایرانسل ویژه رمضان 1402 شامل دو بسته مکالمه است. نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از بسته مکالمه هدیه 4+40 برای مشترکان خود رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: بسته اینترنت هدیه ایرانسل ویژه نوروز و رمضان 1402 [+نحوه فعالسازی]

رونمایی از هدیه ایرانسل ویژه رمضان 1402

با فعال‌سازی این بسته، پس از چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی (درون‌شبکه)، 40 دقیقه بعدی مکالمه، رایگان خواهد بود.

این بسته هدیه مکالمه، ویژه ماه مبارک رمضان، یعنی از سوم فروردین تا یک اردیبهشت 1402 خواهد بود. مشترکین ایرانسل جهت بهره‌مندی از این بسته مکالمه قادر خواهند بود تا با شماره‌گیری کد دستوری #2*1*4444* یا از طریق ایرانسل من اقدام کنند.

در تمام سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان، از ساعت 4 تا 6 بامداد، بسته مکالمه یک‌ساعته ایرانسل، به‌صورت رایگان خواهد بود. این بسته، تنها به مکالمه درون‌شبکه‌ای اختصاص دارد و فعال‌سازی آن، با شماره‌گیری کد دستوری #1*1*4444* یا از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است. همچنین به‌منظور فعال‌سازی و بهره‌مندی از این هدیه‌ها در بازه‌های زمانی تعیین‌شده، محدودیتی وجود ندارد.

هدیه ایرانسل ویژه رمضان 1402

همچنین ایرانسل به مناسبت عید نوروز 1402 بسته تخفیفی و ترکیبی را نیز درنظر گرفته است. این بسته اعم از 2 گیگابایت اینترنت و 2 ساعت مکالمه رایگان بوده که فعال‌سازی آن با شماره‌گیری کد دستوری #1402* و پرداخت تنها 8 هزار تومان انجام می‌شود. اعتبار این بسته هم 14 روز خواهد بود.

همچنین با سرویس تکان شگفت‌انگیز در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس برخورداری از 14 گیگابایت اینترنت هدیه در هر روز در میان هزار برنده را خواهید داشت. لازم به ذکر است بااینکه ایرانسل برای ماه رمضان امسال بسته اینترنت هدیه در نظر نگرفته است، اما مشترکین این اپراتور قادر خواهند بود تا به‌وسیله روش‌های مختلف، تا 50 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل دریافت و استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هدیه ایرانسل ویژه رمضان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو